Kan lova detta inte gäller mig . Har gift mig så det räcker i detta liv.
Har en kompis som ska gifta sig med en tjej från Baltikum. Hon har sagt att han ska få ta henne analt bröllopsnatten för hans ska ha en underbar upplevelse och en speciell upplevelse av bröllopsnatten. Men troligen kommer han vara så pass packad att han inte får upp den när kvällen är slut (känner honom. krökar på som fan om det finns dricka).
Men till ämnet. Har ni varit med om något liknande från er blivande fru?
Har hon erbjudit något speciellt bröllopsnatten?
Låter ganska kinky. Normbrytande. Han borde göra det, tror inte han vågar dock.
Större risk att man dör i trafiken än att man åker på HIV som heterosexuell man i Sverige. Dessutom kan man lätt bota vanliga könssjukdomar som klamydia och gonorré. Tycker själv att rädslan för könssjukdomar känns helt irrationell med tanke på hur mycket kondomen förstör sexet. Verkar som att folk är mer rädda för det sociala stigmat som t.o.m. lindriga eller rentav ofarliga "könssjukdomar" som herpes kan medföra.
Större risk att man dör i trafiken än att man åker på HIV som heterosexuell man i Sverige. Dessutom kan man lätt bota vanliga könssjukdomar som klamydia och gonorré Tycker själv att rädslan för könssjukdomar känns helt irrationell med tanke på hur mycket kondomen förstör sexet.
Är uppfostrad så tror jag att man ska skydda sig vilket jag alltid gör oavsett om jag är i förhållande eller inte
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!