2020-01-01, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrodynamik
Igen VAR DESSA PÅSTÅDDA KVINNOR VAKNA? Eller har de råkat få i sig lite rohypnol (hennes eget fel naturligtvis).

Men fru suger mig ibland direkt efter analsex...
Citera
2020-01-01, 14:03
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Men fru suger mig ibland direkt efter analsex...

Tror jag inte på, konstig sak att berätta om sin fru, fint!
Citera
2020-01-01, 16:41
Medlem
Citat:

Vad är det för konstigt med det, det är ett anonymt forum...

Och jo, det är sant, hon är rätt porrig av sig. Älskar analsex!
Citera
2020-01-01, 18:52
Medlem
Ollonets avatar
Rakt i Skithålet där bajskorvarna brukar passera på självaste bröllopsnatten, vad charmigt. Ett noll till judarna igen
Citera
2020-01-01, 22:50
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Varför skulle man ha det?

Använder alltid kondom
Citera
2020-01-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Använder alltid kondom

Varför då? Bara oskönt och bökigt, och här vill gärna damen känna satsen komma också...
Citera
2020-01-02, 19:15
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Kan lova detta inte gäller mig . Har gift mig så det räcker i detta liv.

Har en kompis som ska gifta sig med en tjej från Baltikum. Hon har sagt att han ska få ta henne analt bröllopsnatten för hans ska ha en underbar upplevelse och en speciell upplevelse av bröllopsnatten. Men troligen kommer han vara så pass packad att han inte får upp den när kvällen är slut (känner honom. krökar på som fan om det finns dricka).

Men till ämnet. Har ni varit med om något liknande från er blivande fru?

Har hon erbjudit något speciellt bröllopsnatten?
Låter ganska kinky. Normbrytande. Han borde göra det, tror inte han vågar dock.
Citera
2020-01-03, 16:15
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Rakt i Skithålet där bajskorvarna brukar passera på självaste bröllopsnatten, vad charmigt. Ett noll till judarna igen

Vad har judarna med det att göra? Analsex är inte direkt ett modernt fenomen, utan har förekommit i alla tider.

Citat:

Min tjej har sugit min kuk efter att jag har knullat henne analt. Är väl inte direkt äckligare än att jag stoppar in tungan i hennes röv ibland.
Citera
2020-01-03, 16:40
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Varför då? Bara oskönt och bökigt, och här vill gärna damen känna satsen komma också...

Sjukdomar etc
Citera
2020-01-03, 16:48
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Sjukdomar etc

Större risk att man dör i trafiken än att man åker på HIV som heterosexuell man i Sverige. Dessutom kan man lätt bota vanliga könssjukdomar som klamydia och gonorré. Tycker själv att rädslan för könssjukdomar känns helt irrationell med tanke på hur mycket kondomen förstör sexet. Verkar som att folk är mer rädda för det sociala stigmat som t.o.m. lindriga eller rentav ofarliga "könssjukdomar" som herpes kan medföra.
Citera
2020-01-03, 16:49
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Större risk att man dör i trafiken än att man åker på HIV som heterosexuell man i Sverige. Dessutom kan man lätt bota vanliga könssjukdomar som klamydia och gonorré Tycker själv att rädslan för könssjukdomar känns helt irrationell med tanke på hur mycket kondomen förstör sexet.

Är uppfostrad så tror jag att man ska skydda sig vilket jag alltid gör oavsett om jag är i förhållande eller inte
Citera
2020-01-03, 17:26
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert

Min tjej har sugit min kuk efter att jag har knullat henne analt. Är väl inte direkt äckligare än att jag stoppar in tungan i hennes röv ibland.

Jag tror inte på det. Jag tror att grabbar har börjat blanda ihop film med verklighet. Tror inte på rumpsex i verkligheten, som jultomten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in