Citat:
Ursprungligen postat av
geek12
Sen ”skyller” hon på att det är en karaktär bara nu. Men sanningen är den att hon trivdes inte som kille o korthårig. Det behöver man ju inte vara smart för att förstå.
När hon kom ut ur garderoben så slrev jag under en annan användare här, samma dag, att det där bara är ljug. Antingen så kom dom på det där tillsammans eller så är det morsan som pushat henne.
Allt för uppmärksamhet.
För ni har väl noterat att dom överallt skriver och skyltar med diagnoser för att tigga pengar? På varenda social plattform.
Och det ligger ju i tiden att vara trans, och homos är mer värda än vanligt folk idag.
Jag lovar att dom trodde att större kanaler skulle prata om det, och att Ellen skulle bjuda dom till sin show. Psyk jewels trodde/tror ju på allvar att de kan bli bjudna. Det finns över 300miljoner människor i USA, så sånna som issy och henne finns det gott om. Jewels verkar tro att dom är så unika. Nej, jewels du är en tjuv och en notorisk lögnare.
Jag tyckte att det märktes i issys kommautvideo att hon snackade skit. Jag såg att hon ljög. Hon var nervös, visst, men det är man om man ljuger.
Man ska alltid ha i åtanke att dom gjort allt för fame och pengar, som när de bad rask om samarbete och bombade han med mail, där föreslog morsan dessutom att de kunde fejka videos ihop osv.
Och de har hört av sig till nästan varenda stora youtubers och tiggit.
Och man ska ha i åtanke att jewels är en falsk och äcklig person som själ saker när hennes dotter är med. Hur gammal va hon, runt 10 ellee?
Vilken morsa gör sådär? Det är fan tveksamt om ens en heroinistluffare[ skulle göra så Antar att ni läst domen.
Hon är falsk och manipulerande och är nog kapabel till att göra en hel del omoraliska saker. Såklart dom hittat på det där med trans.
Och ja, jag vet att hon ansökt om någon transutredning, och det är vad HON säger.
Det finns inga bevis på det, så snälla
Har hon ens bytt namn till Oliver? Bevis?
Så jävla kul att många här kallat issy för Oliver. Idioter.