2019-12-30, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Sen ”skyller” hon på att det är en karaktär bara nu. Men sanningen är den att hon trivdes inte som kille o korthårig. Det behöver man ju inte vara smart för att förstå.

När hon kom ut ur garderoben så slrev jag under en annan användare här, samma dag, att det där bara är ljug. Antingen så kom dom på det där tillsammans eller så är det morsan som pushat henne.
Allt för uppmärksamhet.
För ni har väl noterat att dom överallt skriver och skyltar med diagnoser för att tigga pengar? På varenda social plattform.
Och det ligger ju i tiden att vara trans, och homos är mer värda än vanligt folk idag.
Jag lovar att dom trodde att större kanaler skulle prata om det, och att Ellen skulle bjuda dom till sin show. Psyk jewels trodde/tror ju på allvar att de kan bli bjudna. Det finns över 300miljoner människor i USA, så sånna som issy och henne finns det gott om. Jewels verkar tro att dom är så unika. Nej, jewels du är en tjuv och en notorisk lögnare.

Jag tyckte att det märktes i issys kommautvideo att hon snackade skit. Jag såg att hon ljög. Hon var nervös, visst, men det är man om man ljuger.

Man ska alltid ha i åtanke att dom gjort allt för fame och pengar, som när de bad rask om samarbete och bombade han med mail, där föreslog morsan dessutom att de kunde fejka videos ihop osv.
Och de har hört av sig till nästan varenda stora youtubers och tiggit.

Och man ska ha i åtanke att jewels är en falsk och äcklig person som själ saker när hennes dotter är med. Hur gammal va hon, runt 10 ellee? Vilken morsa gör sådär? Det är fan tveksamt om ens en heroinistluffare[ skulle göra så Antar att ni läst domen.
Hon är falsk och manipulerande och är nog kapabel till att göra en hel del omoraliska saker. Såklart dom hittat på det där med trans.

Och ja, jag vet att hon ansökt om någon transutredning, och det är vad HON säger.
Det finns inga bevis på det, så snälla

Har hon ens bytt namn till Oliver? Bevis?

Så jävla kul att många här kallat issy för Oliver. Idioter.
Senast redigerad av Bluehairdontcare 2019-12-30 kl. 01:19.
Citera
2019-12-30, 09:39
Medlem
oliver/issy finns inte ens registrerad på adressen dom bor på och bara det känns lite märkligt

sen om man söker på Oliver och deras efternamn på google så finns det ingen som passar in med samma ålder och efternamn som dom påstår att hon heter så jag tror också att allt detta är bluff
Citera
2019-12-30, 11:07
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fupm
oliver/issy finns inte ens registrerad på adressen dom bor på och bara det känns lite märkligt

sen om man söker på Oliver och deras efternamn på google så finns det ingen som passar in med samma ålder och efternamn som dom påstår att hon heter så jag tror också att allt detta är bluff

Det finns inte med i register förens man fyller 16 år, hon är 15
Citera
2019-12-30, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Det finns inte med i register förens man fyller 16 år, hon är 15

Aha ja du ser där vad dålig koll man har
Citera
2019-12-31, 13:33
Medlem
vigilante99s avatar
Bluehairdontcare
Citera
2019-12-31, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fupm

mrkoll.se har barn från 15+ men oliver finns inte med där...
Citera
2020-01-01, 23:29
Medlem
HavannaMammas avatar
Oliver heter Oliver enligt folkbokföringsregistret.
Citera
2020-01-02, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Oliver eller är det Olivia nu kanske?
Bytt könsidentitet igen..
Var kan man läsa om detta?
Citera
2020-01-02, 15:13
Medlem
Nu klagas det återigen på lukten i nya lägenheten i hjortkvarn. Jewels nämner flertal gånger i liven att en restaurang bor under/bredvid dom och tvättar kläder hela tiden.
Och det gjorde henne så deprimerad att hon inte ens ville ut och fira nyår. Stackars issy vilket deprimerande liv.
Det är ju Moas familj som verkar ta hand om issy just nu o gör hennes liv lite normalare.
Citera
2020-01-02, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalfsexyman
Nu klagas det återigen på lukten i nya lägenheten i hjortkvarn. Jewels nämner flertal gånger i liven att en restaurang bor under/bredvid dom och tvättar kläder hela tiden.
Och det gjorde henne så deprimerad att hon inte ens ville ut och fira nyår. Stackars issy vilket deprimerande liv.
Det är ju Moas familj som verkar ta hand om issy just nu o gör hennes liv lite normalare.

Hahaha, det tog inte lång tid innan dom började klaga igen. Morsan förtjänar inte ens ett tält i skogen.
Hoppas hon halkar och bryter lårbenet!
Citera
2020-01-02, 20:14
Medlem
Kolla hur många gånger det varit toktanten som gjort videos senaste tiden. Och hon påstår att det är issys kanal. Haha.
Pengarna måste in antar jag, de kan inte ha tjänat mkt i december.

Har någon pratat med skatteverket angående deras pengar som de tjänar vid sidan av bidragen?

Och vad sa toktanten om Jimmie Åkesson för nån video sen? Jag vägar skänka dom 0,0001 öre.
Citera
2020-01-02, 21:44
Medlem
Hon svamlar ju på som bara den.. tydligen hade hon varit hos doktorn pågrund av enligt henne någon slags svullnad på kroppen pågrund av alla lukter, doktorn hade i sin tur sagt till jewels att han tror hon tar droger.. varpå jewels blir förbannad och ska byta läkare.

Senare berättar hon att hon gått ut i skogen på en promenad och gått och lagt sig på en parkbänk och somnat. Vad i hela jävla helvete håller hon på med :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in