2020-01-02, 20:46
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Nej, Bukarest är väl inte det första resmålet man tänker på om man vill fira
en festlig nyårshelg i en huvudstad utomlands.

Helt klart torde det vara andra orsaker som gjorde att han valde att åka just dit...

Men herrgud människa, har du varit utanför Säffle? Du kan garanterat ha en bra helg i Bukarest. Och komma hem levande.
Citera
2020-01-02, 20:48
Avslutad
Kan han ha blivit mördad av politiska skäl, någon som tyckte hans pedofili blev en börda för myndigheterna och att han behövde röjas undan innan fler faller med i hålet. Det behöver alltså inte vara ett klassiskt bögmord utan mer troligt att han blev mördad politiskt.
Citera
2020-01-02, 20:51
Medlem
dotslashs avatar
GD för ännu en fjantmyndighet med enda syfte att köpa socialdemokratiska röster samt ge nepotiska jobb till de som är trogna Partiet. Allt betalat med skattemedel. SJÄLVKLART ska inte trosamfund få ett jävla öre av oss andra som förstår vilken idioti det handlar om. Den S-märkta cancern finns överallt och på alla nivåer i samhället. Jag är så förbaskat glad att skiten äntligen rämnar med marken. Däremot beklagar jag naturligtvis individens död (om han nu inte var ute och levde jävul, något Budapest är en ganska bra stad att göra i).
Senast redigerad av dotslash 2020-01-02 kl. 20:59.
Citera
2020-01-02, 20:52
Medlem
Att knulla män i åldern 18-20 år är väl ändå inte pedofili. Tycker vi kan hålla isär begreppen. Kan ju va folk som bara tittar in och ser ordet pedofil och så sprids ett rykte som faktiskt inte är sant. Misstänker dock det kan komma fram mer fakta i detta, men än så vet vi faktiskt inte.
Citera
2020-01-02, 20:52
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Visst vore det spännande att få reda på om någon på aktuelltredaktionen som googlade honom - gör de säkert rutinmässigt i ett sånt här fall - fick upp Flashback och info om rättsfallet han var inblandad i. Det tillsammans med de lite märkliga omständigheterna att åka ensam på semester till Rumänien mitt i vintern kan nog mycket väl ha påverkat nyhetsvärderingen.

Nån mer än jag som är gammal nog att minnas de två LO-förbundsordförandena som blev mördade i Tallin 1991? De hade följt med två kvinnor från en nattklubb. Kvinnorna var i maskopi med ett gäng män som rånade och misshandlade dem så svårt att de dog av skadorna i kombination med kylan? Minns att jag så ung jag var tyckte väldigt synd om deras familjer, då kombinationen att de blev brutalt misshandlade till döds efter att ha följt med två kvinnor i tron att de skulle ha sex med dem måste ha varit svår att hantera för deras fruar och barn (bägge var gifta såvitt jag minns)

De hittades väl nakna/avklädda på en soptipp?
Citera
2020-01-02, 20:53
Medlem
-benito-s avatar
Det stinker verkligen pedofil om den här mannen. Semester i glamorösa Bukarest?!
Citera
2020-01-02, 20:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Att knulla män i åldern 18-20 år är väl ändå inte pedofili. Tycker vi kan hålla isär begreppen. Kan ju va folk som bara tittar in och ser ordet pedofil och så sprids ett rykte som faktiskt inte är sant. Misstänker dock det kan komma fram mer fakta i detta, men än så vet vi faktiskt inte.

Nej han verkar ju gått efter att de ska vara 18. Men som tidigare sagt att om det stämmer att han hade rykte om sig att bjuda på alkohol för sex så kommer det ju vara just unga. Sedan kanske man inte heller så ta vad två smågangster påstår för att ursäkta sitt tilltag. Han ville utnyttja oss därför stack vi ner honom.
Citera
2020-01-02, 20:56
Medlem
-benito-s avatar
Citat:

Betyder inte att inte gillade att gå neråt i åldrarna. Bögar är ju också pedofiler vanligtvis.
Citera
2020-01-02, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Beltrame-Linné uppger att mannen hittats i samband med att han flög mellan Sverige och Bukarest, men preciserar inte närmare var och under vilka omständigheter han hittats.
Märkligt skrivet & den enda tolkningen jag kan göra är att han hittade död på ett flygplan, eller möjligtvis på en flygplats där han mellanlandade. Alternativt så skriver dom som idioter, vilket nog är mer troligt.
Vanligt byte mellan Arlanda-Bukarest är byte i Warszawa, gjort denna affärsresa ett par gånger. Man stannar ung. i 2 -3 timmar.
Citera
2020-01-02, 21:00
Medlem
Citat:

Jag håller med dig. Enligt FB verkar han också haft ett seriöst förhållande med någon medelålders Jens, så pedofil var han knappast, men som 60 plus föredrog han väl lammkött före flint och gubbmage och gubbkuk. Inte svårare än så.
Citera
2020-01-02, 21:01
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Det stinker verkligen pedofil om den här mannen. Semester i glamorösa Bukarest?!

En majoritet av de prostituerade i västra Europa kommer från Rumänien. Nu var tydligen offret i den här tråden intresserad av annat men man kan ju undra om det är många rumänska män som också säljer sig? Så även om jag inte håller med dig om pedofili så tror jag inte han hade så mycket andra planer i huvudet än knulla, knulla, knulla
Citera
2020-01-02, 21:03
Medlem
Vintergrisens avatar
Undrar lite om han kanske helt enkelt hittats död på sitt hotell eller liknande och den rumänska polisen helt enkelt sett det som ett naturligt dödsfall vilket skulle kunna förklara att det inte skrivits ett ord om händelsen i rumänsk media. Svensk polis har kanske sedan, enbart med anledning av BO:s tidigare dokumenterade "riskbeteende", valt att starta en utredning för säkerhets skull när de fått kännedom om vem den döde var.

Rena gissningar förvisso men det skulle kunna förklara varför det är först när svensk polis får nys om det hela som det blir rubriker och tal om annat än ett vanligt dödsfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in