2020-01-02, 20:25
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosam
Åke och jag har haft sex för c:a 10 år sedan. Det var i Uppsala, i en lägenhet i Svartbäcken.

Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Vill du dela med dig om vad du fick för uppfattning om honom,
hur han var som person?

På vilket sätt träffades ni, på en datingsida, eller på annat sätt?

Om du inte vill svara, har jag givetvis förståelse för det.

Hur var det i sängen? Detaljerna är viktiga.
Citera
2020-01-02, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är väl uppgifter från GM, vad jag fattar det? Vi kan ju inte utgå från att det stämmer.
OK , men bara att träffa ungdomar som inte har uppehållstillstånd på Grindr när man är 60 och man är GD eller domare i Högsta Domstolen borde fan få en att tänka efter. ! Tänk utpressning av främmande makt !!
Senast redigerad av pollarn 2020-01-02 kl. 20:29.
Citera
2020-01-02, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosam
Åke och jag har haft sex för c:a 10 år sedan. Det var i Uppsala, i en lägenhet i Svartbäcken.

Ok, betalade han dig?
Citera
2020-01-02, 20:31
Medlem
Denne fine Kristne hedersmannen Åke Göransson bokade ett möte med vad han trodde var någon fattig pojke som han trodde han skulle knulla och utnyttja sexuellt för pengar. Men tji fick han. Nu steks myndighetschefen Åke Göransson i helvetet där han hör hemma.
Citera
2020-01-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
OK , men bara att träffa ungdomar som inte har uppehållstillstånd på Grindr när man är 60 och man är GD eller domare i Högsta Domstolen borde fan få en att tänka efter. ! Tänk utpressning av främmande makt !!
Eller utpressning av obskyra samfund som vill ha pengar.
Citera
2020-01-02, 20:34
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Samma sak för ca tio år sen , när domarn i Högsta Domstolen åkte dit för köp av unga pojkar fick sitta kvar. Vi talar om domare i Högsta Domstolen !

Sitter denne domare kvar ännu? Namn?
Citera
2020-01-02, 20:34
Medlem
Tror han kan ha dött av hjärt- kärlsjukdom. Regeringen tycks ha fullständigt matat ihjäl karl’n på alla konferenser, det ser man på alla hans facebookposter där han matskryter. Han ser dessutom rund ut i ansiktet, så gissningsvis bidrog all god mat och dryck till för tidig död.
Citera
2020-01-02, 20:36
Medlem
Psykosams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ok, betalade han dig?

Det var nog säkert 15 år sedan när jag tänker efter. Han ville binda mig. Jag fick pengar. Sålde mig själv för knarkmissbruk. Kort efter detta åkte jag in på rättspsyk i flera år efter ett grovt brott. Minns honom för jag hade inte så många kunder, vi var tre st killar i 18-25 års åldern typ.

Jag hade ett intresse i datorer, så ville också köpa en ny dator med senaste spelen + knark.
Citera
2020-01-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Sitter denne domare kvar ännu? Namn?

Vet att han satt kvar efterdomen iallafall : "Domaren i Högsta domstolen, Leif Thorsson, 59, erkänner nu att han köpte sex av en manlig gymnasist.

– Jag är beredd att ta ansvar för det som hänt, säger han genom sin advokat."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5VEE3b/hd-domaren-jag-kopte-sex-av-gymnasist

Ja han var kvar "I slutet av mars 2005 dömdes justitierådet Leif Thorsson till dagsböter efter att han köpt sex av en manlig gymnasieelev i 20-årsåldern. Efter domen beslutade Justitekanslern att Thorsson trots brottsligheten skulle få behålla sin tjänst som justiteråd, men enligt en överenskommelse skulle han flyttas från dömande tjänst till tjänsgåring i Lagrådet.

Där har han jobbat sedan JK:s beslut. Men från och med första september återgår han till dömande tjänst."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4d3G4a/sexkopsdomd-domare-domer-igen
Citera
2020-01-02, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Visst vore det spännande att få reda på om någon på aktuelltredaktionen som googlade honom - gör de säkert rutinmässigt i ett sånt här fall - fick upp Flashback och info om rättsfallet han var inblandad i. Det tillsammans med de lite märkliga omständigheterna att åka ensam på semester till Rumänien mitt i vintern kan nog mycket väl ha påverkat nyhetsvärderingen.

Nån mer än jag som är gammal nog att minnas de två LO-förbundsordförandena som blev mördade i Tallin 1991? De hade följt med två kvinnor från en nattklubb. Kvinnorna var i maskopi med ett gäng män som rånade och misshandlade dem så svårt att de dog av skadorna i kombination med kylan? Minns att jag så ung jag var tyckte väldigt synd om deras familjer, då kombinationen att de blev brutalt misshandlade till döds efter att ha följt med två kvinnor i tron att de skulle ha sex med dem måste ha varit svår att hantera för deras fruar och barn (bägge var gifta såvitt jag minns)

Nog är i alla fall jag, så pass gammal att jag minns det mycket väl ;-)

Svenskarna dumpades på en badplats, har jag för mig, samt som du
skriver så dog de av svåra skador och kylan. Pratades väl om att
ryska maffian härjade i Tallinn på den tiden.

Ja, det var nog en rejäl chock för deras respektive familjer.
Citera
2020-01-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Kom på att polisen utreder mord för att vara säkra dödsorsaken. De borde ju betyda att han inte har synliga skador. Hade han varit skjuten (kanske är skjuten i huvudet så det ser ut som självmord) eller haft stickskador hade det varit enkelt men i detta fallet kanske han har blivit förgiftad om han nu blivit mördad.

Hjärtinfarkt medan han hade dasen inne känns mest troligt. Vad är det med kyrkfolk och pedofili?
Citera
2020-01-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Vi ger bort 60% av allt det vi tjänar till staten så det är inte konstigt att det finns en drös av myndigheter som ingen har hört talas om.

Enl myndighetens hemsida höjdes statsbidraget fr 50 till 60 milj och det delas fr a mellan stöd till islamisk och ortodox verksamhet.
Och detta i ett sekulär samhälle. Lägg bara ner!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in