2019-12-31, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Gott nytt år på er alla, tack för all hjälp man har fått på alla frågor, har en sista fråga till i år:

Om man säljer typ 15k kan man bli påkommen på något vis av EA då?

Vem köper 15.000 coins? 😂
Citera
2019-12-31, 23:03
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Vem köper 15.000 coins? 😂
Det undrar jag också. Vad ska man med det till? Och vem skulle betala för 15k ens och hur mycket får man. 10 spänn?
Citera
2020-01-01, 14:27
Medlem
Hunden007s avatar
vad är specialskott för nåt?

har testat volley,chipp,precionskott osv men är fortfarande 0/2 i utmaningen.
Citera
2020-01-01, 17:44
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
vad är specialskott för nåt?

har testat volley,chipp,precionskott osv men är fortfarande 0/2 i utmaningen.
Hade också stora problem med den. Googlade och verkar som att det är L2/LT + skott som gäller men å andra sidan funkade det inte varje gång ändå men fick in den till slut ändå.
Citera
2020-01-01, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Hade också stora problem med den. Googlade och verkar som att det är L2/LT + skott som gäller men å andra sidan funkade det inte varje gång ändå men fick in den till slut ändå.

Tryck R3 sedan L2 + Skott
Citera
2020-01-01, 19:37
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Slutade lira helt förra veckan. Det är så satans skönt att inte springa runt i det jävla ekorrhjulet. Rivals+Wl+Objectives+SB etc etc. Sitta som en jävla fåne varje kväll 19.00 och vänta på "content". Spelet är i nivå med fifa 19 totalt jävla ospelbart. Att skiten ens får säljas till folk är helt otroligt, det är så fruktansvärt dåligt producerat av dem som ligger bakom det. Första gången på 7 år som man slutar spela innan dem ens släppt Toty.

Om någon vill köpa ett konto med x antal miljoner och special kort så hör ni av er till mig i dm.
Citera
2020-01-01, 20:26
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Slutade lira helt förra veckan. Det är så satans skönt att inte springa runt i det jävla ekorrhjulet. Rivals+Wl+Objectives+SB etc etc. Sitta som en jävla fåne varje kväll 19.00 och vänta på "content". Spelet är i nivå med fifa 19 totalt jävla ospelbart. Att skiten ens får säljas till folk är helt otroligt, det är så fruktansvärt dåligt producerat av dem som ligger bakom det. Första gången på 7 år som man slutar spela innan dem ens släppt Toty.

Om någon vill köpa ett konto med x antal miljoner och special kort så hör ni av er till mig i dm.
Låter smart ändå. Känns som du lägger för mycket vikt vid spelet. Nog för att jag kan hata att nöta några SQB/vecka men annars kör jag för att det är kul. Är det inte roligt längre så finns det bra mycket rimligare saker i livet att syssla med.
Citera
2020-01-02, 09:14
Medlem
okej, tror att EA och fifa20 slutligen har uppnått den ultimata rövknullningen

lirade WL i helgen, veckans höjdpunkt är ju ändå att öppna rewars, man kan ju få något roligt

ett bra team of the week denna veckan, så hoppas på nått fint i player picks (fast jag vet ju att jag inte kommer få det)

öppnar rewardsen och ut kommer vanliga jävla lågrateade guldkort, som inte ens är med i TOTW? santi carzola och nån annan jävla 78 ratead guld spelare var alltså vad jag fick i mina player picks fär att ha sitit ihop 14 vinsterpå guld 3

någon som varit med om något liknande?
Citera
2020-01-02, 09:16
Medlem
Hunden007s avatar
jippi EA fuckade upp player picks så jag fick vanliga gold korts.

kommer bli så kul att behöva vänta 2-3 dagar för de att fixa detta för att sedan få skit picks ändå.

så typ ett tips för er att vänta till ea har fixat detta.
Citera
2020-01-02, 09:17
Medlem
Såg fram emot Kante eller Aguero, blev någon Ungersk Gulasch istället.
Citera
2020-01-02, 09:41
Medlem
RobertoSavianos avatar
Hehe, nice med lite 80-ratade guldspelare istället för röda picks. EA startar året 2020 på starkaste vis! imponerande.

Vågar inte ens öppna mina andra packs nu eftersom det verkar vara nåt fel på TOTW-korten som gör att man inte verkar kunna packa dem just nu heller.
Citera
2020-01-02, 10:36
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Hehe, nice med lite 80-ratade guldspelare istället för röda picks. EA startar året 2020 på starkaste vis! imponerande.

Vågar inte ens öppna mina andra packs nu eftersom det verkar vara nåt fel på TOTW-korten som gör att man inte verkar kunna packa dem just nu heller.

Haha fy fan vilka dårar

Som förra året med turk ligan tots SCB , fick man vanlig guld istället
Tog flera dagar å få
Å då fick man en mv från ligan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här