2019-12-31, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1426
Har du nån länk till hennes profil? Jag hittar inte någon med bilder på honom när jag söker på hennes namn.

https://www.facebook.com/Suss72
Citera
2019-12-31, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Okey, Aye uppdatera nyligen insta d bör han vara fri, så yasin har alltså i smyg tagit sig till Sverige och deltagit i mordet på poy? Om dessa uppgifter stämmer så måste ju poy nästan ha varit en av de som sålde faye, alternativt bytt sida nyligen

Yasin har varit i Sverige hela tiden, de försöker luras. Men de enda de lurar är sig själva när de använder telefoner och datorer....
Citera
2019-12-31, 21:16
Medlem
Citat:
Okey, Aye uppdatera nyligen insta d bör han vara fri, så yasin har alltså i smyg tagit sig till Sverige och deltagit i mordet på poy? Om dessa uppgifter stämmer så måste ju poy nästan ha varit en av de som sålde faye, alternativt bytt sida nyligen

Många som lägger ut bilder och anger att dom är nån helt annanstans. Var har Yasin förmodat varit?
Citera
2019-12-31, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Många som lägger ut bilder och anger att dom är nån helt annanstans. Var har Yasin förmodat varit?
Han och aye har lagt upp bilder och stories nästan dagligen från Dubai,
Citera
2019-12-31, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Yasin har varit i Sverige hela tiden, de försöker luras. Men de enda de lurar är sig själva när de använder telefoner och datorer....
Jo, jag blev också väldigt förvånad över just yasin då han verkar ha varit fokuserad på musiken sedan han släpptes, förstår inte att han själv deltog i detta
Citera
2019-12-31, 21:19
Medlem
YoloSwag420s avatar
Yasins Dubai inlägg på Insta kan vara filmade hur länge sedan som helst och behöver inte alls betyda att han är utomlands i dagsläget. De kan i själva verket bara vara uppladdade nu för att vilseleda via social media.
Citera
2019-12-31, 21:20
Medlem
Deras resa hade säkert varit fem eller upp mot sju veckor i Dubai..

Var allt detta gjort för att lura Poy?

Hade man sagt till små gangsters att ha koll på Poy, så att man kunde med säkerheten veta vart han ofta befinner sig?
Senast redigerad av Foreknowledge 2019-12-31 kl. 21:24.
Citera
2019-12-31, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoloSwag420
Yasins Dubai inlägg på Insta kan vara filmade hur länge sedan som helst och behöver inte alls betyda att han är utomlands i dagsläget. De kan i själva verket bara vara uppladdade nu för att vilseleda via social media.

Exaaakt.
Citera
2019-12-31, 21:23
Medlem
Citat:
Han är väl den som skjutit flest folk så som jag uppfattat de.

Vad vi känner till ja/spekulerar i.

Den smartaste är ju den som skjuter och ingen misstänker, det är den som kommer längst. Att en person skjutit flest innebär ju sannolikt att han förr eller senare antingen hamnar på livstid när det går att binda honom till ett av morden eller att någon annan skjuter honom.
Citera
2019-12-31, 21:23
Medlem
Citat:
Det låter absolut inte troligt att yasin som är nysläppt, släppt hur feta låtar som helst som streamar miljoner, ska precis släppa andra delen av albumet, så riskerar han bort år för att klippa sin vän på detta sättet?
Citera
2019-12-31, 21:24
Medlem
Citat:

Jag skulle tippa på att han flög till Sverige om han nu varit i t ex Dubai och då tar man sig inte direkt hit i smyg. I smyg är i stort sett att smyga över gränsen osedd.
Citera
2019-12-31, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag skulle tippa på att han flög till Sverige om han nu varit i t ex Dubai och då tar man sig inte direkt hit i smyg. I smyg är i stort sett att smyga över gränsen osedd.
Precis! Vid passkontrollen registreras det om man är i Sverige eller om man reser från Sverige tack vare streckkoderna så smyga går inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in