Citat:
Instämmer. För bara några månader sedan erkände Norska Kungahuset att de hade haft upprepade kontakter med Jeffrey Epstein efter 2011 - alltså, efter att det var allmänt känt att JE var dömd för trafficing och barnvåldtäkt. Det är rutin när det gäller skyddsobjekt, som ett kungahus, att säkerhetspolis etc göra bakrundskoll på alla de ska möta.
Ari Behn må ha haft psykiska problem tidigare men mycket pekar på att han var på väg upp och ut (projekt mm). Skulle inte bli förvånad om hans död har med Epstein / Maxwell att göra. Kan vara att han tog livet av sig inför risken att bli uthängd. Mer troligt i mina ögon är att han blev mördad. Döda män talar inte... Han var inte längre kopplad till kungahuset och han var på väg upp och ut - just därför hade de bristande kontroll över honom och med hans dödsfall är saken ur världen.
På den här nivå, OM det är ett mord, är det inte ovanligt att man arrangerar självmord eller dödsolyckor. Gärna kryddat med perversa detaljer som gör att anhöriga och vänner gärna lägger locket på. Lär vara en klassiker i underrättelsekretsar.
Kolla in Shaun Attwoods Youtube-kanal. ! Han lär inte bli ett år äldre...
Ari Behn må ha haft psykiska problem tidigare men mycket pekar på att han var på väg upp och ut (projekt mm). Skulle inte bli förvånad om hans död har med Epstein / Maxwell att göra. Kan vara att han tog livet av sig inför risken att bli uthängd. Mer troligt i mina ögon är att han blev mördad. Döda män talar inte... Han var inte längre kopplad till kungahuset och han var på väg upp och ut - just därför hade de bristande kontroll över honom och med hans dödsfall är saken ur världen.
På den här nivå, OM det är ett mord, är det inte ovanligt att man arrangerar självmord eller dödsolyckor. Gärna kryddat med perversa detaljer som gör att anhöriga och vänner gärna lägger locket på. Lär vara en klassiker i underrättelsekretsar.
Kolla in Shaun Attwoods Youtube-kanal. ! Han lär inte bli ett år äldre...
En kontroversiell människa som Ari förtjänar inte bara en kontroversiell begravning utan också en kontroversiell död tydligen!
Om Ari nu utgjorde något hot mot kungahuset kan man ställa sig frågan varför de onda krafter som låg bakom ett påhittat självmord väntade så länge.
Det är alltid spännande att fantisera om hemliga agenter och shamaner utsända av självaste CIA, men om vi besinnar oss lite så kan vi kanske slippa blanda in ännu mer stollar från Youtube än nödvändigt i detta drama.
Jag tror inte vi behöver spekulera i några mordteorier, men jag kan ju så klart ha fel.
För övrigt har jag sett i min kristallkula att Aris horoskop just för juldagen var extremt ogynnsamt. Planeterna radade upp sig för Ari på ett sätt de inte gjort sedan Heaven Gates anhängare tog livet av sig. När jag tog fram mina Tarotkort och lade stjärnan för Ari så sprack kortet för döden från kant till kant! När jag hällde ut kaffesumpen så bildades en dödssvart fläck.
Alla teorier är bra utom de dåliga!