Citat:
Ursprungligen postat av
BeHPNemesis12345.
Jag körde med en ganska välfylld profil, inte heller för välfylld så att det inte blir en novell.
Jag körde med tre bilder - en selfie och resten helkroppsbilder med kläder på.
När jag såg att det inte alls går så flyttade jag bilderna till Adressboken-mappen. Jag lyckades få några konversationer men så fort de såg bilderna så dog allting ("Du är inte min smak." "Du är inte min typ." "Jag finner inte dig intressant. Ha det!"). Ibland resulterade det med blockering.
Det är ju rätt så olika beroende på vilken kvinna man söker kontakt med, eller hoppas få kontakt med.
Menar du att du hade en sån profil så att man fick en bra känsla av vem du är?
För många kvinnor är det viktigt att redan i profilen få en känsla för hur mannen är till sin personlighet så därför jag frågar
Skulle du säga att du har ett udda utseende eller ett ganska alldagligt utseende, eller är du snygg?
Block är aldrig skoj, och det råkar jag ut för också bara genom att vänligt tacka nej till den som inte ens brytt sig om att läsa vad jag söker.
Det är svårt för singelkillar överlag, men en del har ju viss framgång så frågan är vad dom gör, eller vad dom är som gör att dom har framgång?
Personligen så föredrar jag ansiktsbild om man ska ha någon bild och fyllig info så att jag redan när jag läser profilen vet på ett ungefär om det är den man jag söker, och om jag är den typ av kvinna som han söker. På det sistnämnda faller många enligt mig, för om man inte angett vilken typ av kvinna man söker är det svårt att känna sig träffad, då hjälper det inte att det är en snygg man med dom egenskaper man söker.