Citat:
Ursprungligen postat av
Paradocs
Instämmer. För bara några månader sedan erkände Norska Kungahuset att de hade haft upprepade kontakter med Jeffrey Epstein efter 2011 - alltså, efter att det var allmänt känt att JE var dömd för trafficing och barnvåldtäkt. Det är rutin när det gäller skyddsobjekt, som ett kungahus, att säkerhetspolis etc göra bakrundskoll på alla de ska möta.
Ari Behn må ha haft psykiska problem tidigare men mycket pekar på att han var på väg upp och ut (projekt mm). Skulle inte bli förvånad om hans död har med Epstein / Maxwell att göra. Kan vara att han tog livet av sig inför risken att bli uthängd. Mer troligt i mina ögon är att han blev mördad. Döda män talar inte... Han var inte längre kopplad till kungahuset och han var på väg upp och ut - just därför hade de bristande kontroll över honom och med hans dödsfall är saken ur världen.
På den här nivå, OM det är ett mord, är det inte ovanligt att man arrangerar självmord eller dödsolyckor. Gärna kryddat med perversa detaljer som gör att anhöriga och vänner gärna lägger locket på. Lär vara en klassiker i underrättelsekretsar.
Kolla in Shaun Attwoods Youtube-kanal. ! Han lär inte bli ett år äldre...
Det är tveksamt om Ari hade något att göra med Epstein.
Jag vet inte, naturligtvis. Däremot hade norska kronprinsessan Mette-Marit träffat honom ett antal gånger, även efter det att Epstein avtjänat sitt straff. Det har hon själv medgivit. Det förnekas dock att kronprinsen (MMs man, alltså) över huvudtaget träffat Epstein annat än som hastigast, ungefär som att de möttes på en gata, hälsade på varandra i förbifarten.
Sanningshalten i det vet ju ingen något om, men det lär vara där beröringspunkterna finns.
PS
jag vet inte hur vettigt det kan vara med konspirationstankar här? Ari var en speciell person, med speciella problem och det är väl mer sannolikt att det har gått så, som han själv förutsade.