2019-11-27, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Det där är rena rövarpriset för Barcelona. Om du inte har nån specialkink för rövslickande som måste tillgodoses så ska du kunna hitta en härlig tjej för en timme med analt för typ 120 + 50.

Ska jag ta detta ärende till ARN menar du?
Citera
2019-11-27, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Åter i Barcelona /.../

Barcelona har ett antal bordeller där tjejerna kommer in och presenterar sig en och en och sedan väljer man vem man vill gå med. /.../

Tack för en mycket trevlig recension! Ett tag åkte jag rätt flitigt till Barcelona i arbetet och lyckades oftast att hinna smita iväg en gång per dag Din recension får mig att längta tillbaka och kanske företa någon privat resa.

På min tid i Barcelona var det gott om tjejer från Latinamerika förutom spanska tjejer. Jag brukade inte välja tjej efter utseendet utan utifrån vad jag fick för intryck av personligheten. Men det brukar vara fullt sjå att hålla reda på namnen på alla tjejer som kommit in och presenterat sig och pussat en på kinden.

Citat:
Det är svårt att hitta för dessa bordeller har inga skyltar utan bara en anonym dörr med ringklocka. /.../

Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
/.../ Det är exceptionellt hög standard på de här små lägenhetsbordellerna som ofta byter adress och till vilka Barcelona-borna själva tycks föredra att gå.

Mitt minne var att det ofta gick att hitta rätt ringklocka för av en händelse råkade "rätt" knapp på porttelefonen vara röd ... Håller med om att det, åtminstone på min tid, var mycket hög standard på alla bordeller utan att det för den skull var särskilt dyrt.

Citat:
Nackdelen för en svensk är att lite spanska är av nöden. /.../

Det är inte fel att kunna några spanska ord, men jag upplevde att det alltid var en mycket positiv attityd från tjejernas och bordellmammans sida samt att det fanns en vilja att förstå och kommunicera. I andra länder, med öststatstjejer, är det inte ovanligt att det verkar saknas en vilja att förstå och kommunicera
Citera
2019-11-27, 21:39
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kidneypunch
Ska jag ta detta ärende till ARN menar du?

Definitivt och konsumentmagasinet Plus borde också göra ett reportage.
Citera
2019-11-27, 21:48
Medlem
Finns det något liknande FKK i Barcelona/Spanien?
Citera
2019-11-27, 21:50
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Mitt minne var att det ofta gick att hitta rätt ringklocka för av en händelse råkade "rätt" knapp på porttelefonen vara röd ... Håller med om att det, åtminstone på min tid, var mycket hög standard på alla bordeller utan att det för den skull var särskilt dyrt.

På dem jag gått till har knapparna varit lika vita som de övriga och standarden är fortfarande hög. Jag var i B senast i våras.

Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Det är inte fel att kunna några spanska ord, men jag upplevde att det alltid var en mycket positiv attityd från tjejernas och bordellmammans sida samt att det fanns en vilja att förstå och kommunicera. I andra länder, med öststatstjejer, är det inte ovanligt att det verkar saknas en vilja att förstå och kommunicera

Håller med dig om den positiva och trevliga attityden, men att inte försöka lära sig lite spanska, innan man åker dit tycker jag bara är dumt. Dessutom är jag lite rädd för att Svenne Banan ska hitta dit och sabba stämningen full på öl från Ramblan. "My dick is very big! Höhö! I don't fucking speak no spanish, a language for cocksuckers." Spanska är ett relativt enkelt språk och att vara artig mot brudarna och säga något om Kataloniens* självständighetssträvanden typ ger en bättre avsugning - så är det bara.

*Måste inte vara en katalansk tjej för att man ska snacka om det. De flesta är förbannade över hur polisen uppträtt.
Senast redigerad av Thorster-Brutman 2019-11-27 kl. 21:56.
Citera
2019-11-27, 21:54
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lrikard21
Finns det något liknande FKK i Barcelona/Spanien?

Inte FKK men det finns klubbar. Min uppfattning är att spanjorerna håller sig borta därifrån på grund av sämre service och skrattar åt de dumma turisterna som kryper in i den betade buren.
Citera
2019-12-29, 02:19
Medlem
Tjena har tänkt att dra ner till Barcelona om ett tag och under resan besöka Felina och undrar då om någon har erfarenhet från att knulla en brud 2 ggr under samma ''träff ''.
Tanken är att jag ska ta lite stimulerande så jag kan knulla som en maskin hahaha.
Blir det dubbel pris om man frågar om att få komma igen eller får man rabbat? Inte lust att punga 300euro liksom men runt 50 euro extra eller något så lätt.
Senast redigerad av Bombaclap 2019-12-29 kl. 02:26.
Citera
2019-12-29, 09:46
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Tjena har tänkt att dra ner till Barcelona om ett tag och under resan besöka Felina och undrar då om någon har erfarenhet från att knulla en brud 2 ggr under samma ''träff ''.
Tanken är att jag ska ta lite stimulerande så jag kan knulla som en maskin hahaha.
Blir det dubbel pris om man frågar om att få komma igen eller får man rabbat? Inte lust att punga 300euro liksom men runt 50 euro extra eller något så lätt.
Du pröjsar för en timma, under den timman gör du vad du vill inom vettiga gränser.
Jag brukar ge 20 euro i tricks, men detta är inte nödvändigt.
Det värsta är ju att komma ihåg namnet på en av 20 som presenterar sig
Annars är det ju rent snyggt och du duschar tillsammans med bruden, ingen stress alls, lycka till
Citera
2019-12-29, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Du pröjsar för en timma, under den timman gör du vad du vill inom vettiga gränser.
Jag brukar ge 20 euro i tricks, men detta är inte nödvändigt.
Det värsta är ju att komma ihåg namnet på en av 20 som presenterar sig
Annars är det ju rent snyggt och du duschar tillsammans med bruden, ingen stress alls, lycka till
Okej tack för svaret. Det låter riktigt nice hehe aldrig varit på bordell tidigare men knullat en del fina eskorter. Vet du om det blir ett billigare tim pris för 2 timmar eller är det samma tim pris som gäller?
Senast redigerad av Bombaclap 2019-12-29 kl. 15:59.
Citera
2019-12-29, 19:51
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Okej tack för svaret. Det låter riktigt nice hehe aldrig varit på bordell tidigare men knullat en del fina eskorter. Vet du om det blir ett billigare tim pris för 2 timmar eller är det samma tim pris som gäller?
Samma pris
Dessutom bjuder dom på drink, valfri
Citera
2019-12-30, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Samma pris
Dessutom bjuder dom på drink, valfri
Härligt då blir det väl flera besök
Citera
2020-03-28, 19:00
Medlem
Jag var i Barcelona i okt 2018 och testade några olika lägenhetsbordeller jag hittat på https://www.sexomercadobcn.com/. Blev mycket nöjd med besöken och tycker personligen att tjejerna där gav mig mer än de jag träffade på "officiella" bordeller. Ska dock tilläggas att jag spenderade ganska mycket tid med att läsa recensioner och försöka förstå vad som var bra innan jag bokade tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in