Citat:
Ursprungligen postat av
Hermann666
Åter i Barcelona /.../
Barcelona har ett antal bordeller där tjejerna kommer in och presenterar sig en och en och sedan väljer man vem man vill gå med. /.../
Tack för en mycket trevlig recension! Ett tag åkte jag rätt flitigt till Barcelona i arbetet och lyckades oftast att hinna smita iväg en gång per dag

Din recension får mig att längta tillbaka och kanske företa någon privat resa.
På min tid i Barcelona var det gott om tjejer från Latinamerika förutom spanska tjejer. Jag brukade inte välja tjej efter utseendet utan utifrån vad jag fick för intryck av personligheten. Men det brukar vara fullt sjå att hålla reda på namnen på alla tjejer som kommit in och presenterat sig och pussat en på kinden.
Citat:
Det är svårt att hitta för dessa bordeller har inga skyltar utan bara en anonym dörr med ringklocka. /.../
Citat:
Ursprungligen postat av
Thorster-Brutman
/.../ Det är exceptionellt hög standard på de här små lägenhetsbordellerna som ofta byter adress och till vilka Barcelona-borna själva tycks föredra att gå.
Mitt minne var att det ofta gick att hitta rätt ringklocka för av en händelse råkade "rätt" knapp på porttelefonen vara röd ... Håller med om att det, åtminstone på min tid, var mycket hög standard på alla bordeller utan att det för den skull var särskilt dyrt.
Citat:
Nackdelen för en svensk är att lite spanska är av nöden. /.../
Det är inte fel att kunna några spanska ord, men jag upplevde att det alltid var en mycket positiv attityd från tjejernas och bordellmammans sida samt att det fanns en vilja att förstå och kommunicera. I andra länder, med öststatstjejer, är det inte ovanligt att det verkar saknas en vilja att förstå och kommunicera