2019-12-28, 19:46
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Som sagt, inte mig eller mitt röstande vi diskuterar.

Ingen i Sverige röstar för fler våldtäkter. I Sverige är våldtäkt ett grovt brott oavsett vilket parti man röstar på. Inget parti i Sverige har "fler våldtäkter" på sitt partiprogram. Inget parti i Sverige är för en avkriminalisering av våldtäkt.

Många som våldtar är födda i Sverige och det är lite mer komplext än att svenskarna har röstat för "fler våldtäkter".

Personligen tycker jag danskarna gör helt rätt som river hela kvarter och vräker familjer som hjälpt och stöttat sina kriminella söner.

Röstar du på våldtäktspartierna pga att du vill ha fler våldtäkter eller trots att du inte vill ha det?
Citera
2019-12-28, 19:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Ja men nu diskuterade vi utifrån scenariot att det fanns en kvinna som ville öka chanserna till att bli våldtagen av MENA-män och isåfall vilket parti hon ska rösta på för att öka de chanserna. Du förslog de partier som ville stoppa och återvandra MENA-män. Du har då fel eftersom det kommer minska hennes chanser till att bli våldtagen.

Det är klart och tydligt även för dig nu. Ökad MENA-invandring = ökade våldtäkter. Rösta på ökad MENA-invandring = rösta på ökade våldtäkter.

Skulle en kvinna vilja öka sina chanser att bli våldtagen så hade hon nog röstat på ett part vars väljare vill avkriminalisera våldtäkt, alltså SD/Afs/NMR. Det finns gott om våldtäktsmän och kvinnomisshandlare inom de partierna. Allt ekar åt att en röst på er är en röst på fler våldtäkter och pissigare kvinnosyn. <3
Citera
2019-12-28, 19:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Röstar du på våldtäktspartierna pga att du vill ha fler våldtäkter eller trots att du inte vill ha det?

Jag undviker att rösta på SD/Afs/NMR för att jag ogillar våldtäkter och folk som förespråkar dem
Citera
2019-12-28, 19:50
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Ingen i Sverige röstar för fler våldtäkter. I Sverige är våldtäkt ett grovt brott oavsett vilket parti man röstar på. Inget parti i Sverige har "fler våldtäkter" på sitt partiprogram. Inget parti i Sverige är för en avkriminalisering av våldtäkt.

Många som våldtar är födda i Sverige och det är lite mer komplext än att svenskarna har röstat för "fler våldtäkter".

Personligen tycker jag danskarna gör helt rätt som river hela kvarter och vräker familjer som levt på och stöttat sina kriminella söner.
Citera
2019-12-28, 19:51
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Skulle en kvinna vilja öka sina chanser att bli våldtagen så hade hon nog röstat på ett part vars väljare vill avkriminalisera våldtäkt, alltså SD/Afs/NMR. Det finns gott om våldtäktsmän och kvinnomisshandlare inom de partierna. Allt ekar åt att en röst på er är en röst på fler våldtäkter och pissigare kvinnosyn. <3

Läs det fetmarkerade. Ändra om det till "bli våldtagen av en MENA-invandrare" och svara sen på frågan hur SD/afs/NMR kommer ÖKA chanserna till att MENA-invandrare kommer våldta mer när SD/afs/NMR vill STOPPA och ÅTERVANDRA MENA-invandringen, framförallt våldtäktsmännen.

Hur ska MENA-våldtäkter ÖKAS samtidigt som antalet MENA-invandrare MINSKAS eller försvinner helt?
Citera
2019-12-28, 19:51
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag undviker att rösta på SD/Afs/NMR för att jag ogillar våldtäkter och folk som förespråkar dem

Dessa partier har en politik mot våldtäkter och förespråkar det inte, du är alltså förvirrad.

Det är vänsterblocket som har en politik för fler våldtäkter och islamism som t.o.m. legaliserar det.
Citera
2019-12-28, 19:54
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Personligen tycker jag danskarna gör helt rätt som river hela kvarter och vräker familjer som levt på och stöttat sina kriminella söner.

Du och majoriteten röstade på partier som ökar våldtäkterna även om det är svårt för dig att diskutera det. Detta är ändå ett faktum som du får ta ansvar för.

Röstade du för detta eftersom du ville ha fler våldtäkter eller eftersom du inte prioriterade frågan och accepterade att den politik du röstade för ledde till detta?
Citera
2019-12-28, 19:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Läs det fetmarkerade. Ändra om det till "bli våldtagen av en MENA-invandrare" och svara sen på frågan hur SD/afs/NMR kommer ÖKA chanserna till att MENA-invandrare kommer våldta mer när SD/afs/NMR vill STOPPA och ÅTERVANDRA MENA-invandringen, framförallt våldtäktsmännen.

De enda jag har hört propagera för att folk vill bli- och njuter av att bli våldtagna är SD/Afs/NMR/ISIS-folk. Visa mig 7K-folk som propagerar för det? Jag har då inte sett en enda..
Citera
2019-12-28, 19:56
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
De enda jag har hört propagera för att folk vill bli- och njuter av att bli våldtagna är SD/Afs/NMR/ISIS-folk. Visa mig 7K-folk som propagerar för det? Jag har då inte sett en enda..

Ipsi har beklagat sig för att hennes röst inte har lett till fler våldtäkter, hon har uttryckt sin besvikelse över att det finns delar av landet där det inte förekommer.
Citera
2019-12-28, 19:57
Avstängd
Citat:
Dessa partier har en politik mot våldtäkter och förespråkar det inte, du är alltså förvirrad.

Det är vänsterblocket som har en politik för fler våldtäkter och islamism som t.o.m. legaliserar det.

Jag tittar på det du har skrivit i tråden. Du verkar ju vara propagandaorgan för SD/Afs/NMR och ni propagerar för våldtäkt.
Citera
2019-12-28, 19:58
Avstängd
Citat:
Ipsi har beklagat sig för att hennes röst inte har lett till fler våldtäkter, hon har uttryckt sin besvikelse över att det finns delar av landet där det inte förekommer.

Ok? Vad då då?
Citera
2019-12-28, 19:59
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ok? Vad då då?

Men snälla du, du har ju följt tråden så du måste ha sett alla hennes inlägg om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in