2019-12-27, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Personligen ser jag gärna mer påverkan. Och gärna en öppning att de introducerar sin rättskipning i landet. Ryssland har mer demokrati och yttrandefrihet än vad svensken har. Gulag skulle hyfsat snart få ett tillskott av nya invånare som har sitt ursprung i MENA.

Vilket bekräftar att du är en femtekolonnare.
Citera
2019-12-27, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Vilket bekräftar att du är en femtekolonnare.
Nä. Det bekräftar att jag klarar av att tänka själv. Vilket du inte gör.
Citera
2019-12-27, 09:39
Medlem
Citat:
Nä. Det bekräftar att jag klarar av att tänka själv. Vilket du inte gör.

Jag tänker att du vill ge bort landet till ryssen
Citera
2019-12-27, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Jag tänker att du vill ge bort landet till ryssen

Nej, jag vill återta landen men HJÄLP av ryssen. Våra politiker(främst sossar i olika kostymer) har redan skänkt landet till MENA. Fattar du inte det?
Senast redigerad av Pingubengt 2019-12-27 kl. 09:49.
Citera
2019-12-27, 09:49
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Nej, jag vill återta landen men HJÄLP av ryssen. Våra politiker har redan skänkt landet till MENA. Fattar du inte det?

Det är en naiv tanke. Till vilket pris får vi sådan hjälp?
Citera
2019-12-27, 09:50
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Personligen ser jag gärna mer påverkan. Och gärna en öppning att de introducerar sin rättskipning i landet. Ryssland har mer demokrati och yttrandefrihet än vad svensken har. Gulag skulle hyfsat snart få ett tillskott av nya invånare som har sitt ursprung i MENA.

Du vet om att Ryssland är ett land med mångkultur va?
Citera
2019-12-27, 09:52
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Nej, jag vill återta landen men HJÄLP av ryssen. Våra politiker har redan skänkt landet till MENA. Fattar du inte det?
Precis. Hederskulturen, våldet, klanerna och brottsligheten är här för att stanna.

För sent nu, skulle gissa att mörkertalen på människor som är här, är otroligt stora.

Säkert 2 miljoner, det är ju på riktigt inte NÅGON som vet. DET är det läskiga.

Kan finnas en halv miljon yrkeskriminella i Sverige, men vi vet helt enkelt inte, för vi har inte varit intresserade, eller ja, vissa av oss. 80% + politiker.

Nu får 80% + politiker göra nått åt problemen de skapat, men mest troligt vinner SD stort i nått framtida val, men då är det redan för sent, sen skylls det på "nazisterna" även fast de inte haft makten att ställa till nått.

Tro mig, det är exakt så det kommer se ut, enklare att skapa massa problem, sen lämna över pucken för att påstå att felet låg hos den man lämna över till.
Citera
2019-12-27, 09:54
Medlem
Zoom008s avatar
Emanuel har en eller ett par afghaner boende hos sig. Frågan är om han är bög och har samma typ av umgänge som batikhäxorna? Dom slåss med näbbar och klor för att ha kvar sina gullgossar.
Citera
2019-12-27, 09:56
Medlem
Det var en vettig inringare med långt mycket mer stake än de allra flesta, likaså Flashbackskribenter.

Vad det gäller Karlsten börjar han väl knappast gråta. Varför göra en höna av en fjäder?
Vad förväntar ni er?
Att han skulle hejat på? Ja såklart, Åsne-Flashback tror ju det.
Heder åt att han inte klickade gubben och sa ”oj det bröts”, snarare. Det hade varit något att diskutera.
SJÄLVKLART måste han vara objektiv och stå upp för det att inte generalisera en grupp. Alldeles oavsett vad man tycker om det.
Jag håller med inringaren i sak, men Karlsten agerar ju knappast varken fel eller förvånande.

Ring P1 är fanimej det mest ärliga programmet som finns. Lyssnar på det ofta och det är härligt med människor som säger vad de tycker och tänker på annat sätt än bakom en skärm.
Citera
2019-12-27, 10:03
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Ett litet citat:

Säpo: Konstant påverkan mot Sverige
Påverkansförsöken mot Sverige är omfattande och är konstanta, enligt Säkerhetspolisen (Säpo) som nu har utvärderat valet. Under just riksdagsvalet var kampanjen inte omfattande meddelar de.
Däremot finns det exempel på hur främmande makt, som Ryssland, försökt skapa splittring genom att smutskasta Sverige, menar myndigheten.
– Det handlar om nyheter där narrativet är att beskriva Sverige som ett land som har stor kriminalitet, stora problem med migration och annat, säger Klas Friberg, chef för Säpo.
Myndigheten gör även bedömningen att det förbyggande arbete som gjorts tillsammans med andra myndigheter haft stor effekt för att öka vaksamheten och medvetenheten.

Ryssland har ju rätt. Vad är problemet?
Sanningen är väl det enda rätta?
Citera
2019-12-27, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Det var en vettig inringare med långt mycket mer stake än de allra flesta, likaså Flashbackskribenter.

Vad det gäller Karlsten börjar han väl knappast gråta. Varför göra en höna av en fjäder?
Vad förväntar ni er?
Heder åt att han inte klickade gubben och sa ”oj det bröts”, snarare. Det hade varit något att diskutera.
SJÄLVKLART måste han vara objektiv och stå upp för det att inte generalisera en grupp. Alldeles oavsett vad man tycker om det.
Jag håller med inringaren i sak, men Karlsten agerar ju knappast varken fel eller förvånande.

Ring P1 är fanimej det mest ärliga programmet som finns. Lyssnar på det ofta och det är härligt med människor som säger vad de tycker och tänker på annat sätt än bakom en skärm.
Jag tror du trollar. Programmet består av vänstervridna programledare och pensionärer som ojar sig över vargar och vägskyltar. Även om jag hatar Täppas så var han den enda som piggade upp programmet. DDR hade inte kunnat styrt upp programmet bättre.
Citera
2019-12-27, 10:27
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A

Vad förväntar ni er?

Samtalen ska genom en sluss också.
Nästan enbart de med ”rätt” åsikter släpps fram. Någon gång får en SD sympatisör släppas in för att inte publiken ska bli alltför misstänksam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in