2019-12-26, 16:41
Medlem
Norrbaggar1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle333
Så medan Ari tog sitt liv var exet i kyrkan med Durek och sina barn. Om jag var deprimerad ville jag inte blivit bättre av att se dessa bilder

https://www.seher.no/kongelig/overrasket-i-holmenkollen-kapell/71966275
Et bilde er blitt FJERNET fra denne artikkelen, og også fra Dagbladets artikkel som brukte bildene fra Se & Hør.
Dette er blitt gjort sist natt eller på formiddagen i dag, det sees fortsatt et åpent felt under videoen om sjaman Dureks metoder.

Bildet viste den fremste raden i kirken tatt bakfra, Dureks Verrett sitter med Martha Louise på sin venstre side og hennes yngste datter Emma Tallulah Behn (11 år) på sin høyre, han har sin høyre arm rundt sistnevnte.
Sjamanen satt altså i kirken med armen rundt ikke sin kjæreste, Ari Behns ex (som vel ville være uvanlig oppførsel under en gudstjeneste i seg selv), men rundt hans yngste datter, dette ble forøvrig forklart i billedtekst ("Durek sitter med armen rundt Emma Tallulah, Martha Louises yngste datter").
...og nå er bildet fjernet. Det kan fortsatt finnes på googles billedsøk, "Durek Verrett gudstjeneste" med tidsvalg "siste uke", men er da langt nede i resultatene. Jeg vil ikke spekulere noe over dette, men dette bildet er altså fjernet fra minst 2 norske publikasjoner etter Behns død, og de ble offentliggjort rund 4 timer før hans død ble kjent.

En mer erfaren flashbackare må veldig gjerne finne dette bildet og legge opp en lenke.
Citera
2019-12-26, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbaggar1
En mer erfaren flashbackare må veldig gjerne finne dette bildet og legge opp en lenke.

https://imgshare.io/image/durex.0IRBQ
Citera
2019-12-26, 16:55
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Et bilde er blitt FJERNET fra denne artikkelen, og også fra Dagbladets artikkel som brukte bildene fra Se & Hør.
Dette er blitt gjort sist natt eller på formiddagen i dag, det sees fortsatt et åpent felt under videoen om sjaman Dureks metoder.

Bildet viste den fremste raden i kirken tatt bakfra, Dureks Verrett sitter med Martha Louise på sin venstre side og hennes yngste datter Emma Tallulah Behn (11 år) på sin høyre, han har sin høyre arm rundt sistnevnte.
Sjamanen satt altså i kirken med armen rundt ikke sin kjæreste, Ari Behns ex (som vel ville være uvanlig oppførsel under en gudstjeneste i seg selv), men rundt hans yngste datter, dette ble forøvrig forklart i billedtekst ("Durek sitter med armen rundt Emma Tallulah, Martha Louises yngste datter").
...og nå er bildet fjernet. Det kan fortsatt finnes på googles billedsøk, "Durek Verrett gudstjeneste" med tidsvalg "siste uke", men er da langt nede i resultatene. Jeg vil ikke spekulere noe over dette, men dette bildet er altså fjernet fra minst 2 norske publikasjoner etter Behns død, og de ble offentliggjort rund 4 timer før hans død ble kjent.

det har nog bidragit till att han sjönk ännu längre ner i mörkret. Så tragiskt detta. Lider med döttrarna.
Citera
2019-12-26, 16:59
Medlem
Ornus avatar
Citat:

De fleste skjønner jo hva som er på gang her. Nå handler det vel om å beskytte prinsessens følelser og roe litt ned på snakket.
Citera
2019-12-26, 17:00
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebigcrazyone
https://imgshare.io/image/durex.0IRBQ
Tack, måste ha känts bedrövligt för Ari
Citera
2019-12-26, 17:02
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ornu
De fleste skjønner jo hva som er på gang her. Nå handler det vel om å beskytte prinsessens følelser og roe litt ned på snakket.
Ja hon mår nog inte så bra
Citera
2019-12-26, 17:05
Medlem
lindblomsgröns avatar
Bilderna från kyrkan las väl ut efter 1 tiden och polisen fick larm 16 ,47 var väl död ett tag innan larm. Så det stämmer med tiden, han såg bilderna o tog sitt liv
Citera
2019-12-26, 17:08
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Bilderna från kyrkan las väl ut efter 1 tiden och polisen fick larm 16 ,47 var väl död ett tag innan larm. Så det stämmer med tiden, han såg bilderna o tog sitt liv
så kan det mycket väl ha varit
Citera
2019-12-26, 17:08
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Han hängde sig själv

Var har du fått de ifrån ?
Citera
2019-12-26, 17:22
Medlem
Citat:
Jeg drømmer altfor ofte at jeg går ned i kjelleren, låser opp våpenskapet, tar fram rifla, lader, stikker løpet i kjeften og trekker av. Så våkner jeg, våt av svette og med skuddet rungende i ørene. Jeg vet ikke, før eller siden kommer øyeblikket. Hvem kan vite sånt. Vi skal jo alle dø. Det er til å bli sprø av. Mange mener jeg er sprø allerede. Det er jeg vel også. Det er derfor jeg drømmer om å sette punktum. Likevel lever jeg videre som om ingenting har skjedd

Ari Behn, "Talent for lykke" (fortellinger), Kolon forlag 2011

Dagbladets omtale av kortprosasamlingen:

https://www.dagbladet.no/kultur/na-fortjener-ari-behn-sekser-pa-terningen/63488954
Citera
2019-12-26, 17:24
Medlem
Rodjas avatar
Vad tycker ni norrmän om Märtha Louise's exman? Själv tycker jag att det är sorgeligt att hon har flummat in i New Age-världen så pass 😥

RIH Ari♥️
Citera
2019-12-26, 17:30
Moderator
blomvattnares avatar
Ändrad rubrik: "Ari Behn har dött!" -► Prinsessan Märtha Louises exman Ari Behn har avlidit genom självmord, 2019-12-25".

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in