2019-12-10, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awddle
Okej. Det funkar! Men behöver stor dos på 10 gram ungefär, mäter dock ej, tar bara tills jag känner nåt vilket brukar vara ungefär 3 teskedar med mera. Svagt rus men inget speciellt. Kan tänka mig är bra vid opiat ab, vilket det har varit. Det är definitivt överskattat men bra vid abs

Stort jävla tips är just att använda tesked för då blir det små tilltug där smaken försvinner snabbt samt! Använda juice samtidigt. Jag brukar ta 1 tesked, juice och bara röra om det i munnen med tänderna, typ gurgla men samtidigt inte, rör bara om så pulvret är upplöst i juicen. Sen sväljer jag bara utan att behöva känna smaken
Det e skillnad på kratom o kratom. Pröva att testa en ny strain. Ss har schysst grön borneo för tillfället som de dessutom har kampanj på. Deras ordinarie priser suger dock. Annars så har gajana schysst grön malay och röd maeng da. Testa en halv tesked nästa gång. 10 g låter för mkt. E inte en halv tesked tillräkligt, så borde du testa en annan sort.
Citera
2019-12-16, 15:55
Medlem
barolills avatar
Tänkte dra iväg en beställning på 100 g röd maeng da och 100 g röd bali. Ni som har erfarenhet, vart ska jag ta det ifrån, KS eller SS? Läste senaste recensionen på ss röd maeng da att sen var värdelös men alla innan verkade nöjda. Vilken skulle ni säga håller högst kvalitet?
Citera
2019-12-22, 18:09
Medlem
Interagerar Kratom med hormonmedicin som tas för prostata cancer?

Farsan har djävulskt ont i ryggen efter strålbehandling och vanlig smärtlindring han får hjälper dåligt.
Finns det faror med att ta denna medicin tillsammans med kratom?
Han tar i övrigt inga andra mediciner.
Citera
2019-12-26, 13:55
Medlem
Kajahs avatar
Tjenare. Jag är ganska nyfrälst på kratom. Jag kan verkligen se fördelarna med att använda kratom i många situationer.. Dels för att få saker gjort, och dels för rekreation. Jag har provat white maeng da, och den är helt okej men jag tycker den är aningen för stimulerande, jag söker tips på någon strain som är mer av det sederande hållet. Ska jag gå på röd vein?
Citera
2019-12-29, 19:21
Medlem
Hej har tänkt att hämta in några kilon kratom från Indonesien, kommer jag ja problem i tullen? Är de lagligt eller inte har svårt att förstå. I värsta fall tar väl dom bara produkten? Jag kan nog ta chansen då
Citera
2019-12-29, 19:48
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JiggaboJones
Hej har tänkt att hämta in några kilon kratom från Indonesien, kommer jag ja problem i tullen? Är de lagligt eller inte har svårt att förstå. I värsta fall tar väl dom bara produkten? Jag kan nog ta chansen då

Ja kör på bara.
Citera
2019-12-30, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Ja kör på bara.

Jag tog med mig 300g sist, de bör väl gå? Kan börja med 5kg
Citera
2020-01-06, 20:05
Medlem
Pratar vi alltså om pulvret som är avsett för tvålar?

Mvh Novis
Citera
2020-01-07, 01:06
Medlem
1procentares avatar
Hur gör man en kratom-cocktail? hur ska man blanda och blanda med? Folk verkar göra tvålar, te eller bomba.

Det är väl inte bara 2-3 g av det gröna pulvret sen när i ett glas med vatten?
Citera
2020-01-07, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1procentare
Hur gör man en kratom-cocktail? hur ska man blanda och blanda med? Folk verkar göra tvålar, te eller bomba.

Det är väl inte bara 2-3 g av det gröna pulvret sen när i ett glas med vatten?

Jag brukar hälla 2-3 g kratom ( det gröna pulvret) under tungan sen skölja ner det med vatten .
Citera
2020-01-07, 08:52
Medlem
Greenwhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantern123
Jag brukar hälla 2-3 g kratom ( det gröna pulvret) under tungan sen skölja ner det med vatten .

Hah jävlar hade jag försökt mig på det hade jag nog fått ha en hink nära till hands pga spyrisk xDD

Smidigaste sättet att få i sig kratom imo är att fylla gelatin kapslar, jag har köpt ett kapselfyllar kit som fyller 50 kapslar åt gången på några minuter, får i ca 0.5g per kapsel så slipper jag smaken helt och kan dosera smidigt på jobbet
Citera
2020-01-08, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JiggaboJones

Ja det går att göra, säg att det ej är för mänskligt bruk så är det helt i linje med lagen hänvisa till tvåltilverkning sedan kan tullen inte göra ett skit och du kan dra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in