Citat:
Ursprungligen postat av
femfemfemfem
Jag mötte faktiskt Ari Behn en gång. Utan att outa mig för mycket så bodde jag i Oslo när jag var 20 år och stod och servera korv. Jag var bara en blyg spillra till människa på den här tiden och tänkte hela tiden på hur jag skulle bete mig för att bli omtyckt. På håll ser jag en kille som ser ut som en fransk herrgårdsägare med backslick, trendig kostym och tunn mustasch. Otroligt utstrålning, en sån kille jag såg upp till.
När han kom fram till mig i kassan så log han brett och var mycket verbal och trevlig. Han berörde mig djupt även om han bara beställde en korv. När han lämnat butiken kom min norska kollega fram till mig och sa:
-Vet du vem det var?
-Nej?
-Ari Behn
-Jaha, vem är det?
-Han har varit tillsammans med prinsessan och synts mycket i media. Han är öppen med sin depression osv
Kunde aldrig i mitt liv tro att denna människa var deprimerad vid denna tid, han såg otroligt lycklig och bekväm ut. Antar att de som klättrar högst också är de som faller hårdast. Vila i frid Ari, du har gjort ett enormt avtryck på mig.
Då du blev djupt berörd pga att han log, beställde en korv och var "verbal" - vad det nu betyder..
Hade du förväntat dig att han hade skällt ut dig på noterna?
Ari Behn har själv berättat i en intervju att han minst en gång per dag får ett raserianfall. Tur det råkade inte vara du som fick erfara detta. Men mindre roligt för den som försöker dela livet med honom.
Att börja supa strax efter lunchtid varje dag låter inte heller helt sunt. Särskilt inte om man är 3barnsfar..
Men jag uppskattade att han snackade öppet om sina tillkortakommanden, sin missanpassning till kungahuset, sina personliga äktenskapliga problem, sin mentala ohälsa osv.