2019-12-26, 12:44
Medlem
Det sociala stigmat han drabbades av i Norge i kombination med svart magi från shamanen blev för mycket.
Citera
2019-12-26, 12:44
Medlem
Orkar man inte så orkar man inte. Avicii och Micke Ljungberg orkade inte heller. För vissa är det enda vägen. Tråkigt men vad ska man göra.
Citera
2019-12-26, 12:47
Medlem
Undrar om han lämnade ngt brev efter sig! Rätt ofta så tar ju folk lite för mkt piller av misstag och dricker alkohol till och så råkar man dö fast man inte ville det egentligen.
Citera
2019-12-26, 13:05
Medlem
NiccoJs avatar
Det verkar som många här tror att Ari var deprimerad pga Märta-Louise numera får negerpåle.
Sanningen är att Ari lägrat fler kvinnor än de flesta och om han varit frisk o levat vidare hade han kunnat få så mycket fitta han velat.

Depression är oftast en sjuka som drabbar även folk som lever goda liv.
Citera
2019-12-26, 13:09
Medlem
NiccoJs avatar
Nu strömmar hyllningarna till Ari in, betänk då att han gjort ett av de värsta brott man kan begå mot sina barn...
Citera
2019-12-26, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Det verkar som många här tror att Ari var deprimerad pga Märta-Louise numera får negerpåle.
Sanningen är att Ari lägrat fler kvinnor än de flesta och om han varit frisk o levat vidare hade han kunnat få så mycket fitta han velat.

Depression är oftast en sjuka som drabbar även folk som lever goda liv.

Jag tror inte att det handlar om det utan snarare skammen. Och kanske också den genuina oron över döttrarnas uppfostran av shamanmannen?

Hittills hade ju Ari själv varit den trotsiga och icke-anpassade. Nu visar det sig att exfrun var väst av alla.
Citera
2019-12-26, 13:13
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realism2000
Orkar man inte så orkar man inte. Avicii och Micke Ljungberg orkade inte heller. För vissa är det enda vägen. Tråkigt men vad ska man göra.

Ja. Livet är hårt även mot dem som utåt sett verkar framgångsrika och populära.
Har för mig att skidskytten Halvard Hanevold gjorde detsamma. En väldigt populär idrottsman i Norge.
Och Robert Enke. Johanna Sällström är andra exempel.
Citera
2019-12-26, 13:15
Medlem
Jag mötte faktiskt Ari Behn en gång. Utan att outa mig för mycket så bodde jag i Oslo när jag var 20 år och stod och servera korv. Jag var bara en blyg spillra till människa på den här tiden och tänkte hela tiden på hur jag skulle bete mig för att bli omtyckt. På håll ser jag en kille som ser ut som en fransk herrgårdsägare med backslick, trendig kostym och tunn mustasch. Otroligt utstrålning, en sån kille jag såg upp till.

När han kom fram till mig i kassan så log han brett och var mycket verbal och trevlig. Han berörde mig djupt även om han bara beställde en korv. När han lämnat butiken kom min norska kollega fram till mig och sa:
-Vet du vem det var?
-Nej?
-Ari Behn
-Jaha, vem är det?
-Han har varit tillsammans med prinsessan och synts mycket i media. Han är öppen med sin depression osv

Kunde aldrig i mitt liv tro att denna människa var deprimerad vid denna tid, han såg otroligt lycklig och bekväm ut. Antar att de som klättrar högst också är de som faller hårdast. Vila i frid Ari, du har gjort ett enormt avtryck på mig.
Citera
2019-12-26, 13:21
Medlem
Loyolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ornu
Det er så, men det forandrer ikke at han brukte hele livet på å forsøke. Imaget han jobbet så hardt med var jo i alle fall ikke det det ble det siste halvåret.

De er litt vage på det i pressen. Sånn jeg forstår det var han ikke invitert men Martha tok ham med alikevel. Uansett snakker jeg om den private julekvelden. Antar barna var hos Martha og Durex denne jula, for ellers hadde vel noe selvmord blitt vanskelig å utføre. Kan vel ha følt seg sviktet av ekskona og barna på noe vis? Var en barnslig mann på mange måter.

Det har skrivits att AB var en bad boy och gjort en del uppmärksammade uttalanden i norsk media. Vad var det för uttalanden och på vilket sätt var han en bad boy? Var ute och festade mycket? Tror du att den var den image han ville ha eller var det något annat?

Sen undrar jag över dokumentären "Ari og halve Kongeriket". Hur mottogs den av norsk publik? Dokumentärer kan ju ge en mer fördjupad bild av en person, mer än artiklar i skvallerpress. Tror du att han blev mer omtyckt efter dokumentären? Kan man se dokumentären någonstans? Den finns tydligen inte att se på norska TV3 längre, har inte hittat den på Yuotube.
Citera
2019-12-26, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femfemfemfem
Jag mötte faktiskt Ari Behn en gång. Utan att outa mig för mycket så bodde jag i Oslo när jag var 20 år och stod och servera korv. Jag var bara en blyg spillra till människa på den här tiden och tänkte hela tiden på hur jag skulle bete mig för att bli omtyckt. På håll ser jag en kille som ser ut som en fransk herrgårdsägare med backslick, trendig kostym och tunn mustasch. Otroligt utstrålning, en sån kille jag såg upp till.

När han kom fram till mig i kassan så log han brett och var mycket verbal och trevlig. Han berörde mig djupt även om han bara beställde en korv. När han lämnat butiken kom min norska kollega fram till mig och sa:
-Vet du vem det var?
-Nej?
-Ari Behn
-Jaha, vem är det?
-Han har varit tillsammans med prinsessan och synts mycket i media. Han är öppen med sin depression osv

Kunde aldrig i mitt liv tro att denna människa var deprimerad vid denna tid, han såg otroligt lycklig och bekväm ut. Antar att de som klättrar högst också är de som faller hårdast. Vila i frid Ari, du har gjort ett enormt avtryck på mig.

Då du blev djupt berörd pga att han log, beställde en korv och var "verbal" - vad det nu betyder..

Hade du förväntat dig att han hade skällt ut dig på noterna?

Ari Behn har själv berättat i en intervju att han minst en gång per dag får ett raserianfall. Tur det råkade inte vara du som fick erfara detta. Men mindre roligt för den som försöker dela livet med honom.

Att börja supa strax efter lunchtid varje dag låter inte heller helt sunt. Särskilt inte om man är 3barnsfar..

Men jag uppskattade att han snackade öppet om sina tillkortakommanden, sin missanpassning till kungahuset, sina personliga äktenskapliga problem, sin mentala ohälsa osv.
Citera
2019-12-26, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loyola
Det har skrivits att AB var en bad boy och gjort en del uppmärksammade uttalanden i norsk media. Vad var det för uttalanden och på vilket sätt var han en bad boy? Var ute och festade mycket? Tror du att den var den image han ville ha eller var det något annat?

Sen undrar jag över dokumentären "Ari og halve Kongeriket". Hur mottogs den av norsk publik? Dokumentärer kan ju ge en mer fördjupad bild av en person, mer än artiklar i skvallerpress. Tror du att han blev mer omtyckt efter dokumentären? Kan man se dokumentären någonstans? Den finns tydligen inte att se på norska TV3 längre, har inte hittat den på Yuotube.
https://www.viafree.no/programmer/dokumentar/ari-og-halve-kongeriket
Citera
2019-12-26, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Då du blev djupt berörd pga att han log, beställde en korv och var "verbal" - vad det nu betyder..

Hade du förväntat dig att han hade skällt ut dig på noterna?

Ari Behn har själv berättat i en intervju att han minst en gång per dag får ett raserianfall. Tur det råkade inte vara du som fick erfara detta. Men mindre roligt för den som försöker dela livet med honom.

Att börja supa strax efter lunchtid varje dag låter inte heller helt sunt. Särskilt inte om man är 3barnsfar..

Men jag uppskattade att han snackade öppet om sina tillkortakommanden, sin missanpassning till kungahuset, sina personliga äktenskapliga problem, sin mentala ohälsa osv.

Det jag försöker säga är att killen hade en speciell utstrålning inte många människor har. Han trevligare än de flesta andra, även emot osäkra människor i helt vanliga vardagsmoment
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in