2019-12-25, 23:52
Medlem
Knut-Annes avatar
Tragiskt och sorgligt, men som så ofta väldigt hänsynslöst mot nära och kära.
Nu har hans barn förlorat sin pappa, för deras skull borde han kämpat vidare, han borde åtminstone valt en annan tidpunkt.

Det är som att de som är riktigt deprimerade, inte orkar höja blicken och se livets goda sidor, de ser inte heller den skyldighet de har mot andra, att faktiskt leva vidare.

Vila i frid och mitt djupa beklagande till de anhöriga.
Citera
2019-12-25, 23:54
Medlem
MenVadVetJags avatar
Jag skrev förut, men ingen reagerade vad det verkar.
Som jag förstått det, så hade ju Ari en ny flickvän.
Han var bjuden till kungafamiljen på julfirande, men jag ser ingenstans att han faktiskt deltagit.

De flesta utan synapskollaps kan se hur Märta Louises beteende på väldigt många sätt kan sticka i ögonen på de flesta. Letar änglar, har något andehus, har en pojkvän som är bisexuell shaman som skrivit en bok om att barn får canser p.g.a depression.

Men i oktober i år, så hade han flickvän (snygg, 34 år), ett enligt honom själv "gott förhållande till sin exfru", samt en utställning tillsammans med Mikael Persbrandt.

Så... Vad jag hänt...
Citera
2019-12-25, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenVadVetJag
Han var bjuden till kungafamiljen på julfirande, men jag ser ingenstans att han faktiskt deltagit.

De flesta utan synapskollaps kan se hur Märta Louises beteende på väldigt många sätt kan sticka i ögonen på de flesta. Letar änglar, har något andehus, har en pojkvän som är bisexuell shaman som skrivit en bok om att barn får canser p.g.a depression.

Men i oktober i år, så hade han flickvän (snygg, 34 år), ett enligt honom själv "gott förhållande till sin exfru", samt en utställning tillsammans med Mikael Persbrandt.

Så... Vad jag hänt...

Detta? https://www.seher.no/kongelig/overrasket-i-holmenkollen-kapell/71966275
Citera
2019-12-26, 00:01
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Kan vara en ofrivillig OD också

Helt riktigt. Å andra sidan har flera stora mediehus redan gått ut med att det handlar om en suicid. Vi får se vad mer som kommer fram i den här tragiska historian.
Citera
2019-12-26, 00:02
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Dette er vel svar på en del av spørsmålene ang Ari, helse og kjæreste. Han og Martha hadde delt omsorg for deres 3 barn.

Ari Behn til VG: – Märtha og jeg har et raust og godt forhold
Ari Behn (47) har lagt helseproblemene bak seg, har det «veldig fint» med kjæresten Ebba Rysst Heilmann (34)

https://www.vg.no/rampelys/i/mRWzll/ari-behn-til-vg-martha-og-jeg-har-et-raust-og-godt-forhold
Citera
2019-12-26, 00:07
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Så... Vad jag hänt...

Jag tror faktiskt han var där.

1) Ingen dementi ifrån kungahuset att han var där..
2) Ari-B hade alternativet att spendera julafton med sin nya flickvän.., står inget om att hon skulle spenderade julafton med honom.
Citera
2019-12-26, 00:09
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
Dette er vel svar på en del av spørsmålene ang Ari, helse og kjæreste. Han og Martha hadde delt omsorg for deres 3 barn.

Ari Behn til VG: – Märtha og jeg har et raust og godt forhold
Ari Behn (47) har lagt helseproblemene bak seg, har det «veldig fint» med kjæresten Ebba Rysst Heilmann (34)

https://www.vg.no/rampelys/i/mRWzll/ari-behn-til-vg-martha-og-jeg-har-et-raust-og-godt-forhold
Från 15e Oktober.
Varför Ari?
Du hade det ju så bra!
Varför?
Citera
2019-12-26, 00:13
Medlem
Er veldig veldig trist.

Tenker på tre flotte døtre, Maud Angelica, Leah Isadora og Emma Tallulah, som mistet sin far i dag.

I kveld tenker hele Norge på dere, med all mulig medfølelse og sorg. Jeg håper og tror at dere vil finne den styrken og det motet dere trenger i tiden fremover.
Citera
2019-12-26, 00:25
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Persbrandt har uttalat sig:

Citat:
RIP. Käre käre vän, vi ställde ut tillsammans i Trondheim i oktober. Du bar ett ljus inom dig, en urgammal glöd, en sällsynt värme, nu har jag förstått att mörkret tog dig, det gör mig så ont. Jag ber för dig, jag ber för dina barn och din familj. Frid vare med dig broder.♥️

https://www.instagram.com/p/B6gp0JEgUPh/?igshid=pir25x2m43rk
Citera
2019-12-26, 00:27
Medlem
MenVadVetJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle333
Detta? https://www.seher.no/kongelig/overrasket-i-holmenkollen-kapell/71966275

Nej, det var inte det jag menade... Det var nytt, för mig alltså.
Ju mer klockan blir avlöser allt varandra, men jag har läst på wwe.vg.no
Citera
2019-12-26, 00:29
Medlem
Citat:

Så... Vad jag hänt...

Men jeg tror ikke Ari Behn hadde store problemer med Durek. Hvis det er noen som er åpen for alternative merkelige mennesker, så var det vel Ari. Jeg vil tro at Durek og Ari gikk fint sammen. Hvis Ari var bekymret for Durek, så burde han iallefall ikke ta sitt eget liv, men sørge for at det var èn fornuftig person (i den grad Ari var veldig fornuftig...) i barnas liv. Ari kunne gjerne hatt problemer med å være den minst gale personen i kongehuset, for den rollen ville han nok selv ha...men han var vel ikke typen til å bry seg om at noen er biseksuell. Han var jo selv en kunstnersjel med en mor som trodde på engler osv...
Citera
2019-12-26, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Jobbigt att se sitt ex och sina barns mamma balla ur. Blev nog lite mycket, speciellt om man redan har ångest och depressioner i bagaget.

Exakt! Nu har barnen bara en mamma som talar med änglar och en shaman till styvpappa..

https://www.dagbladet.no/video/-kvinner-har-avtrykk-i-vagina/tXfMORpA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in