Citat:
Ursprungligen postat av
NietzschesHorse
OK, då hänger jag med.
Håller med om att det är just sådant man får veta när man lär känna kvinnors inre "monster". Verkligheten överträffar dikten i vad det gäller smutsiga och mörka fantasier. Tjejernas fantasier och hemligheter är "värre" än vad många här går runt och föreställer sig. Man skulle ju kunna starta trådar som fick de här killarna att tappa allt hopp av vilka sexuella grejer tjejerna gjort...
Tycker därför det är ironiskt hur feministerna och vissa killar här försöker tuta i alla att änglabilden är något som erfarna män lever med. Det är precis tvärtom. Det är ju en av de första "drömmarna" man måste döda när man blir mer och mer erfaren.
Det är som de medvetet vill vilseleda och förvirra? Personligen ser jag det närmast som en broderlig plikt att så gott jag kan ge min råa och avklädda bild av det hela. Särskilt när de riktar sina lögner och förvridna ord mot unga killar. Det kan deras morsor få göra, det räcker så.
Det kritikbara i världen är
faktiska våldtäkter och inget annat.
Och de som mest fantiserar här om våldtäkter är män, vilket syns i hur ex. porren format sitt innehåll.
Och de som mest "fantiserar" om hur kivnnor
antas ska "fantisera" är återigen okunniga män av din och Elvis sort ex.
Sluta sitt och uttala er om saker ni inte har en susning kring, vad kvinnor fantiserar över.
Det finns en verklighet där ute, som går avläsas i div. data.
Och den berättar tydligt och klart att det kön som nu faktiskt UTÖVAR våld och tvång i samband med sex domineras av män. Vissa samhällen är tom totalt uppbyggda på idén att alla män ska kunna få en egen kvinna att ha sex med totalt utan att behöva bry sig om vad kvinnan i fråga vill i saken. Våldtäkt inbyggt i själva systemet. Eller om du så vill "våldtäktskultur".
Vidare det kön som mest protesterar individuellt, socialt, politiskt och lider av detta är kvinnor.
Och har så varit i alla tider.