2019-12-25, 11:44
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vilka faktorer? Kvinnor vill bli våldtagna, de röstar år in och år ut på partier som utlovar våldtäkt och inget händer. Hur svårt kan det vara att hitta ett tillräckligt antal personer som mer än gärna vill flytta till Sverige och jobba som kommunvåldtäktsmän?

Du glömde svara på frågan om varför det spelar någon roll vilka faktorerna är.

Förövrigt så ökar våldtäkterna stadigt i takt med att MENA invandringen ökat. Som sagt så får alla vad de röstar på men det tar tid att tillgodose alla.

Vi är tillbaka i cirkeln du älskar.
Citera
2019-12-25, 12:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Du glömde svara på frågan om varför det spelar någon roll vilka faktorerna är.

Förövrigt så ökar våldtäkterna stadigt i takt med att MENA invandringen ökat. Som sagt så får alla vad de röstar på men det tar tid att tillgodose alla.

Vi är tillbaka i cirkeln du älskar.
Du påstår ju att faktorerna finns som gör det svårt att leverera våldtäktsmän till väljarna, vilket borde var en lätt sak, då kan du ju berätta vilka de är.
Citera
2019-12-25, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
De sker dagligen men möjligen går du säker om du är fulare än en get.
Nepp, våldtäktsafghanerna lyser med sin frånvaro på de flesta ställen faktiskt.
Citera
2019-12-25, 12:31
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Du påstår ju att faktorerna finns som gör det svårt att leverera våldtäktsmän till väljarna, vilket borde var en lätt sak, då kan du ju berätta vilka de är.

Jag påstår det som står i TS. När vi har etablerat att det är sant så fyller det ingen funktion att diskutera andra teoretiska saker utifrån premissen att det som står i TS är sant eftersom vi har etablerat att premissen stämmer.
Citera
2019-12-25, 12:34
Avslutad
Citat:
Jag påstår det som står i TS. När vi har etablerat att det är sant så fyller det ingen funktion att diskutera andra teoretiska saker utifrån premissen att det som står i TS är sant eftersom vi har etablerat att premissen stämmer.
Nej, det är nåt som är fel i premissen. Saken är den att de partier som kvinnor röstar på INTE levererat våldtäkter till alla. Ändå fortsätter kvinnor att rösta partier som inte levererat det de efterfrågar. Du påstår att det tar tid, trots att det borde vara en lätt sak att leverera.
Citera
2019-12-25, 12:43
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Nej, det är nåt som är fel i premissen. Saken är den att de partier som kvinnor röstar på INTE levererat våldtäkter till alla. Ändå fortsätter kvinnor att rösta partier som inte levererat det de efterfrågar. Du påstår att det tar tid, trots att det borde vara en lätt sak att leverera.

Så om ett politiskt part vill öka jämställdheten mellan könen och folk röstar för det men partiet inte levererart sitt resultat i tid åt exakt alla så betyder det att partiet inte alls ville öka jämställdheten? Hur svårt ska det vara? Och varför ska man fortsätta rösta på samma parti trots att det slutgiltiga resultatet inte kommit på en gång? Det är ju så politik fungerar nämligen, förändring ska ske dagen efter valdagen.

Förändringen sker och den gör det i den takten den gör det på. Du verkar tro att hur snabbt förändringen sker avgör legitimitet.

Inget i min premiss är fel. Att det tagit tid betyder inte premissen är fel. Det är en process. Bevisa att det är enkelt att hämta hit 8 miljoner våldtäktsmän på en dag.
Citera
2019-12-25, 12:57
Avslutad
Citat:
Så om ett politiskt part vill öka jämställdheten mellan könen och folk röstar för det men partiet inte levererart sitt resultat i tid åt exakt alla så betyder det att partiet inte alls ville öka jämställdheten? Hur svårt ska det vara? Och varför ska man fortsätta rösta på samma parti trots att det slutgiltiga resultatet inte kommit på en gång? Det är ju så politik fungerar nämligen, förändring ska ske dagen efter valdagen.

Förändringen sker och den gör det i den takten den gör det på. Du verkar tro att hur snabbt förändringen sker avgör legitimitet.

Inget i min premiss är fel. Att det tagit tid betyder inte premissen är fel. Det är en process. Bevisa att det är enkelt att hämta hit 8 miljoner våldtäktsmän på en dag.
Om våldtäkt till alla är en konkret valfråga som efterfrågas av en majoritet kvinnor så är det dags för partierna att börja leverera. Det första partiet som uppvisar en konkret våldtäktsplan kommer att vinna en jordskredsseger.

Att anställa kommunvåldtäktsmän kan inte vara så svårt.
Citera
2019-12-25, 13:04
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Om våldtäkt till alla är en konkret valfråga som efterfrågas av en majoritet kvinnor så är det dags för partierna att börja leverera. Det första partiet som uppvisar en konkret våldtäktsplan kommer att vinna en jordskredsseger.

Glöm inte dela ut tröjor.
Citera
2019-12-25, 13:04
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvis..
Det finns en del sådan på detta forum och jag tycker mig se det i pladdret.
Ja de fantiserar om det, inget konstigt med det. De är ju mer lr mindre korkade och promiskuösa och i mina relationer och i förtroliga samtal så berättar de gärna om sina fantasier. Än så länge är det ingen som inte har fantiserat om det och sedan är kanske inte önskedrömmen en gangbang med ett gäng ifrån Afghanistan men röstar man för öppna gränser och kramar till alla våldtäksbenägna afghaner så är det där de lägger ribban.

OK, då hänger jag med.

Håller med om att det är just sådant man får veta när man lär känna kvinnors inre "monster". Verkligheten överträffar dikten i vad det gäller smutsiga och mörka fantasier. Tjejernas fantasier och hemligheter är "värre" än vad många här går runt och föreställer sig. Man skulle ju kunna starta trådar som fick de här killarna att tappa allt hopp av vilka sexuella grejer tjejerna gjort...

Tycker därför det är ironiskt hur feministerna och vissa killar här försöker tuta i alla att änglabilden är något som erfarna män lever med. Det är precis tvärtom. Det är ju en av de första "drömmarna" man måste döda när man blir mer och mer erfaren.

Det är som de medvetet vill vilseleda och förvirra? Personligen ser jag det närmast som en broderlig plikt att så gott jag kan ge min råa och avklädda bild av det hela. Särskilt när de riktar sina lögner och förvridna ord mot unga killar. Det kan deras morsor få göra, det räcker så.
Citera
2019-12-25, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Glöm inte dela ut tröjor.
Nä, det förslaget hörde samman med folkomröstningen.
Citera
2019-12-25, 13:09
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:

Det är inte en konkret valfråga. Man röstar för eller emot MENA-invandring och eftersom att MENA-invandring också för med sig våldtäkter så röstar man om våldtäkter via invandringsfrågan, och nu så råkar det vara så att de flesta partier är för ökad MENA-invandring trots att de vet att det kommer öka våldtäkterna. De flesta kvinnorna är för ökad MENA-invandring och därmed med också för ökade våldtäkter eftersom det är ett paketpris. Man kan faktiskt vilja öka invandringen men inte antalet våldtäkter ifall man t.ex. hade varit för invandring från t.ex. Finland eller England medans man förbjuder invandring från MENA men det här är något som kvinnor är emot.

Skriv en löpande text med minst tusen ord om hur enkelt det är att anställa kommunvåldtäktsmän.
Citera
2019-12-25, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
OK, då hänger jag med.

Håller med om att det är just sådant man får veta när man lär känna kvinnors inre "monster". Verkligheten överträffar dikten i vad det gäller smutsiga och mörka fantasier. Tjejernas fantasier och hemligheter är "värre" än vad många här går runt och föreställer sig. Man skulle ju kunna starta trådar som fick de här killarna att tappa allt hopp av vilka sexuella grejer tjejerna gjort...

Tycker därför det är ironiskt hur feministerna och vissa killar här försöker tuta i alla att änglabilden är något som erfarna män lever med. Det är precis tvärtom. Det är ju en av de första "drömmarna" man måste döda när man blir mer och mer erfaren.

Det är som de medvetet vill vilseleda och förvirra? Personligen ser jag det närmast som en broderlig plikt att så gott jag kan ge min råa och avklädda bild av det hela. Särskilt när de riktar sina lögner och förvridna ord mot unga killar. Det kan deras morsor få göra, det räcker så.

Det kritikbara i världen är faktiska våldtäkter och inget annat.
Och de som mest fantiserar här om våldtäkter är män, vilket syns i hur ex. porren format sitt innehåll.
Och de som mest "fantiserar" om hur kivnnor antas ska "fantisera" är återigen okunniga män av din och Elvis sort ex.

Sluta sitt och uttala er om saker ni inte har en susning kring, vad kvinnor fantiserar över.

Det finns en verklighet där ute, som går avläsas i div. data.
Och den berättar tydligt och klart att det kön som nu faktiskt UTÖVAR våld och tvång i samband med sex domineras av män. Vissa samhällen är tom totalt uppbyggda på idén att alla män ska kunna få en egen kvinna att ha sex med totalt utan att behöva bry sig om vad kvinnan i fråga vill i saken. Våldtäkt inbyggt i själva systemet. Eller om du så vill "våldtäktskultur".
Vidare det kön som mest protesterar individuellt, socialt, politiskt och lider av detta är kvinnor.
Och har så varit i alla tider.
Senast redigerad av Merapi 2019-12-25 kl. 13:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in