2019-12-25, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Och du verkar tro att det värdet = pengar. Man blir inte mindre full bara för att man betalar mer. Man beter sig inte annorlunda bara för att man slängt en röding extra på det rinnande knarket. En rolexklocka visar inte tiden bättre än mobiltelefonen. Burköl är gott, tycker jag. Och bra är väl det? Jag kan få samma njutning som du för en mindre kostnad.

Förstår att du tycker att du är finare och bättre. Det lyser liksom igenom. Du har skott din häst med platåskor. Fint att du har gott självförtroende men utåt sett verkar det lite bajsnödigt.

Är full målet med att dricka menar du? Mitt mål är att dricka gott och en rolexklocka sitter bättre än en gammal Nokia 3310.
Den mindre kostnaden är i relevans till vad? Ditt egenvärde lr din syn på vad som är dyrt?
Jag gillar inte hästar, opålitliga och smakar inte särskilt gott heller. Bajsnödigt..hmm jag bajsar en gång per dag men det beror på att jag dricker mycket vatten, tränar, äter sunt. En okej metabolism helt enkelt.

Jag gillar människor som har erfarenheter och skriver utifrån dem. Inte pladder och motsägande hela tiden.
Citera
2019-12-25, 04:38
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, man röstar ju inte fram våldtäkt på en dag som du sa. Agda visste kanske att det tar minst 50 år att rösta fram våldtäkt.

Annars hade hon nog tappat tålamodet när hon trots idoghet röstande år in och år ut för att bli våldtagen fortfarande 50 år senare inte ens sett skymten av minsta lilla våldtäktsafghan.

Isåfall är Agda felinformerad, det är bara invandring från MENA länder som bidrar till ökade våldtäkter och om den typen av invandring inte varit aktuell i 50 år så slösade Agda sin tid. Däremot gjorde hon inte det från och med MENA invandring blev aktuellt. Hon har alltså inte röstat för våldtäkt i femtio år.

Att Agda tappar tålamodet bevisar inget annat än att hon som enskild individ tappade tålamodet.
Citera
2019-12-25, 09:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Isåfall är Agda felinformerad, det är bara invandring från MENA länder som bidrar till ökade våldtäkter och om den typen av invandring inte varit aktuell i 50 år så slösade Agda sin tid. Däremot gjorde hon inte det från och med MENA invandring blev aktuellt. Hon har alltså inte röstat för våldtäkt i femtio år.

Att Agda tappar tålamodet bevisar inget annat än att hon som enskild individ tappade tålamodet.
Men snälla.

Jag frågade dig varför kvinnor som röstar för att bli våldtagna fortsätter att rösta på samma sätt år in och år ut trots att de hur mycket de än röstar inte ser skymten av minsta våldtäktsafghan.
Tröttnar de inte på att inget händer?

På vilket sätt skulle Agda vara felinformerad? Hon röstar som hon alltid har röstat på ett parti som hon vill ska ge fler våldtäkter.
Citera
2019-12-25, 10:24
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Men snälla.

Jag frågade dig varför kvinnor som röstar för att bli våldtagna fortsätter att rösta på samma sätt år in och år ut trots att de hur mycket de än röstar inte ser skymten av minsta våldtäktsafghan.
Tröttnar de inte på att inget händer?

På vilket sätt skulle Agda vara felinformerad? Hon röstar som hon alltid har röstat på ett parti som hon vill ska ge fler våldtäkter.

1: De kanske tröttnar eller inte. Har inget med TS att göra.

2: Det finns inget parti som velat ha hit MENA invandring i 50 år så hon kan omöjligt ha röstat för våldtäkt så länge.
Citera
2019-12-25, 10:34
Avslutad
Citat:
1: De kanske tröttnar eller inte. Har inget med TS att göra.

2: Det finns inget parti som velat ha hit MENA invandring i 50 år så hon kan omöjligt ha röstat för våldtäkt så länge.
Jo, men du måste väl ha nån teori om varför kvinnor fortsätter att rösta på samma sätt år in och ut trots att partierna de röstar på inte ger dem det de vill ha. Är inte det jävligt konstigt?

Så vad var det Agda röstade för innan då, och när slutade hon med det och började rösta för våldtäkt istället?
Citera
2019-12-25, 10:53
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Jo, men du måste väl ha nån teori om varför kvinnor fortsätter att rösta på samma sätt år in och ut trots att partierna de röstar på inte ger dem det de vill ha. Är inte det jävligt konstigt?

Så vad var det Agda röstade för innan då, och när slutade hon med det och började rösta för våldtäkt istället?

Nej jag har ingen teori. Att genomföra en förändring i samhället tar tid vet jag däremot.

Ingen aning vad hon röstade på. När MENA invandring blev aktuellt så kunde man från och med då rösta för eller emot våldtäkt.
Citera
2019-12-25, 11:03
Avslutad
Citat:
Nej jag har ingen teori. Att genomföra en förändring i samhället tar tid vet jag däremot.

Ingen aning vad hon röstade på. När MENA invandring blev aktuellt så kunde man från och med då rösta för eller emot våldtäkt.
Om du inte ens har någon teori om varför kvinnor år in och år ut röstar på nåt som aldrig infrias så tycker jag vi kan konstatera att det nog är något annat skäl till att de röstar som de gör än för att de vill nåt som de ändå aldrig får.

Du vet att hon röstar för våldtäkt nu men att hon inte röstade för det förr. Hur vet du att hon inte röstar för samma sak som hon alltid har röstat för?
Citera
2019-12-25, 11:14
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Om du inte ens har någon teori om varför kvinnor år in och år ut röstar på nåt som aldrig infrias så tycker jag vi kan konstatera att det nog är något annat skäl till att de röstar som de gör än för att de vill nåt som de ändå aldrig får.

Du vet att hon röstar för våldtäkt nu men att hon inte röstade för det förr. Hur vet du att hon inte röstar för samma sak som hon alltid har röstat för?

Nej vi kan inte konstatera det. Jag har redan skrivit flera gånger att det tar tid att genomföra en förändring och därför fortsätter man att rösta på samma parti igen men det vägrar du förstå. Varför röstar du på feminism? Förändringen har ju inte kommit och feminism har varit aktuell i snart 100 år. Ska du sluta rösta för att förändringen inte skett inom den tidsramen du önskat? Nej.

För att förut kunde man inte rösta för eller emot våldtäkt. Tänk om Agda röstar på S för att hon vill införa rasbiologi så som S en gång tidigare ville? Eller kan det vara så att S inte längre driver den frågan?
Citera
2019-12-25, 11:25
Avslutad
Citat:
Nej vi kan inte konstatera det. Jag har redan skrivit flera gånger att det tar tid att genomföra en förändring och därför fortsätter man att rösta på samma parti igen men det vägrar du förstå. Varför röstar du på feminism? Förändringen har ju inte kommit och feminism har varit aktuell i snart 100 år. Ska du sluta rösta för att förändringen inte skett inom den tidsramen du önskat? Nej.

För att förut kunde man inte rösta för eller emot våldtäkt. Tänk om Agda röstar på S för att hon vill införa rasbiologi så som S en gång tidigare ville? Eller kan det vara så att S inte längre driver den frågan?
Men vad är det då som tar sån jävla tid? Hur svårt kan det vara att ordna de där våldtäkterna som kvinnor röstar för?
Citera
2019-12-25, 11:30
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Men vad är det då som tar sån jävla tid? Hur svårt kan det vara att ordna de där våldtäkterna som kvinnor röstar för?

Flera faktorer. Sen så vad spelar det för roll?
Hur svårt kan det vara för feminister att krossa patriarkatet? Vad är det som tar sån jävla tid? Retoriska frågor alltså.
Citera
2019-12-25, 11:40
Avslutad
Citat:
Flera faktorer. Sen så vad spelar det för roll?
Hur svårt kan det vara för feminister att krossa patriarkatet? Vad är det som tar sån jävla tid? Retoriska frågor alltså.
Vilka faktorer? Kvinnor vill bli våldtagna, de röstar år in och år ut på partier som utlovar våldtäkt och inget händer. Hur svårt kan det vara att hitta ett tillräckligt antal personer som mer än gärna vill flytta till Sverige och jobba som kommunvåldtäktsmän?

Vad är haken, tror du?
Senast redigerad av Ipsi 2019-12-25 kl. 11:42.
Citera
2019-12-25, 11:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

De sker dagligen men möjligen går du säker om du är fulare än en get.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in