Citat:
Ursprungligen postat av
enhalvboj
Och du verkar tro att det värdet = pengar. Man blir inte mindre full bara för att man betalar mer. Man beter sig inte annorlunda bara för att man slängt en röding extra på det rinnande knarket. En rolexklocka visar inte tiden bättre än mobiltelefonen. Burköl är gott, tycker jag. Och bra är väl det? Jag kan få samma njutning som du för en mindre kostnad.
Förstår att du tycker att du är finare och bättre. Det lyser liksom igenom. Du har skott din häst med platåskor. Fint att du har gott självförtroende men utåt sett verkar det lite bajsnödigt.
Är full målet med att dricka menar du? Mitt mål är att dricka gott och en rolexklocka sitter bättre än en gammal Nokia 3310.
Den mindre kostnaden är i relevans till vad? Ditt egenvärde lr din syn på vad som är dyrt?
Jag gillar inte hästar, opålitliga och smakar inte särskilt gott heller. Bajsnödigt..hmm jag bajsar en gång per dag men det beror på att jag dricker mycket vatten, tränar, äter sunt. En okej metabolism helt enkelt.
Jag gillar människor som har erfarenheter och skriver utifrån dem. Inte pladder och motsägande hela tiden.