• 9
  • 10
2019-07-18, 01:37
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
1. Hon kommer som icke svensk till Sverige och talar om för svenskar hur Sverige ska vara. Varför gör hon så? Jag skulle aldrig få för mig att tala om för människor i andra länder hur deras länder ska vara. Vad ger henne denna rättighet? Som att kliva in i en främlings hus och tala om för personen i fråga hur denna ska möblera sitt hem. Klart att hon vill att Sverige ska vara mångkulturellt, det blir hennes sätt att hävda sin rätt att existera i Sverige utan att behöva förändra sig. Man skulle kunna kalla mångkultur för individens rätt att åtnjuta det etniska landets fördelar och välfärdssystem utan att förändra sig. Man skulle också kunna kalla det för att plocka russinen i kakan. Eftersom man aldrig kan tvinga en människa att förändra sig så går det inte att assimilera sig eller integreras genom politiska projekt. Vi människor trivs bäst bland likasinnade och gör bara förändringar i våra liv som vi känner oss bekväma med.

Så kan man sammanfatta det. Mångkulturen har i decennier praktiskt handlat om att få tillgång till svensk välfärd utan för stor egenförändring, att integrera sig med det, och att senare, för livet, vara berättigad till tryggade pengar.

Mångkulturen innebär just att de kan existera inom sin monokultur utan att förlora välfärdsmässigt på det.

De säger sig representera majoriteten, och i vissa siffror gör de ju det, men vad om siffrorna öppet krävde radikal omläggning, skulle de respektera det lika hårt? Mest sannolikt inte. Det går nog inte att genomleva men det skulle skicka en signal till alla Pekguls därute och förstå att det finns reella nackdelar för svenskarna med "mångkultur" och att som utlänning hävda sin grupps fördel till Sverige.
Citera
2019-08-21, 11:35
Medlem
Rivarols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Vadå måste?
https://worldwarera.se/images/normal...pgivas1924.jpg

Vi behöver få till opinion för grundlagsändring för att rensa mångkultur därur. Det är splittringspolitik.

Blev lag 2010.
För klen åtgärd och för sent.
Citera
2019-08-21, 11:40
Medlem
Rivarols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Om inte återvandring sker, är det det fredliga alternativet som presenterar sig. Men jag tror att det snarare blir inbördeskrig innan ett riktigt delat Sverige tar form.

Revirtänkandet måste fram! För det finns där långt inne, men kuvat av politiska dogmer och ideologisk hjärntvätt.

Etablissemanget hyllar bara de sidor av människan som är i linje med politiken man för. Allt annat av människan - och svensken - dubbar man rasistiskt och något som måste bekämpa. Man anser sig inneha ett så stort Gudskomplex, att man är den som ska utplåna och fördöma tusenåriga mekanismer, instinkter, drifter och känslor. Ordet "ensidigt" börjar inte ens att beskriva vad de kokat ihop i sina socialdemokratiska och liberala laboratorium och tankesmedjor. Jag tror att det är vad man kan kalla verklig ondska. För tänk att man långsamt har dödat hela svenska folkets natur - som människa och som svensk, och gjort det fult och klandervärt. Jag vill dränka dem i förortens mångkulturella brunn.
Den geografiska delningen dvs att svenskar flyttar från områden med "svenskar" accelererar redan
Citat:
För hur ser förutsättningarna ut? Låt oss titta på en studie från Linnéuniversitetet, som nyligen uppmärksammades av Politism. *Studien testar teorin om white flight, alltså hur stor andel icke-vita personer som vita svenskar klarar i sin omgivning.
Resultatet: tre till fyra procent.
Blir det fler än så tenderar de vita svenskarna att flytta till ett annat område. Eller väljer att inte flytta dit alls.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...-integrationen
Citera
2019-12-24, 23:38
Avstängd
Jag tror att Pekgul är en Donmeh (kryptojude som tvånskonverterat till Islam och vill förstöra Islam innifrån).

På en konferens om antisimetism sa hon att hon hade folk i moskeer som rapporterade till henne om muslimer.

Nalin Pekgul har inte fattat att hon fortfarande INTE har blivit en blond pursvenk kvinna till utseendet.
Hon får drömma vidare.
Citera
2019-12-25, 02:45
Medlem
Låt oss slåss om Sverige förlorarna lämnar landet för gott. Deal svartingar?
Citera
2019-12-25, 03:35
Bannlyst
Pekgul är inte ens Svensk, hon kan åka hem. Den sinnesslöa klappturken har inget i Sverige att göra.
Citera
2019-12-25, 03:55
Medlem
Hon är väl syster till Kurdo Baksi, ett av våra praktsvin som gapar om sina rättigheter och har underligheter för sig.
Hur var det nu med Kina, Kurdo?

Mitt finaste minne utav Nalin Pekgul är inzomningen utav henne i ett reportage där hon i princip blev avpolletarad av S kongressen efter Mååna Muslim's avgång.

Minnesbilden när och var det 100% skedde må vara lite ur fas, men uttrycket i hennes ansikte typ lobotomerad klentrogen fiskmås när hon till slut begrep vad som skedde och varför hon apploderade samtidigt..

Helt underbart.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in