2019-12-24, 00:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Och jag har inte påstått det heller. Det är verkligen usel nivå på kvinnorna i det här landet, man börjar undra om alla har utsatts för något giftigt ämne som knaprat på era hjärnor.
Då kanske du reste i din tidsmaskin för att komma fram till att omröstningsresultatet blev JA?
Citera
2019-12-24, 00:59
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Då kanske du reste i din tidsmaskin för att komma fram till att omröstningsresultatet blev JA?

Det är väl bara att hoppas att du får som du vill och blir gruppvåldtagen, då blir du kanske mindre manisk.
Citera
2019-12-24, 01:03
Avslutad
Citat:
Det är väl bara att hoppas att du får som du vill och blir gruppvåldtagen, då blir du kanske mindre manisk.
Jaha, och hur har du kommit fram till att jag röstade för våldtäkt när vi inte ens har haft våldtäktsomröstningen än? Den enda av oss som har uttryckt att vi ska rösta för är du.

Så den som önskar att bli gruppvåldtagen torde vara du, men du gömmer dig bakom att det är i solidaritet med andra som du tror kommer att rösta för.

Rösta du ja i egen kraft, du behöver inte låtsas att det är för andras skull.
Senast redigerad av Ipsi 2019-12-24 kl. 01:07.
Citera
2019-12-24, 01:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jaha, och hur har du kommit fram till att jag röstade för våldtäkt när vi inte ens har haft våldtäktsomröstningen än? Den enda av oss som har uttryckt att vi ska rösta för är du.

Du försvarar den politik som lett till massiv ökning av våldtäkterna eftersom du gillar den politiken.
Citera
2019-12-24, 01:12
Avslutad
Citat:
Du försvarar den politik som lett till massiv ökning av våldtäkterna eftersom du gillar den politiken.
Vilken politik menar du. Infrastrukturpolitiken som jag röstade på? Näringslivspolitiken? Exportpolitiken? Kulturpolitiken?

Nä visst ja, det var ju våldtäkter och antalet MENA-invandrare i Malmö vi röstade för eller emot! My bad!
Citera
2019-12-24, 01:14
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Vilken politik menar du. Infrastrukturpolitiken som jag röstade på? Näringslivspolitiken? Exportpolitiken? Kulturpolitiken?

Nä visst ja, det var ju våldtäkter och antalet MENA-invandrare i Malmö vi röstade för eller emot! My bad!

Det låter som kulturpolitiken är lika viktig för dig som att få bli våldtagen.
Citera
2019-12-24, 01:20
Avslutad
Citat:
Det låter som kulturpolitiken är lika viktig för dig som att få bli våldtagen.
Och det låter som att få bli gruppvåldtagen är viktigare för dig än kulturpolitiken.
Citera
2019-12-24, 01:22
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Och det låter som att få bli gruppvåldtagen är viktigare för dig än kulturpolitiken.

Jag är emot båda men det låter som du vill ha båda, är de lika viktiga för dig?
Citera
2019-12-24, 01:25
Avslutad
Citat:
Jag är emot båda men det låter som du vill ha båda, är de lika viktiga för dig?
Du är emot kulturpolitik?

Jo, men vi lägger ju ner all annan politik från och med nu, det enda vi ska rösta om fortsättningsvis vart tredje år är JA eller NEJ till våldtäkt. Det blir kanon Svenne!
Citera
2019-12-24, 01:27
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du är emot kulturpolitik?

Jo, men vi lägger ju ner all annan politik från och med nu, det enda vi ska rösta om fortsättningsvis vart tredje år är JA eller NEJ till våldtäkt. Det blir kanon Svenne!

Ja självklart är jag emot kulturpolitik men du svarade inte vad du tyckte var viktigast, kultur eller våldtäkter men det är kanske samma sak för dig eftersom du inte kunde välja?
Citera
2019-12-24, 01:34
Medlem
Om kvinnor röstar "nej till våldtäkter" och Sveriges gränser stängs, skulle inte det betyda att en massa män skulle bli utan partner då många hämtar partners från utlandet. Skulle inte detta i sin tur leda till fler våldtäkter och således betyda att kvinnor som "röstat nej till våldtäkter" egentligen röstat "ja till våldtäkter"?
Citera
2019-12-24, 01:37
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Om kvinnor röstar "nej till våldtäkter" och Sveriges gränser stängs, skulle inte det betyda att en massa män skulle bli utan partner då många hämtar partners från utlandet. Skulle inte detta i sin tur leda till fler våldtäkter och således betyda att kvinnor som "röstat nej till våldtäkter" egentligen röstat "ja till våldtäkter"?

Är din teori att fler kvinnor än män hämtar sin partner utomlands?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in