2019-12-23, 06:35
Medlem
Dom två anhållna är mycket bra vänner till mig.
Den försvunna 30åringen umgicks jag med mycket förr men har glidit ifrån lite.

RL va över hos mig och umgicks mellan kl 21:00 - 1:00 natten till Torsdagen. Vi umgicks o pratade massa skit som vi brukar göra när vi ses. Hade märkt om något inte stod rätt till men just då var allting tvärlugnt iaf.

EE är knappast en kriminell människa. Skulle aldrig skada någon eller nått. Lite tillbakadragen men väldigt trevlig och snäll mot mig iaf.

Ja fattar liksom inte vad JB ens har för connections med RL & EE? Aldrig hört nån av dom nämna honom
och jag tycker jag borde veta om det funnits något otalt mellan dom. Rykten ang vissa grejer har man hört om JB men rykten är vardagsmat i denna smuts-stad så sånt låter vi vara osagt.

Jaja, weird sitation detta.... Är chockad men samtidigt nyfiken vad som kommer stå i tidningen nästa..
Hoppas självklart allt löser sig och JB hittas oskadd.
Citera
2019-12-23, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wanilj

RL va över hos mig och umgicks mellan kl 21:00 - 1:00 natten till Torsdagen. Vi umgicks o pratade massa skit som vi brukar göra när vi ses. Hade märkt om något inte stod rätt till men just då var allting tvärlugnt iaf.

EE är knappast en kriminell människa. Skulle aldrig skada någon eller nått. Lite tillbakadragen men väldigt trevlig och snäll mot mig iaf.

Ja fattar liksom inte vad JB ens har för connections med RL & EE? Aldrig hört nån av dom nämna honom
och jag tycker jag borde veta om det funnits något otalt mellan dom. Rykten ang vissa grejer har man hört om JB men rykten är vardagsmat i denna smuts-stad så sånt låter vi vara osagt.

Jaja, weird sitation detta.... Är chockad men samtidigt nyfiken vad som kommer stå i tidningen nästa..

Om det du skriver stämmer, bör du kanske slå en signal till farbror blå.
Citera
2019-12-23, 07:39
Medlem
Sunimods avatar
Citat:

Vet du om de RL, EE och JB också använder droger. Då skulle det kunna finnas en koppling.
Citera
2019-12-23, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Vet du om de RL, EE och JB också använder droger. Då skulle det kunna finnas en koppling.

Det korta svaret; Ja
Citera
2019-12-23, 09:38
Medlem
JAGx2s avatar
Ingen som har någon ny information i fallet?
Citera
2019-12-23, 10:02
Medlem
Är den där 17-åriga "strulputten" på samma gata utesluten i inblandningen?
Citera
2019-12-23, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uncommon-name
Är den där 17-åriga "strulputten" på samma gata utesluten i inblandningen?

Jag tippar på det jag iaf...
Kan ju tillkomma fler GM senare i detta vem vet?
Får jag reda på något så ska jag försöka dela så mkt info jag kan. Jag vill inte outa för mkt heller för de respektlöst mot alla inblandades familjer
Citera
2019-12-23, 10:16
Medlem
Citat:
Jag tippar på det jag iaf...
Kan ju tillkomma fler GM senare i detta vem vet?
Får jag reda på något så ska jag försöka dela så mkt info jag kan. Jag vill inte outa för mkt heller för de respektlöst mot alla inblandades familjer
*tumme upp*
Citera
2019-12-23, 10:21
Medlem
Citat:
Det korta svaret; Ja

Ok, ert gemensamma intresse är droger med andra ord, då du också gillar knark, enligt dig själv!
Var beredd på att det här inte kommer att sluta bra för dina polare om inte JB hittas helskinnad!
Citera
2019-12-23, 13:21
Medlem
https://polisen.se/aktuellt/hjalp-polisen/2019/december/polisen-soker-uppgifter-om-en-bil/
Citera
2019-12-23, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omnesinterficere
https://polisen.se/aktuellt/hjalp-polisen/2019/december/polisen-soker-uppgifter-om-en-bil/
Det är E.Es bil enligt Ratsit.
Citera
2019-12-23, 14:06
Medlem
Sunimods avatar
Aktuellt fordon är i polisens förvar och det är en Opel Vectra årsmodell 2007 färg grå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in