Citat:
Jag blir RASANDE på detta skit, nu är det nog, de styrande i vårt land måste rannsaka sig själva, annars gör vi det med boxarhandskarna på. En annan som tyvärr åkt på en kronisk sjukdom som sabbat mkt för mig, blir utförsäkrad från FK jävligt enkelt. Medans dom här idioterna bara blinkar så får dom bidrag så jävla sjukt detta land har blivit.
Dom styrande och ansvariga tjänstemän i Sverige bryr sig inte och dom kommer inte heller att bry sig när endast några fåtal yttrar sig.
Det finns en agenda min vän som dessa korrupta folk föraktande kräk följer in i minsta detalj.
Den dagen dom kommer att ändra sina prioriteringar det är när giljotiner och publika hängningar blir verklighet.
Men den dagen kommer vi också att få höra bortförklaringar i en aldrig sinande ström.
Vad som utspelat sig sedan 20 år tillbaka och kanske mer är inget annat än högförräderi.
Dom skiter i om din mor tynar bort på ett ålderdomshem eller du förlorar massa år i det så kallade hamster hjulet som vården har blivit.
Vi duger till endast ett fåtal saker och det är bland annat att jobba och betala in skatt så svenska staten kan följa sin globalistiska plan. Utöver det är vi inte värda något, dock för att hålla folket i någorlunda schack slängs brödsmulor och falska förhoppningar ideligen åt oss men är inget annat än fjäsk av den mest simpla rang. Ja så fiskar också dom kriminella politikerna röster från dom svenska val-amöborna.
Dom måste väck från makten!
Ett stort problem och en anledning till varför svenskarna inte har vaknat tidigare är i min mening också vårat framgångs recept: vi har väldigt hög standard, höga löner, medelklass familjen kan om inte förståndshandikappad alternativt trash köpa sig en villa och betala av det inom en rimlig tid. Allt detta har lett till en konsumtions livsstil och ett sätt att fly verkligheten. - Så länge det inte berör mig mentalitet.
Men fler och fler människor blir nu också berikade på olika sätt orsakat av den globalistiska agendan och då blir man också involverad på ett annat sätt.
Dom måste väck från makten!
Behövde skriva av mig lite
PS: Krya på dig!
Senast redigerad av TolerantSwine 2019-12-23 kl. 05:22.
Senast redigerad av TolerantSwine 2019-12-23 kl. 05:22.