2019-12-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurFleck
Margaret Thatcher. Ronald Reagan. Gustav Kasselstrand.

Margaret Thatcher och Ronald Reagan har legat nergrävda de senaste tio åren !
Citera
2019-12-22, 21:49
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SONY-BRAVIA
Han har inte svikt mig.

Med vänlig hälsning
Härligt med en nöjd väljare!

På vilket sätt har han inte svikit dig?
Vilka av dina önskningar har han infriat?
På vilket sätt tycker just du att han har han gjort Sverige till ett bättre land?
Citera
2019-12-22, 21:49
Medlem
Justin Trudeau som bl.a. under sin tid som Kanadas premiärminister legaliserat cannabis i landet. All heder. Vi behöver fler som honom i världen, framförallt i Sverige.
Citera
2019-12-22, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Härligt med en nöjd väljare!

På vilket sätt har han inte svikit dig?
Vilka av dina önskningar har han infriat?
På vilket sätt tycker just du att han har han gjort Sverige till ett bättre land?
Han har höjt min pension

Med vänlig hälsning
Citera
2019-12-22, 22:16
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SONY-BRAVIA
Han har höjt min pension

Med vänlig hälsning
Ok, är du pensionär?
Eller tror du att du kommer att få ut en högre pension när du blir gammal, tack vare att Löfven satt vid makten en fyraårs-period?
Citera
2019-12-22, 23:20
Medlem
revodnebs avatar
Det blir Jimmie för hela slanten. Byter de ut honom mot en lyktstolpe så blir det lyktstolpen!
Citera
2019-12-23, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Margaret Thatcher och Ronald Reagan har legat nergrävda de senaste tio åren !

Vilket gör dom betydligt mycket bättre än 90% utav de vi har här idag och 100 gånger bättre än Lövfen och annie rööv

Åkesson röstar jag på.
Citera
2019-12-23, 02:25
Medlem
lumss avatar
Någon kulturminister, Amanda Lind är jordad och företagssam. https://www.mp.se/om/amanda-lind
Citera
2019-12-23, 11:39
Medlem
William Petzäll, trots att han bara överlevde två år av detta decennium.

Han stod för sin sak, blev mobbad både inom partiet och utanför partiet. Ingen hjälpte till, ingen gav stöd, ingen ville honom väl och det enda han gjorde var att hoppa av SD där han först blev mobbad, för att bli politisk vilde med enda mål att förbättra narkotikapolitiken och missbruksvården i Sverige.
Det kunde man inte ta på allvar heller utan folk hånade honom i plenissalen, ignorerade honom, fördummade honom och behandlade honom precis som svenska samhället behandlar alla missbrukare och precis på det sätt som han pekade ut var fel sätt att tillvägagå.

Sen dog han till följd av psykisk ohälsa och missbruk som inte direkt blev bättre tack vare alla vidriga riksdagsmän och journalisters vuxenmobbning och hån.

Sen gick det bra att sitta och tycka synd om William när han dog och säga att man hade respekt för honom.

Den enda äkta politikern vi har haft under 2000-talet. Han var långt ifrån perfekt, men han var till skillnad från resten av riksdagen åtminstonde mänsklig och stod för det.
Senast redigerad av vossibop 2019-12-23 kl. 11:41.
Citera
2019-12-23, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Ok, är du pensionär?
Eller tror du att du kommer att få ut en högre pension när du blir gammal, tack vare att Löfven satt vid makten en fyraårs-period?
Jag går i pension snart.

Med vänlig hälsning
Citera
2019-12-23, 12:56
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Jag röstar på Cecilia Malmström. Sverige är grymt exportberoende. Hon har med stor kraft verkat för frihandel.

Hon var en av de bästa kommissionärer EU någonsin haft, något som även stärkt Sveriges ställning inom EU.

Tyvärr är hon underskattad på hemmaplan, kanske därför att folk blandar ihop henne med en annan liberal, stolpskottet Cecilia Wikström.
Citera
2019-12-25, 21:37
Medlem
Röstar på Johnny Skalin.
Motivering: ”ingen kappvändare - har ett ben i alla läger och kan förråda vem som helst för 30 silvermynt och sex”
Livsfilosofi: ”alla är utbytbara när kuken skall ha sitt, kan man inte vänstra så tar man någon från vänster”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in