2019-12-22, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckingshreck
Det finns en facebook men han använder inte sociala medier så det finns ingen info där.

Vet du om han har haft nåt att göra med Emil Hultgren tidigare? Om dom känt varandra osv.
Citera
2019-12-22, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Vet du om han har haft nåt att göra med Emil Hultgren tidigare? Om dom känt varandra osv.
Jag tror inte det, men jag är osäker.
Citera
2019-12-22, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollan-Kollan
En person försvunnen: https://www.bblat.se/artikel/intensiv-polisjakt-pagar-offret-annu-inte-hittad

Frågan är då vem som är försvunnen. Någon i Köping borde väl ha hört nåt? Enligt mina källor är Köping en riktig skvallerstad där alla vet allt om alla.
Citera
2019-12-22, 12:37
Medlem
K.Josefs avatar
BO försvann i onsdags och är en man hemmahörande i Köping enligt säkra källor.
Citera
2019-12-22, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Josef

Fyra dagar sen alltså. Då ser det tyvärr mörkt ut att hitta honom vid liv, om han då inte håller sig undan frivilligt.

Inget namn på försvunna personen?
Citera
2019-12-22, 12:41
Medlem
Lyfter det igen.

34-årige Emil Hultgren försvann från Kumla den 23 november. Dagens efter hittades bilen han färdades i vid försvinnandet totalkvaddad i Arboga. Då avståndet mellan Arboga - Köping inte är något anmärkningsvärt så tycker jag inte att chansen bör avfärdas.

Tråd:
(FB) 34åriga Emil, Kumla. Försvunnen sedan 23/11 2019
Citera
2019-12-22, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Josef
Sjung ut, vem är den försvunne?
Citera
2019-12-22, 12:44
Medlem
K.Josefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spregler
Fyra dagar sen alltså. Då ser det tyvärr mörkt ut att hitta honom vid liv, om han då inte håller sig undan frivilligt.

Inget namn på försvunna personen?

Jobbar stenhårt på att få fram ett namn.
Citera
2019-12-22, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Lyfter det igen.

34-årige Emil Hultgren försvann från Kumla den 23 november. Dagens efter hittades bilen han färdades i vid försvinnandet totalkvaddad i Arboga. Då avståndet mellan Arboga - Köping inte är något anmärkningsvärt så tycker jag inte att chansen bör avfärdas.

Tråd:
(FB) 34åriga Emil, Kumla. Försvunnen sedan 23/11 2019

Jo fast då borde dom känt varandra eller att Elin och Robin har varit ute och lekt Bonnie and Clyde påtända, prejat honom av vägen och spårat ur och bestämt sig för att göra sig av med killen. Inte helt omöjligt men andra som har pekat mot en person boende i Köping som är misstänkta offret.
Citera
2019-12-22, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spregler
Jo fast då borde dom känt varandra eller att Elin och Robin har varit ute och lekt Bonnie and Clyde påtända, prejat honom av vägen och spårat ur och bestämt sig för att göra sig av med killen. Inte helt omöjligt men andra som har pekat mot en person boende i Köping som är misstänkta offret.

Japp jag läste det precis, så då kan Emil avfärdas.
Citera
2019-12-22, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Tar upp det igen.

Kan det finnas kopplingar till den bil som igår morse brändes i Köping?
Dölja spår?
Nix, bilbränningen skedde på Nygård, stans babbeområde och där brinner det bilar varje vecka så är antingen ungdomar som ska leka coola eller försäkringsbedrägeri.
Citera
2019-12-22, 14:07
Medlem
"De båda misstänkta har fått försvarare förordnade. Advokat Ingvar Backman försvarar den 27-årige mannen medan advokat Marcus Rudstam försvarar kvinnan."

https://www.bblat.se/artikel/intensiv-polisjakt-pagar-offret-annu-inte-hittad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in