2019-12-21, 21:49
Medlem
Rasmusmattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ja men precis.

Men inte alltid lägenhetsnumren stämmer så bra med verkligheten, tror jag.
Det tror jag det gör. Kolla Rasit. Det finns hyresgäster i alla lägenheter. Bor inte så långt ifrån nämnda adress och våra hus ser lika ut. I mitt hus är det tre lägenheter per våningsplan och lägenhetsnumren stämmer med hyresgästernas namn
Citera
2019-12-21, 21:49
Medlem
pineapple-expresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver-fur
Är det han (De*erfeld) som är AFA aktivist och var inblandad i något mordförsök med kniv eller är det ytterligare en genetisk katastrof i den släkten?
Det var väl någon De*rfeldt som gick in i kyrkan för X antal år sedan och skar upp handlederna och knivade sig själv i magen så han dog!

Eller är jag ute och cyklar?
Inte samma person. Tror du blandar ihop dom.
Citera
2019-12-21, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollan-Kollan
Jag kan inte se något mera än Du på bilden, men jag har sett skylten med egna ögon!

Har polisen redan lämnat platsen?
Citera
2019-12-21, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pineapple-express
Inte samma person. Tror du blandar ihop dom.

Någon som kan bjuda EE:s Facebook-länk?
Citera
2019-12-21, 21:52
Medlem
Citat:
Ja men precis.

Men inte alltid lägenhetsnumren stämmer så bra med verkligheten, tror jag.

Nej precis, verkar fö inte glasklart vem som bor i vilken lägenhet? Men det verkar ju bero på var man kollar..
Citera
2019-12-21, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spregler
Har polisen redan lämnat platsen?

Inte en aning. Jag är inte där just nu.
Trapphuset har inte varit avspärrat på hela dagen.
Citera
2019-12-21, 21:53
Medlem
SpencerPratts avatar
https://www.facebook.com/elin.erikss*n.165470

https://www.instagram.com/ellieerikss*n/
Citera
2019-12-21, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rasmusmatte
Var finns då lägenhet 1103. Bor en person där enligt Rasit. Alltså borde det vara tre lägenheter per våningsplan och denna EE bor i mittenlägenheten enligt Rasit
Det stämmer 1102 är mittenlägenheten så 1103 är det en FA 31år som bor. För att det överhuvudtaget ska stämma med bilden som AB har då är det den lägenheten som måste vara hetast.
Något annat är uteslutet.
Citera
2019-12-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasmusmatte
Det tror jag det gör. Kolla Rasit. Det finns hyresgäster i alla lägenheter. Bor inte så långt ifrån nämnda adress och våra hus ser lika ut. I mitt hus är det tre lägenheter per våningsplan och lägenhetsnumren stämmer med hyresgästernas namn

Skötsamma människor? Nyinflyttade?

Det är inte såååå länge sedan Skatteverket började be om informationen och vad jag vet fyller man i den själv utan att det sker någon ytterligare kontroll. Inte helt ovanligt att det blir fel ibland.
Citera
2019-12-21, 21:58
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Det stämmer 1102 är mittenlägenheten så 1103 är det en FA 31år som bor. För att det överhuvudtaget ska stämma med bilden som AB har då är det den lägenheten som måste vara hetast.
Något annat är uteslutet.

Förutsatt att folkbokföringen är i sin ordning och att fastighetsägaren följt praxis vid utdelning av lägenhetsnummer. Så borde det vara, men åtminstone två användare i tråden påstår att det är EE:s dörr som spärrats av.

I det här fallet lutar jag åt att användarna är sanningsenliga.
Citera
2019-12-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spregler
Hon har ju bra jobb, så man tycker att hon borde hålla sig på den rätta sidan.
Droger är tydligen på modet, vi har ju ett exempel med en polischef i en annan tråd som just nu sitter häktad misstänkt för bl.a. narkotikabrott. Droger förekommer i alla samhällsklasser och situationer.
Så ett bra jobb borgar ju inte för att man inte kan ha ett drogmissbruk.
Citera
2019-12-21, 21:59
Medlem
Rasmusmattes avatar
Citat:
Förutsatt att folkbokföringen är i sin ordning och att fastighetsägaren följt praxis vid utdelning av lägenhetsnummer. Så borde det vara, men åtminstone två användare i tråden påstår att det är EE:s dörr som spärrats av.

I det här fallet lutar jag åt att användarna är sanningsenliga.
men vi vet ju inte om EE är den skyldige eller hur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in