Citat:
Ursprungligen postat av
VarmaDrycker
Nej, omröstningen handlade om "Ukrainas territoriella integritet". Så många som 93 länder avstod från att stödja Ukrainas "territoriella integritet", och dessa länder hyser alltså tillsammans två tredjedelar av världens befolkning. Du får arbeta på dina problem med ilska, så att du kan lära dig att acceptera fakta sådana som de är.
Du är ju ett fall för diagnos? Du ljuger och ljuger och påstår saker och lägger saker i min mun som jag aldrig påstått.
Du sa att "193 länder gavs chansen att uttrycka sitt stöd till Ukrainas stöld av Krim." därav vår växling av inlägg.
Det du säger är Rent struntprat och trams, vad är det för fel på dig? tror du nån blir omvänd av ditt sanslösa struntprat? tror du att du får sympatier för diktaturen Ryssland och diktator Putin när du bär dig åt som du gör? du har ett självskadebeteende.
Jag sa tidigare att 11 länder erkänt Rysslands annektering av Krim, jag hade fel där, det är officiellt 17.
Ska vi räkna upp dem får vi samtidigt en samling av jordens mest avskyvärda vidrigaste och sämsta länder, en samling av jordens rövhål, är det en tillfällighet, knappast. Hade du haft minsta uns av anständighet och normalitet i dig hade du dratt en påse över huvet och skämts ihjäl, du verkar bekväm med det.