2019-12-21, 15:36
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Jag baserade det utifrån alla inlägg du svarade på med dina känsloargument, vilket då gör det till en fakta.
Skriv gärna vad du vill men då får jag argumentera emot det också , så nej jag lipar absolut inte

Mjeh, det är inte fakta bara för att du känner att det är så. Härligt, tack, det var snällt av dig. Då gör jag det
Citera
2019-12-21, 15:37
  #158
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är för att du inte vill förstå att man visar acceptans när man röstar för det, du vill helt enkelt inte ta ansvar för din handling.

Vad föreslår du att människor skulle rösta på istället, om de inte kan rösta på moderaterna eller KD heller?
Citera
2019-12-21, 15:40
  #159
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad föreslår du att människor skulle rösta på istället, om de inte kan rösta på moderaterna eller KD heller?

Människor bör förstås rösta på precis det de gillar och accepterar.

Att det heller inte dyker upp partier på vänsterkanten som är emot massinvandring beror förstås på att de allra flesta vänsterväljare är starkt för massinvandring.
Citera
2019-12-21, 15:43
  #160
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
eftersom de allra flesta väljarna är för det.

Tydligen inte.

Citat:
Vi har alltså fått den politik väljarna har beställt och gillat så sluta upp och klaga över situationen, det är som folk har velat ha det.

Så folk får inte visa sitt missnöje över gängkriminalitet och flyktingpolitik utan motkrav eftersom alla som inte röstat på SD har röstat fel enligt dig?
Citera
2019-12-21, 15:45
  #161
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tydligen inte.



Så folk får inte visa sitt missnöje över gängkriminalitet och flyktingpolitik utan motkrav eftersom alla som inte röstat på SD har röstat fel enligt dig?

Om folk inte accepterar det har de förstås all rätt i världen att klaga över det men när de har röstat för det bör de gilla läget och inte köra med offerkoftor.
Citera
2019-12-21, 15:51
  #162
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Om folk inte accepterar det har de förstås all rätt i världen att klaga över det men när de har röstat för det bör de gilla läget och inte köra med offerkoftor.

Vem har kört med offerkoftor?
Citera
2019-12-21, 15:53
  #163
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vem har kört med offerkoftor?

Alla som gnäller över våldtäkter t.ex. Legalisera det istället så att inte rättsväsendet behöver lägga resurser på det som majoriteten accepterar.
Citera
2019-12-21, 15:59
  #164
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Alla som gnäller över våldtäkter t.ex. Legalisera det istället så att inte rättsväsendet behöver lägga resurser på det som majoriteten accepterar.

Tydligen inte.
Citera
2019-12-21, 16:00
  #165
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tydligen inte.

Jo tydligen eftersom de röstat för det.
Citera
2019-12-21, 16:06
  #166
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jo tydligen eftersom de röstat för det.

Är det därför våldtäkt är ett grovt brott eftersom majoriteten accepterar det?
Citera
2019-12-21, 16:09
  #167
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Är det därför våldtäkt är ett grovt brott eftersom majoriteten accepterar det?

Det är som sagt dags att ändra lagstiftningen som jag säger eftersom en majoritet nu accepterar det, det framgår tydligt när så många röstar för det. Vi bör inte behålla gamla lagar mot sådant som folk en gång i tiden inte accepterade när opinionen har svängt.
Citera
2019-12-21, 16:29
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är som sagt dags att ändra lagstiftningen som jag säger eftersom en majoritet nu accepterar det, det framgår tydligt när så många röstar för det. Vi bör inte behålla gamla lagar mot sådant som folk en gång i tiden inte accepterade när opinionen har svängt.
Det är ingen som röstar direkt för att man vill ha våldtäkter i landet.
Det har blivit en indirekt konskevens för att man har röstat för en sådan öppen invandringspolitik, eftersom att man tar in primärt människor ifrån delar utav världen där kvinnosynen är dålig pga kultur, religion, etc.
Detta har blivit konsekvensen för att man tar hit primärt män ifrån dessa regioner i världen.

Att lagstifta för att göra våldtäkt lagligt är bara inkompetent då det inte löser något och dessutom aldrig ens skulle vara på kartan, då vi är med i EU och det strider emot mänskliga rättigheter.

Skulle su vilja att det blir lagligt och att alla män då automatiskt har rätt enligt lag att våldta din mamma, din syster om du har en, din bror, din framtida (eller nutida) dotter?
Hör du hur du själv låter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in