2019-12-21, 15:10
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jaha? Skaffa det då om du behöver det? Vad fan citerar du mig för?
Det har redan
Jag citerade dig för att du verkar vara en beta kille som uttrycker dig med känsloargument, därför skrev jag att vi kvinnor behöver mindre sådana män som dig som endast användet sig utav känsloargument.
Citera
2019-12-21, 15:10
  #146
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Alla 7K-partier har haft det.

Nej det hade de inte. Däremot blev det konsekvensen av asylrätten och en otroligt generös flyktingpolitik utan motkrav.
Citera
2019-12-21, 15:12
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Det har redan
Jag citerade dig för att du verkar vara en beta kille som uttrycker dig med känsloargument, därför skrev jag att vi kvinnor behöver mindre sådana män som dig som endast användet sig utav känsloargument.

Är det din känsla eller? Grattis, vad lipar du över då? Jag skiter i vad "ni" behöver. Jag skriver vad jag vill och vad jag tycker.
Citera
2019-12-21, 15:17
  #148
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej det hade de inte. Däremot blev det konsekvensen av asylrätten och en otroligt generös flyktingpolitik utan motkrav.

Det är ju den politik de står för.
Citera
2019-12-21, 15:21
  #149
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är ju den politik de står för.

Både högern och vänstern gjorde det ja, tills nu när deras trognaste väljare överger dem.

Stefan Löfven pratar om halverat flyktingmottagande och Moderaterna har precis släppt en rapport där den interna kritiken är skapligt brutal.
__________________
Senast redigerad av Jenny9 2019-12-21 kl. 15:24.
Citera
2019-12-21, 15:25
  #150
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Både högern och vänstern gjorde det ja, tills nu när deras trognaste väljare överger dem.

Ja så det är som jag säger, väljarna har röstat för detta och det har inte ens uppstått något parti på vänsterkanten som är emot detta eftersom de allra flesta väljarna är för det. Vi har alltså fått den politik väljarna har beställt och gillat så sluta upp och klaga över situationen, det är som folk har velat ha det.
Citera
2019-12-21, 15:26
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisten
Jävla horunge det är inte kvinnors fel att de blir våldtagna tänk om det var din syster din äckliga horunge

Men horunge kan du inte skriva så att man pallar läsa din horunge förstår att du är en svartskalle men horunge kom igen höj tonen din lilllla horunge.

P.S. horunge.

OnT är det väl jävligt lågt att anklaga våldtäktsoffren, även om vissa kvinnor som gått lättklädda i områden med mycket brunsvart smuts borde ha vetat bättre - men det betyder inte att det på något sätt är förtjänat...
Citera
2019-12-21, 15:27
  #152
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Stefan Löfven pratar om halverat flyktingmottagande och Moderaterna har precis släppt en rapport där den interna kritiken är skapligt brutal.

Att Löfvens ord bara är tomt prat vet vi alla sedan länge och även ett halverat flyktingmottagande innebär betydligt fler flyktingar än nu och ännu fler våldtäkter.
Citera
2019-12-21, 15:29
  #153
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jo faktiskt. Jag vet vad rätt många kvinnor drömmer om. De har nämligen berättat det för mig. Men man kanske inte ska tro på vad kvinnor säger..

Men ok, förlåt jag ska aldrig mer uttala mig om kvinnor.

Förväntar mig dock också att du hädanefter aldrig mer uttalar dig om vad män tycker, tänker, känner och drömmer om, tack.

Jag tycker inte att jag brukar uttala mig om vad män vill och inte vill i ren allmänhet. Mina uttalanden brukar röra debattörerna härinne och är baserade på era uttalanden här.
Jag tycker illa om att ni pratar över huvud på samtliga kvinnor. Om du har pratat med ett gäng prostituerade eller några andra kvinnor, kan man då inte skriva det?
Måste man uttrycka sig som att det gäller alla, konstant?
Och inte ens om man säger att nej så är det inte, så tror du/ ni på en, utan då är det att "man inte vet vad man vill".
Lite ödmjukhet hade inte skadat.
Citera
2019-12-21, 15:31
  #154
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du håller alltså med mig, det finns en folklig acceptans för våldtäkter och det som inte är oacceptabelt borde inte vara brottsligt.

Nej jag tycker inte mig kunna skönja att det finns en acceptans bland allmänheten, däremot inom rättssystemet så finns det en acceptans.
Citera
2019-12-21, 15:33
  #155
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej jag tycker inte mig kunna skönja att det finns en acceptans bland allmänheten, däremot inom rättssystemet så finns det en acceptans.

Det är för att du inte vill förstå att man visar acceptans när man röstar för det, du vill helt enkelt inte ta ansvar för din handling.
Citera
2019-12-21, 15:33
  #156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Är det din känsla eller? Grattis, vad lipar du över då? Jag skiter i vad "ni" behöver. Jag skriver vad jag vill och vad jag tycker.
Jag baserade det utifrån alla inlägg du svarade på med dina känsloargument, vilket då gör det till en fakta.
Skriv gärna vad du vill men då får jag argumentera emot det också , så nej jag lipar absolut inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in