2019-12-21, 14:34
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Ojdå då var det ju inte så bra.
Baserat på hur du skriver så verkar du som en kvinna

Varför är inte det bra?

Misstänkte att du tyckte det iom att du skrev "kvinna" 3 gånger i det korta inlägget... Kanske ett bevis på att skillnaden könen emellan inte är så jävla stor då (inte på den fronten ia) Alla kan skriva i affekt!
__________________
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-21 kl. 14:43.
Citera
2019-12-21, 14:39
  #134
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag nämnde det ja, som en möjlig anledning till varför en del röstade på sossarna.

Vi vet vad folk röstade på, men inte varför.

Nej men vi vet att de accepterade det paketet, annars skulle de inte ha beställt det.

Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Frågan kvarstår, vad gör man om samtliga partier står för något som jag inte kan acceptera ?

Har du tänkt igenom skillnaden mellan att gilla och acceptera?
Du väljer inget du inte kan acceptera, att välja den saken innebär att man accepterar det.
Citera
2019-12-21, 14:42
  #135
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nej men vi vet att de accepterade det paketet, annars skulle de inte ha beställt det.

Trygghetspaketet ja precis, trygghet kan ju vara det de röstade på.
Citera
2019-12-21, 14:46
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Varför är inte det bra?

Misstänkte att du tyckte det iom att du skrev "kvinna" 3 gånger i det korta inlägget... Kanske ett bevis på att skillnaden könen emellan inte är så jävla stor då Alla kan skriva i affekt!
Det är inte så bra att endast besitta känsloargument eftersom det drar samtalet till en lägre nivå då människors känslor inte har någon betydelse i det här sammanhanget.

Jag som kvinna får alltid behärska mig för att inte dra till med känsloargument då jag vet att det inte håller måttet.
Ska man bli tagen seriöst som kvinna utav bla andra män så ska man kunna föra en vettig saklig argumentation för att bevisa att man har något bakom pannbenet.
Inte sitta och gråta om vad som känns rätt eller fel, man måste kunna se det ur ett perspektiv som inte är baserat på dina känslor.

Det är nog mer ett bevis på att du som man inte kan hålla dig till fakta och är mer känslostyrd, vilket betyder att du har karakteristiska drag utav en kvinnas argumentations stil
Citera
2019-12-21, 14:51
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Varför är inte det bra?

Misstänkte att du tyckte det iom att du skrev "kvinna" 3 gånger i det korta inlägget... Kanske ett bevis på att skillnaden könen emellan inte är så jävla stor då (inte på den fronten ia) Alla kan skriva i affekt!
Dessutom behöver inte vi kvinnor fler betahanar som kysser våra fötter och inte begär lite mer kompetens eller att vi ens ska kunna hålla en vettig argumentation.

Vi behöver starkare män som.står sin grund och gör det en man ska, vilket är att leda vägen till det bättre.
Inte dra ner oss i skiten bara för att era känslor säger att vi ska ta hit hela tredje världen.
Citera
2019-12-21, 14:52
  #138
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Trygghetspaketet ja precis, trygghet kan ju vara det de röstade på.

Det låter ytterst märkligt då sossepolitik leder till det rakt motsatta.

Det är också värt att betänka varför det inte finns ett enda parti i vänsterblocket som är emot massinvandring. Ett sådant parti har helt enkelt inget väljarunderlag eftersom alla undersökningar visar att vänsterväljare är starkt för massinvandring.

Det är alltså ihåligt att klaga på brist av alternativ, det finns ju ingen efterfrågan av det på vänsterkanten.

Nej det är tydligt att vänsterväljare inte bara accepterar massinvandring utan dessutom gillar det trotsa att det leder till en extrem ökning av våldtäkter. Det finns alltså en stark acceptans för våldtäkt.
Citera
2019-12-21, 14:53
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Det är inte så bra att endast besitta känsloargument eftersom det drar samtalet till en lägre nivå då människors känslor inte har någon betydelse i det här sammanhanget.

Jag som kvinna får alltid behärska mig för att inte dra till med känsloargument då jag vet att det inte håller måttet.
Ska man bli tagen seriöst som kvinna utav bla andra män så ska man kunna föra en vettig saklig argumentation för att bevisa att man har något bakom pannbenet.
Inte sitta och gråta om vad som känns rätt eller fel, man måste kunna se det ur ett perspektiv som inte är baserat på dina känslor.

Det är nog mer ett bevis på att du som man inte kan hålla dig till fakta och är mer känslostyrd, vilket betyder att du har karakteristiska drag utav en kvinnas argumentations stil

Samtalet kom knappast till en lägre nivå pga att jag påpekad att det är totalt missbildat att gå runt och hävda att folk accepterar en massa saker som de aldrig har sagt att de accepterar. Det baserat på användarens känsla av vad jag accepterar.

Mjeh, jag är långt ifrån ensam som man att argumentera så och det finns gott om kvinnliga användare som argumenterar sakligt. Man får nog säga att det skiljer sig från person till person istället för att säga att någon debatterar på manligt eller kvinnligt sätt.
Citera
2019-12-21, 14:54
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Dessutom behöver inte vi kvinnor fler betahanar som kysser våra fötter och inte begär lite mer kompetens eller att vi ens ska kunna hålla en vettig argumentation.

Vi behöver starkare män som.står sin grund och gör det en man ska, vilket är att leda vägen till det bättre.
Inte dra ner oss i skiten bara för att era känslor säger att vi ska ta hit hela tredje världen.

Jaha? Skaffa det då om du behöver det? Vad fan citerar du mig för?
Citera
2019-12-21, 14:55
  #141
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fizenhaial
Det är inte så bra att endast besitta känsloargument eftersom det drar samtalet till en lägre nivå då människors känslor inte har någon betydelse i det här sammanhanget.

Jag som kvinna får alltid behärska mig för att inte dra till med känsloargument då jag vet att det inte håller måttet.
Ska man bli tagen seriöst som kvinna utav bla andra män så ska man kunna föra en vettig saklig argumentation för att bevisa att man har något bakom pannbenet.
Inte sitta och gråta om vad som känns rätt eller fel, man måste kunna se det ur ett perspektiv som inte är baserat på dina känslor.

Det är nog mer ett bevis på att du som man inte kan hålla dig till fakta och är mer känslostyrd, vilket betyder att du har karakteristiska drag utav en kvinnas argumentations stil

Här på forumet dryper var och varannan trådstart och kommentar författad av "antifeministerna" av känslor och sentimental sörja.

"Kvinnorna klär sig som slampor, kvinnorna sminkar sig inte och går runt i mjukisbyxor, kvinnorna gillar neger- och arabkuk, kvinnorna är otacksamma, kvinnorna skaffar inte tillräckligt med barn, kvinnorna parasiterar på män, kvinnorna har blivit för självständiga och måste tvingas in i köket igen då skulle de må bättre titta på denna videon från 50-talet alla ler. "

Tvärtom får man fokusera på att inte dras för långt ner i träsket.
__________________
Senast redigerad av Jenny9 2019-12-21 kl. 15:07.
Citera
2019-12-21, 14:58
  #142
Medlem
Vet inte om det är politisk fråga 😜

Men alla har ansvar vem ,hur,var de går män och kvinnor !!!!! Psykopater fanns alltid 🙄
Citera
2019-12-21, 14:59
  #143
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det låter ytterst märkligt då sossepolitik leder till det rakt motsatta.

Det är också värt att betänka varför det inte finns ett enda parti i vänsterblocket som är emot massinvandring. Ett sådant parti har helt enkelt inget väljarunderlag eftersom alla undersökningar visar att vänsterväljare är starkt för massinvandring.

Det är alltså ihåligt att klaga på brist av alternativ, det finns ju ingen efterfrågan av det på vänsterkanten.

Nej det är tydligt att vänsterväljare inte bara accepterar massinvandring utan dessutom gillar det trotsa att det leder till en extrem ökning av våldtäkter. Det finns alltså en stark acceptans för våldtäkt.

Vilket parti har massinvandring på partiprogrammet?

Människor har rätt att söka asyl.
__________________
Senast redigerad av Jenny9 2019-12-21 kl. 15:01.
Citera
2019-12-21, 15:00
  #144
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vilket parti har massinvandring på partiprogrammet?

Alla 7K-partier har haft det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in