2019-12-20, 12:53
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Så, vad tror ni, kommer Östersunds överklagan att bifallas, ska väl komma besked i dagarna. Jag tror att de kommer att vara kvar i allsvenskan. Känns lite som pest och koler att välja mellan dem och Brage, men föredrar kanske Östersund ändå. Ett norrlandslag är trots allt givande imo.

I så fall får vi öfk borta i slutomgångarna tredje året i rad, angående Svffs fantasifulla lottning av spelschemat...
Citera
2019-12-20, 13:07
Avslutad
Eleda Stadion blir det alltså. Ryktas om 10 miljoner om året, inte illa pinkat i så fall.
Citera
2019-12-20, 13:32
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Eleda Stadion blir det alltså. Ryktas om 10 miljoner om året, inte illa pinkat i så fall.
KVällsposten skriver 30-35 miljoner över en femårsperiod. Så 6-7 miljoner snarare då.
Citera
2019-12-20, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Elände stadion?
Citera
2019-12-20, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
KVällsposten skriver 30-35 miljoner över en femårsperiod. Så 6-7 miljoner snarare då.

Aja, även det är helt okej. Bättre än dealen med Swedbank.

Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Elände stadion?

Elände för besökarna.
Citera
2019-12-20, 14:11
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Elände stadion?

Elanga Stadion hade varit roligare.
Citera
2019-12-20, 14:15
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
I så fall får vi öfk borta i slutomgångarna tredje året i rad, angående Svffs fantasifulla lottning av spelschemat...

Usch. Fryser arslet av sig varje gång där i oktober.
Citera
2019-12-20, 16:25
Medlem
bagarn29s avatar
https://www.sportal.se/allsvenskan-2019/bomben-fredrik-ljungberg-i-kontakt-med-mff-aktuell-som-ny-huvudtranare.html

Citat:
Citat:
Enligt uppgifter till Sportal.se har Malmö FF hört sig för med Fredrik Ljungberg, som inte utesluter en flytt hem till Sverige.

Vad säger ni om detta rykte? Han har ju erfarenhet som ungdomstränare så han kan kanske utveckla ungdomsbiten?
Frågan är om han kan hantera de stora grabbarna?
Citera
2019-12-20, 16:42
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
https://www.sportal.se/allsvenskan-2019/bomben-fredrik-ljungberg-i-kontakt-med-mff-aktuell-som-ny-huvudtranare.html

Vad säger ni om detta rykte? Han har ju erfarenhet som ungdomstränare så han kan kanske utveckla ungdomsbiten?
Jag skulle betydligt hellre se en rutinerad äldre tränare. Om det nu är så himla viktigt att bli som ajax får vi väl ta in någon som har erfarenhet av deras organisation.
Citera
2019-12-20, 17:07
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag skulle betydligt hellre se en rutinerad äldre tränare. Om det nu är så himla viktigt att bli som ajax får vi väl ta in någon som har erfarenhet av deras organisation.

Jag håller med dig. Det enda roliga med det är att Zlatans ärkefiende skulle träna MFF. Jag skulle gärna se Z:s min när han skulle få reda på det.

Kåre Ingebrigtsen var ju på tapeten för 1½ år sedan. Nu harvar han i Oostende i belgiska ligan så han kanske kan vara något.
Citera
2019-12-20, 17:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:

Konstigt nog så är det lite Henke Larsson vibbar över Ljungberg. Men visst vore det en prestigevärvning med relativ stor chans att det går åt helvete så varför inte?
Citera
2019-12-20, 17:44
Avslutad
Citat:

Synd att vi missade Ronny Deila. Tror att han hade passat perfekt in.

Men annars hade jag gärna sett någon som Zorniger. Även om han inte har den här "mjuka" stilen som tydligen efterfrågas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in