Citat:
Oj! Jag vet inte vad jag ska svara dig. Är faktiskt häpnad över ditt inlägg och hur du missade helt poängen i mitt svar. Du börjar svara seriöst på mina kassa exempel som var att jämföra med ditt svar. Jag har aldrig påstått något annat.
Jag har aldrig påstått något annat. Det är dock bara Trumptards med IQ<70 som inte fattar att Hillary inte blev president och att andra regler gäller för presidenten än presidentkandidater som förlorade valet för många år sen.
Jag har alltid stött en riksrätt mot Netanyahu sen första korruptionsanklagelserna men det är OT.
Eh
Jag gillar inte vita gubbars penisar nej, lika lite som jag gillar att läsa jobbiga utredningar. Det betyder dock inte att man inte skall hålla Trump inför hans egna standard. Hört talas om ordet "dubbelstandard"? Eller "hycklare"? Kanske ska slå upp orden?
Krig har startats på betydligt mindre grunder än så, ex. första världskriget började indirekt p.g.a att en snubbe bestämde sig för att käka en macka, vilket indirekt ledde till andra världskriget.
Jag har aldrig påstått något annat. Det är dock bara Trumptards med IQ<70 som inte fattar att Hillary inte blev president och att andra regler gäller för presidenten än presidentkandidater som förlorade valet för många år sen.
Jag har alltid stött en riksrätt mot Netanyahu sen första korruptionsanklagelserna men det är OT.
Eh
Jag gillar inte vita gubbars penisar nej, lika lite som jag gillar att läsa jobbiga utredningar. Det betyder dock inte att man inte skall hålla Trump inför hans egna standard. Hört talas om ordet "dubbelstandard"? Eller "hycklare"? Kanske ska slå upp orden?
Krig har startats på betydligt mindre grunder än så, ex. första världskriget började indirekt p.g.a att en snubbe bestämde sig för att käka en macka, vilket indirekt ledde till andra världskriget.
Allt och inget kan starta krig. Som du själv är inne på innebär ibland att äta en macka krig. Du förstår ju tydligen detta, så varför då skriva nåt så dumt som - Hur vet du om att inte Trumps 1300+lögner inte startar krig och miljoner liv.
Ja men precis. För att fortsätta ge dåliga exempel, som du inte behöver svara på den här gången - Hur vet du att inte din fis dödade någon på andra sidan jorden. Eller - Hur vet du att du inte får mig och vilja döda judar för att du skriver så dumma saker Hur vet du att ditt skrivande på flashback inte får människor att gå ihop och vilja döda muslimer.
Förstår du mitt första inlägg nu och varför du fick en facepalm till att börja med?
Och svara nu inte med att han är president och att hans lögner spelar större roll. Mina exempel blir inte mindre rätt för det. Ditt svar är lika korkat oavsett.