2019-12-19, 07:52
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Det är just därför ren galenskap den senaste regeringen hållt på med eftersom man kraftigt bidragit till att utöka utanförskapet. Det är ingen från vänstern som verkar fattat detta.
En rimlig nivå på antalet människor vi tagit emot för att hjälpa hade löst problemet. Det kan man enkelt förstå utan att behöva rösta på SD eller vara rasist.
Den senaste? Men snälla du...

Jag är inget fan av Jök-boet, men svampen var inte bättre. Värst av alla var Ruinfeldt-regeringen.
Citera
2019-12-19, 08:25
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Otroligt att hon får fortsätta som chef inom Trollhättans kommun. Hon gör narr av en medborgare som blir utsatt för flera brott, samtidigt som medborgaren inte begår något brott.

Hur kunde värdegrunden i Sverige bli så "fucked up"?
"Värdegrunden" är svensk statsreligion, eftersom svenskarna förlorat kontakten med Skaparen.
Citera
2019-12-19, 09:09
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nexus-6
Inte alls ensam, vilket jag aldrig påstått.

Citat:
Har du samma retorik kring andra fenom?
Ja.
Citat:
Men att låta sig luras av hans altruism är ju bara löjligt. Det var min poäng.
När har han kallat sig "altruist"?
Citat:
Att åka ditt och låtsas något
Låtsas vad?
Citat:
och sedan gråta ut om att man fått stryk
1) Jag har sett de flesta av Lamottes reportage och utspel, utan att någonsin ha sett honom "gråta": 2) Så om man åker på stryk ska man bara hålla käften? Jag hoppas att Lamotte själv snart delar ut en och annan lavett, han är nog inte direkt tappad bakom en vagn i det avseendet.
Citat:
och samtidigt påstå sig vara trevlig går liksom inte ihop.
När påstår han sig vara "trevlig"? Det är ju bara något du har fått för dig. Lamotte ska inte vara trevlig, det ingen som begär det, åtmistone inte jag.
Citat:
Eller jo för Lamotte går det alltid ihop och mer därtill!
Vad bra, då är ju allt i sin ordning.
Citera
2019-12-19, 09:44
Medlem
123....s avatar
Tänk vad lätt Kaosblattarna och Kaosnegrerna skulle kunna komma åt och tillintetgöra Lamotte?..
Det enda som krävs för att totalt eliminera honom när han åker ut i det Nya Sverige på sina reportage är att de skulle bete sig som folk och ta av sig sina maskeringar.
Tänk vad bortgjord han skulle bli om De visade sig vara Övertrevliga och Civilicerade när han kom på besök?
Han skulle förlora sitt ”Levebröd och Affärside” på det sättet.
Hur svårt kan det vara liksom?

Lamotte befinner sig ju inte där 24/7 precis så de behöver inte föreställa sig att vara några andra än de egentligen är några längre stunder, så så värst ansträngande skulle de inte behöva vara, utan de kan snart nog igen få fortsätta med sin företagna livsuppgift med att Ställa till kaos och montera ner Sverige....
Senast redigerad av 123.... 2019-12-19 kl. 09:59.
Citera
2019-12-19, 10:50
Medlem
Nu ska dom skaffa vakter åt hon chefen som hånade Lamotte som menar på att det är tryggt där samtidigt som en person blev mördad, snacka om ytterligare en käftsmäll till folk som bor där som få gå till jobbet utan vakter eller pensionärer som inte vågar sig ut.
Citera
2019-12-19, 10:51
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Tänk vad lätt Kaosblattarna och Kaosnegrerna skulle kunna komma åt och tillintetgöra Lamotte?..
Det enda som krävs för att totalt eliminera honom när han åker ut i det Nya Sverige på sina reportage är att de skulle bete sig som folk och ta av sig sina maskeringar.
Tänk vad bortgjord han skulle bli om De visade sig vara Övertrevliga och Civilicerade när han kom på besök?
Han skulle förlora sitt ”Levebröd och Affärside” på det sättet.
Hur svårt kan det vara liksom?

Lamotte befinner sig ju inte där 24/7 precis så de behöver inte föreställa sig att vara några andra än de egentligen är några längre stunder, så så värst ansträngande skulle de inte behöva vara, utan de kan snart nog igen få fortsätta med sin företagna livsuppgift med att Ställa till kaos och montera ner Sverige....

Då kanske du förstår att detta inte är någon teater utan detta är Sverige 2020. De kan inte organisera sådan aktion eftersom de inte kan organisera mer än lokal narkotika handel och sporadiska bilbränder. Detta är vad du ser.
Citera
2019-12-19, 10:52
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Condottieri

Ja.
När har han kallat sig "altruist"?
Låtsas vad?
1) Jag har sett de flesta av Lamottes reportage och utspel, utan att någonsin ha sett honom "gråta": 2) Så om man åker på stryk ska man bara hålla käften? Jag hoppas att Lamotte själv snart delar ut en och annan lavett, han är nog inte direkt tappad bakom en vagn i det avseendet.
När påstår han sig vara "trevlig"? Det är ju bara något du har fått för dig. Lamotte ska inte vara trevlig, det ingen som begär det, åtmistone inte jag.
Vad bra, då är ju allt i sin ordning.

Lamotte är kampsportare, han sa i Studio Ett att invandrarna alltid kommer i en hord. "Men rada upp dem på ett led så plockar jag dem en efter en".
Citera
2019-12-19, 12:04
Bannlyst
Bra tecken i tiden är att t.o.m läsarna av en vänsterfeminists blogg som också är Sveriges största försvarar Joakim Lamotte.

https://bloggbevakning.se/2019/12/18/joakim-lamotte-skrev-avskedsbrev-innan-han-akte-till-trollhattan/#comments
Citera
2019-12-19, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
På vilket sätt provocerade han i Kronogården?

Han undrar varför de inte kan bete sig som civiliserade människor, plus att han är vit. Babbarna känner sig förminskade och måste agera utåt då de inte besitter något vidare intellekt.
Citera
2019-12-19, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
"Värdegrunden" är svensk statsreligion, eftersom svenskarna förlorat kontakten med Skaparen.

Skaparen o skaparen. Visst har människor förlorat mening och mål med livet. Jag tror dock inte att det var så härligt i kyrkans bojor, när det begavs sig heller. Men visst, känner man mening med tanken på en skapare, så kör hårt.
Citera
2019-12-19, 12:22
Medlem
SeanAverys avatar
Skicka ut poliser med automatgevär eller vad fan dom helst så får vi se hur kaxiga Ali och Abdullah är sen. Nä just det, vi bor i Sverige
Citera
2019-12-19, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Nu ska dom skaffa vakter åt hon chefen som hånade Lamotte som menar på att det är tryggt där samtidigt som en person blev mördad, snacka om ytterligare en käftsmäll till folk som bor där som få gå till jobbet utan vakter eller pensionärer som inte vågar sig ut.

Var hittar du denna info?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in