2019-12-18, 21:31
Medlem
Jävla PK radio tycker dom delvis försvarar dom i Kronogården.
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Helt otroligt att P1 gör denna intervju. Vad har hänt? Har SR gett upp?
Citera
2019-12-18, 21:31
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Ann Lindes man och kulturchefen och andra chefer i Trollhättan kanske ska göra en parodifilm på denna man som dödades på cykelbana i Trollhättan.

Kulturchefen Pelli kanske ska sätta sig på en cykel klockan sex på morgonen när det är tomt och cykla desperat genom Trollhättan.

https://nyheteridag.se/trollhattans-stad-om-kulturchefen-som-hanade-lamotte-fortsatt-fullt-fortroende/

https://samnytt.se/har-hanar-hogt-uppsatt-socialdemokrat-och-utrikesminsterns-man-den-mordade-60-aringen/

De måste ha piss i huvudet. Vilka idioter.

Hahaha, såg klippet som Paula Pelli gjorde.
Vilken jubelidiot hon verkar vara. Varför var hon inte och filmade när det brändes bilar och kastades sten på riktigt? Samt bor hon i Kronogården, eller pendlar hon endast till jobbet från det trygga området hon kan tänkas bo i?
Citera
2019-12-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Vilken jubelidiot hon verkar vara. Varför var hon inte och filmade när det brändes bilar och kastades sten på riktigt? Samt bor hon i Kronogården, eller pendlar hon endast till jobbet från det trygga området hon kan tänkas bo i?

Hon kliver dit tidig morgon när buset inte vaknat. Och det vet hon. Jag rör mig fritt i alla utanförskapsområde utan risk om jag väljer tidig morgon. Samma att jag tar mig hem vid normal arbetestid 16-18. Riskfritt. Buset håller då på att vakna från föregående kväll och natts påtändning.
Citera
2019-12-18, 21:41
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Hon kliver dit tidig morgon när buset inte vaknat. Och det vet hon. Jag rör mig fritt i alla utanförskapsområde utan risk om jag väljer tidig morgon. Samma att jag tar mig hem vid normal arbetestid 16-18. Riskfritt. Buset håller då på att vakna från föregående kväll och natts påtändning.

Det stämmer, och det är helt absurda resonemang från hennes sida. Hon fick förmodligen lite billiga godhetspoäng på Facebook. Så i hennes vänsterblivna värld, var det värt det.
Citera
2019-12-18, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Nu går ungdomsgänget i svaromål.

” ”Vi behandlas som apor på cirkus, inte som människor”

Ungdomar från Kronogården i Trollhättan om upploppen – och Lamottes besök”
Han har skägg och huvtröja, och tar till orda som en ledargestalt.
– Det är inte synd om oss. Mitt brottsregister är typ lika långt som det här höghuset! säger han och pekar upp mot äldreboendet där vi står utanför porten.
– Men kör polisen hårt mot oss, då kör vi minst lika hårt tillbaka. Det spelar ingen roll om de hämtar hela Sveriges poliser, för vi är 100 stycken som känner varandra ut och in, vi håller ihop.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zG3AXv/vi-behandlas-som-apor-pa-cirkus-inte-som-manniskor

Beter man sig som en apa behandlas oftast som en apa. Tyvärr behandlas dessa böss bättre än apor.
Citera
2019-12-18, 21:43
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
För att vi ger dom gratis- pengar i form av bidrag. Dom känner sig som horor och måste kompensera sig.Jag vet för dom har berättat det för mej.

Aha. Logiken haltar dock en del. Vi är ju snarare torsken.
Citera
2019-12-18, 21:44
Medlem
Citat:

Enligt hitta.se så bor hon på Gräsviken 3. Även om det rent tekniskt ligger i Trollhättan så är det definitivt i utkanten om man tittar på kartan. Det är ca 13-14 km biltur från hennes hus till Kronogården.
Citera
2019-12-18, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Majoriteten av oss gör inte det men ni tror att vi utmålar alla som kriminella om vi nämner att vi ska utvisa brottslingar.
Du citerar mig men svarar selektivt. Ovanligt på fb? Not!
Citera
2019-12-18, 21:45
Medlem
Citat:
Det stämmer, och det är helt absurda resonemang från hennes sida. Hon fick förmodligen lite billiga godhetspoäng på Facebook. Så i hennes vänsterblivna värld, var det värt det.

Otroligt att hon får fortsätta som chef inom Trollhättans kommun. Hon gör narr av en medborgare som blir utsatt för flera brott, samtidigt som medborgaren inte begår något brott.

Hur kunde värdegrunden i Sverige bli så "fucked up"?
Citera
2019-12-18, 21:46
Medlem
online_alwayss avatar
https://www.ttela.se/nyheter/trollh%C3%A4ttan/v%C3%A4ktare-och-ordningsvakter-tillbaka-p%C3%A5-kronog%C3%A5rden-1.21714495

Citat:
Väktarinsatserna på Kronogården är tillbaka från och med ikväll. Det har gått ungefär en vecka sedan fackförbundet införde skyddsstopp för väktarna och ordningsvakterna i området, men nu är de alltså tillbaka.
Citera
2019-12-18, 21:49
Medlem
Fy fan för att sitta och betala för en lägenhet i Kronogården när såna apor håller på utanför. Res en staty av Anton Lundin på torget. Statyn skall göras i svenskt stål från SSAB,och Anton Lundin skall sitta till häst med ett flammande svärd höjt till skyn.
Citera
2019-12-18, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Nu går ungdomsgänget i svaromål.

” ”Vi behandlas som apor på cirkus, inte som människor”
Ungdomar från Kronogården i Trollhättan om upploppen – och Lamottes besök”
Han har skägg och huvtröja, och tar till orda som en ledargestalt.
– Det är inte synd om oss. Mitt brottsregister är typ lika långt som det här höghuset! säger han och pekar upp mot äldreboendet där vi står utanför porten.
– Men kör polisen hårt mot oss, då kör vi minst lika hårt tillbaka. Det spelar ingen roll om de hämtar hela Sveriges poliser, för vi är 100 stycken som känner varandra ut och in, vi håller ihop.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zG3AXv/vi-behandlas-som-apor-pa-cirkus-inte-som-manniskor

Inte så konstigt när de beter som apor - underbart försvar, av en apa 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in