2019-12-16, 19:26
Medlem
Nu har carina äntligen tagits in på rättspsyk och kan förhoppningsvis få den vården hon behöver.
Tyvärr slutar det inte där, nu har en viss facebook grupp "till FALLET CARINA SÄLLBERG- TIDERNAS JUSTITIEMORD" tagit fart på riktigt.

Där en "G*nilla Madeg*rd" som jag skrivit om i ett tidigare inlägg fortsätter hålla hov, där man vilseleder & håller undan relevant fakta om fallet. Ex, man nämner överhuvudtaget inte alla de kränkande meddelanden Carina skickade till mannens arbetsplats, familj & anhöriga

Som tidigare så tillåts inga kritiska frågor angående fallet utan då blir man attackerad och misstänkliggjord för att eventuellt vara en del i konspirationen mot carina.

Människorna som figurerar i gruppen är till största del rättshaverister och till viss del rena bedragare, en person som jag noterat i cirkusen kring carina är "gunilla lindbom" som påstår sig ha en fullmakt från Carina.
Läs mer om henne här: https://www.lexnoxa.com/p/gunilla-al...ss-lydell.html

Carina kommer bli kvar länge på rättspsyk med denna tragiska grupp människor som hetsar & driver henne rakt in i väggen.
Citera
2019-12-18, 22:02
Medlem
När de två mest aktiva och självutnämnda experterna på fallet helt öppet skriver att dom inte ens bemödat sig att läsa meddelandena som Carina dömts för, ja då kanske bilden börjat klarna hur galet det här egentligen här.

https://minfil.com/lf73N1Gfn4/758F92...B308EBB1A_jpeg

Dom har nu gjort gruppen privat, vilken tur jag har ett konto där så jag kan fortsätta vara åskådare till cirkusen

Citera
2019-12-18, 22:29
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
http://www.hd.se/lokalt/helsingborg/...s-ta-time-out/

Folkpartiet vill att hon skall ta "Time Out", men det vägrar hon.
Hon har tidigare varit inblandad i flera konflikter med partiledningen & även då uppmanats till "Time Out" men även vid dessa tillfällen har hon vägrat.

Finns det någon som känner till mer om fallet & ev. kan återge mannens version?
Överdriver åklagaren eller är hon verkligen en så galen kaninkokerska & bordelinehäxa som det låter?
Finns det något i den folkpartistiska partikulturen som gynnar den här typen av personer?

Hon säger att antalet mail & sms är överdrivna, men sånt borde väl vara enkelt att kolla kan man tycka.

Det är klart att det finns. Ett parti som rent principiellt omhuldar liberalism, fritänkande och vill ge alla stort personligt spelrum (och ansvar) kommer ju att få ett antal medlemmar av den här sorten. Betongpartier brukar lyckas bättre i bortsorteringen av sk "stolpskott".
Citera
2020-01-09, 11:05
Medlem
Det här är alltså samma person som har drivit igenom lagförändringar om hinder mot gemensam vårdnad genom att hävda att alla män är pedofiler?
Citera
2020-02-21, 22:00
Medlem
Hon befinner sig inte inlåst på Rättspsyk längre och har så inte gjort på ett tag!
Citera
2020-08-23, 14:14
Medlem
Hon kanske är på väg tillbaka till ett mer eller mindre normalt liv.
För någon månad sedan öppnade hon upp sitt Facebbokkonto, men har inte gjort några nya inlägg.
I början av augusti lade hon upp en bild på sitt Insta.
Citera
2020-09-14, 13:06
Medlem
Hon har nu "släppt" inlägg på fejan sedan juni fram till nu.
De har väl bara varit synliga för hennes vänner tidigare.
Samma ve och klagan som vanligt över att hon utsatts för en skenprocess, rättsövergrepp etc.
Förmodligen bara en tidsfråga innan hon åtalas för förtal igen.
Citera
2020-09-15, 17:19
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksitpeks
Hon har nu "släppt" inlägg på fejan sedan juni fram till nu.
De har väl bara varit synliga för hennes vänner tidigare.
Samma ve och klagan som vanligt över att hon utsatts för en skenprocess, rättsövergrepp etc.
Förmodligen bara en tidsfråga innan hon åtalas för förtal igen.

Kollade hennes Facebook och läste om alla oförätter och elände hon säger sig blivit utsatt för.

Det blir lite svårt att tro att just hon är trovärdig och alla andra ljuger, jävlas och manipulerar.

Jag noterade att hon är vän med G*llian Yuksel (mamman som kidnappade sin son i fallet Anna och Elias och M*nica Dahlström Lannes i BRY som hjälpte henne.

Dessutom manshatarna G*nilla Madegård och F*a Sander.

Alla dessa "tanter" som bara pratar om kvinnor/mammors rättigheter som om män/pappor bara är spermadonatorer, pedofiler och galningar. Usch!!

De sprider bara hat, lögner och anklagelser utan slut.

Vilka patetiska och sorgliga människor.
Citera
2020-09-23, 12:27
Medlem
Nu är hon i förtalstagen igen.
På fejan anklagar hon uttryckligen ex-sambons advokat och hennes make för att vara de som initierat processen mot henne, med hennes ex-make och HD-reportern som villiga redskap.

Nästa gång kommer hon kanske inte ut efter bara 35 dagar.
Citera
2021-02-02, 17:18
Medlem
Tjena_67s avatar
Finns det någon uppdatering kring Carinas situation? Fick hon upprättelse gentemot de korrupta inom Helsingborgs tingsrätt*?

*Kandidat till att vara Sveriges främsta urkundsförfalskare som dagligen producerar falska protokoll och falska domar för att passa regeringens agenda och skydda kriminella tjänstemän och brottsfrämjande advokatkåren samt förtrycka ärliga svenskar som fortsatt tror på sagan att vi har ett opartiskt och välfungerande domstolsväsende.
Citera
2021-02-12, 16:40
Medlem
Jag vet vad det bottnar i från en vän som jag bedömmer är trovärdig hon är även väntil min vän så jag väljer att tro henne hon gick emot alla när hon var den enda som protesterade mot att en 2 ggr dömd pedofil medan resten röstade för att denna pedofil ska få adoptera de börjar med att de försöker få henne att ändra uppfattning så har man använt alla medel inkl skicka henne till Säter där läkaren efter vad hon bekräftat det hon säger stämmer genom söatal med de som skickat all smörja som det fanns om ens belägg för påstående kring henne och först år av psykiska tracks serier då deikännee han henne så läs det med det i åtanke så det har hon gått igenom för att inte vilja medverka till en pedofils kanske kanske inte men så länge man jobbar för ett barn som man är osäker på så tycker iaf jag att hon gjort så ens el är säkert sant för att över tid kallas för det ena o det andra hamna på psyk o det blev Säter som bedömde kringla Anna linda läkare, visst men då hade han inte varit dri så länge och jag förstår behovet av att av ren maktlöshet för jag var beredd att göra samma sak. Men för en fånga skull o det är min smala lycka är att han ljög om två allvarligare saker som han godkände och skrev under o vi hann få in vår inlaga där jag har kunnat styrka att det var lögn. Annars hade jag nog drivits precis oavsett hur kränkande det är för alla ha r blundat för möjligheten att hon har rätt. Så hon har skrivit saker för att nån enda jävel ska tro henne men nä, de flesta är duktiga på att dömma snarare än att fria henne. Så ja hade ni som har barn om nåt hände err barn eller att hen placeras hos en 2z dömd pedofil?
Citera
2021-02-12, 16:44
Medlem
Jon.Holmss avatar
Psykfallet Carina Sällberg är ytterligare ett exempel på att kvinnor inte bör syssla med politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in