Citat:
Ursprungligen postat av
Jessicaal
Vad är grejen med att tjata ”när ska du fria osv”, tex mellan Susanna o Hannes. Stackars grabb, känner sig tvingad. Och dessutom blir det ju ingen överraskning när man tjatar om hur o när liksom, förstör ju hela grejen.
Nja, tvingad lär han inte ha känt sig, friar gör man inte för att man känner sig tvingad...
Det jag kan störa mig mer på isf, främst från Lindas sida är alla barnfrågor. Alla par vill inte ha barn, en del kan inte få barn av olika anledningar och en del är inte där i förhållandet att det är rimligt att skaffa barn. Främst det att inte alla kan få barn gör att den frågan inte bör ställas så frekvent då det bara blir ytterligare en käftsmäll för paret ifråga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Kvällens BSF,
Alexander, tråkigt att det gick åt skogen för honom, men det kunde man ju ana när han valde en sån tråkig och konstig tjej som Madeleine. Tycker man kunde känna att det var nåt som inte riktigt stämde med henne och att det var på håret att dom ens kom iväg på resan säger ju en del. Sen att hon helt plötsligt inte kände nåt för Alexander, det är ju säkert nåt annat som ligger bakom som vi tittare inte fick veta. men tycker Alexander ska försöka gå vidare och sen träffa den som verkligen är rätt för honom. Madeleine är ju definitivt inte värd att han ska gå och tänka på henne.
Jimmy, trodde inte det skulle gå så bra för Jimmy så blev riktigt glad när jag såg att Emelie nu flyttar till Ankarvattnet, det är Jimmy verkligen värd efter tråkiga år med skilsmässa och dålig självkänsla. Det kommer säkerligen gå alldeles utmärkt för dem och hoppas att Jimmys barn kommer trivas med Emelie.
Pelle, han och Karin är ju som gjorda för varandra och strålar av lycka. Hoppas verkligen att det blir livslång kärlek där så man inte läser om 2 år att dem gått skilda vägar. All lycka till dem

.
Oscar, även där strålade dem av lycka och han och Cissi är ju som gjorda för varandra

. Trodde pga klippningen först att det var nåt knas där så man vart ju lättad när man såg hur bra dem har det. Där hoppas jag och tror jag också på livslång kärlek.
Ja, det var tråkigt för Alex. Han var ju uppenbart fortfarande betuttad i henne dessutom, och som han sa är det inte bara att gå vidare direkt då. Han lär väl dock i sinom tid komma över henne och då lär han kunna få träffa någon det verkligen klickar med, medverkan i BSF lär inte ha minskat intresset för honom direkt.
Jimmys framgång var oväntad men inte desto mindre glädjande. Vilken förändring det blir för Emelie dock att flytta från Sthlm till Ankarvattnet, det är ju omöjligt att få en större livsförändring flyttmässigt än det inom riket. Hoppas inte hon tröttnar på ensamheten där uppe även om dom är två så att säga, det blir som sagt en gigantisk omställning.
Pelle och Karin är ett fint par, som du säger, all lycka till dem!
Det var ju otroligt väntat att klippningen inte var annat än ett försök att lura oss. Oscar och Cissi känns som ett klockrent par, hoppas verkligen det håller för dessa tu.
Kul från KÅA att Uffe och Anna verkar utveckla sitt förhållande i deras takt och funderar på gemensamt boende längre fram.
Icke oväntat att Mattias är singel igen, det hade inte spelat nån roll vad han valt, så länge det inte är ett linne så verkar han inte kunna hålla i det...
André verkar alltså träffa någon hoppas det går bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
kukflash
Synd om Alexander, han som gärna ville bli pappa. Madeleine är på tok för mesig och färglös.
Otroligt *i Linda röst* vad lesbianerna är lika varandra! Blont hår, likadana frisyrer, stor sjal kring halsen, ylletröja och ett par tighta jeans. Ser ut som tvillingar.
Jag reagerade också på hur lika Thilde och hennes fru var, tog vid en snabb blick fel först...