Louise har ny kille enligt hennes insta iaf.
Visste att hon bara va med för Tv:n eller något, hon är för snygg och smart för honom.
Som jag varit inne på hela tiden. Han skulle nog valt Sonnelie istället, hon var mycket mer på hans nivå, hade mer hans personlighet. Då hade nog utgången för Mattias blivit en helt annan.
Jag missförstod totalt....och tippade först att Jimmy måtte hade bränt ner sin gård efter sig
och tagit flyttlasset till Stockholm Globen!.....men det var tvärtom...kevinnan flyttar på sig
och han var bara där för att skuffa på
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-12-18 kl. 20:15.
Tycker Alexander har stannat i utvecklingen på insidan, han är som en fnissig pojke som precis kommit in i puberteten. Kan inte tala för sig eller något.
Känns lite väl dumdristigt att bygga hus ihop när man inte ens varit ihop i ett år. Nästa gång vi ser dem är det säkerligen slut.
Jimmy har förmodligen deponerat gammelgården i säkerhet till någon släkting om det skulle skita sig, Emelie kanske är miljonär och stod för nya omkostnaderna
Karin är alltså förälskad i gården & miljön
(jag är benägen att hålla med...skymtade en jävligt stor och snygg nukleär silo bredvid huset)
och att kunna dela den med sin Svanslös
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-12-18 kl. 20:31.
Undra hur de gick för Mattias och Louise med tanke på att de:
inte ens följer varandra på instagram eller något.
Det är ju ba ringa
Sonnelie och skylla på sommar-sykos och att han kände fel....och att han nu vill lära sig älska
(med) henne, alla förtjänar en dubbel andra chans (att komma tvåa)
Linda höll sig från att släppa fram sin pseudobulbara-affekt (blandningen mellan skratt och gråt)
när hon nåddes av beskedet att Alexander inte ihopsatt med någon
Citat:
Ursprungligen postat av znoppe
Vissa har hon besökt minst två gånger. Mig intresserar det i alla fall inte. Ungefär som att läsa "Hänt i vecket".
Just det, den danska systertidningen till "Hänt i veckan"
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-12-18 kl. 20:48.
"Sissy är liksom inte riktigt här" (nädå hon stod bara 20 meter bort om kameran bara orkat vrida på sig..eftersom man ställt sig 20 meter från gården för en intervju) säger Oscar lekandes Iraks forna informations-minister "No precense at all of Americin Sisys"
"Otroligt ni har alltså blivit föräldrar, du som ä så impotent" nu ska man stå ut med Linda 1 timme till, jag trodde dom skulle kunna få in allt i ett och samma avsnitt
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-12-18 kl. 21:03.
Vad är grejen med att tjata ”när ska du fria osv”, tex mellan Susanna o Hannes. Stackars grabb, känner sig tvingad. Och dessutom blir det ju ingen överraskning när man tjatar om hur o när liksom, förstör ju hela grejen.