2009-05-03, 16:02
Medlem
Bara jag som får upp meddelandet "- Din sökning gav inga träffar -" när jag trycker på Bostäder till salu-knappen? Får alltså inte upp några lägenheter alls.
Citera
2009-05-03, 18:47
Medlem
Fungerar för mig. Men jag hade liknande fel förra veckan, efter en tid gick det till sig.
Citera
2014-04-01, 15:00
Medlem
Lånar tråden lite.

Finns det något sätt att att slippa alla andelshus/lägenheter med sportlovsveckor osv. när man söker på Hemnet?
Citera
2014-04-19, 22:16
Medlem
SuraStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamn2
Lånar tråden lite.

Finns det något sätt att att slippa alla andelshus/lägenheter med sportlovsveckor osv. när man söker på Hemnet?

Tror inte det, men jag irriterar mig också på detta. Men de har just gjort om sidan under veckan så kanske kan be dem göra en ruta för i/ur-kryssning för detta?
Citera
2014-05-13, 11:26
Medlem
Mjofts avatar
Testa skriv i nyckdeord "!andelsrätt", det utesluter annonser med det ordet i beskrivningen. Funkar fint för mig!
Citera
2019-12-14, 19:02
Medlem
Citat:
Lånar tråden lite.

Citat:
Testa skriv i nyckdeord "!andelsrätt", det utesluter annonser med det ordet i beskrivningen. Funkar fint för mig!
Verkar inte fungera längre.

Finns det något annat sätt?
Citera
2019-12-17, 19:00
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Nån mer som noterat att Hemnets sortering är trasig sedan några veckor? När man väljer "nyast först" så kommer äldre (t.ex. åtta dagar, fem dagar) upp först. Ordningen är sönder helt enkelt.

Nån mer som upplever detta? Hittar inget när jag söker på det.
Citera
2019-12-18, 17:30
Medlem
Har inga problem alls.
Citera
2019-12-18, 17:53
Medlem
Citat:
Verkar inte fungera längre.

Finns det något annat sätt?

Lägg in ett lägsta pris. I regel så brukar andelarna ligga runt 10-300 000kr. Och hus, lägenheter och liknande i samma område i en helt annan prisklass.
Citera
2019-12-24, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playtime1
Lägg in ett lägsta pris. I regel så brukar andelarna ligga runt 10-300 000kr. Och hus, lägenheter och liknande i samma område i en helt annan prisklass.
Fungerar bra om man söker normala objekt, dock inte så bra om man söker efter renoveringsobjekt och mark i de svenska fjällänen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in