Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Jag håller med dig, att det handlar om något helt annat. Jag tror att det handlar HOL. Det har inte gått att få ihop för det har varit fel bitar till fel pussel.
Ja nåt annat är det, definitivt. Jag vet inte ens om HOL är inblandad utan att han själv blandat in sig. Han verkar ha en tendens att brottas med obehöriga i trapphuset och sen applicera allt på KL. Det blir lite fiction varning över advokaten.
Avdankade rånare verkar vara vad polisen riktar in sig på, två av tre är i alla fall det. Vem den tredje är vet vi väl inte då han aldrig häktades utan släpptes. Men svårt att se att det skulle vara nån annan typ av person än den typen dom andra två är, gamla rikskända kuppmakare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Om det handlar om att de rekat inför rån då blir det riktigt pinsamt.
Skulle inte förvåna mig ett enda dugg faktiskt. Att KL skulle anlita ökända bankrånare till torpeder får väl nästan ses som lite väl ansträngt. Vem ber tre "rikskändisar" mörda åt en. Dessa rånares ansikten var väl lika ofta i tidningen som vilken folkkär artist som helst. Vem ber liksom Magnus Uggla, Kicki Danielsson och Lasse Berghagen vara ens benknäckare?