Han har säkert inget otalt med
Advokaten, ett betalt torpedjobb
tror jag. Två gamla avdankade
kriminella som är 50+ tar ett
jobb tror jag det handlar om.
En kovändning blev det av ingen mindre än Gunnar Falk som tackade nej till KL men ja till denna ökända rånare.
Vilka pajaser. HOL vägrar tala, åklagaren springer undan journalisterna snabbare än orkanen Katarina och Gunnar Falk vill inte heller ge några kommentarer annat än att han är förordnad som försvarare åt 53 åringen, kan man väl förstå i och med Gunnars plötsliga kursändring i jävsfrågan....
Glöm KL nu! Det här är något helt annat. Vilket HOL förmodligen hela tiden förstått och nu även polis som plockar in gamla rånade som var verksamma på tidigt nittiotal. Vilket jävla patetiskt skämt det här blev.
Jag håller med dig, att det handlar om något helt annat. Jag tror att det handlar HOL. Det har inte gått att få ihop för det har varit fel bitar till fel pussel.
Jag håller med dig, att det handlar om något helt annat. Jag tror att det handlar HOL. Det har inte gått att få ihop för det har varit fel bitar till fel pussel.
Som jag sagt hela tiden, fina snygga Karin är oskyldig.
Gunnar är förordnad säkert på rånarens begäran men att han tackar ja, Falk gör bort sig. Att rätten ens förordnar honom när Gunnar redan en gång sagt nej till uppdraget pga jäv med anledning att han känner HOL. Både Gunnar och domstolen verkar ha det värre med minnesförmågan än vad KL har efter en box rödvin. Ingen tvekan, KL är skärptast ibland alla dessa luffare.
Det här verkar vara en rånarliga som rekat inför ett rån. HOL kommer ut ur sin lägenhet och i vanlig ordning tror han allt handlar om honom och då flyger han på Billy med company precis som han gjorde med de oidentifierade mobilmännen, några knallpistol skott bränns av i misstag och HOL får några små "hålsår".
Om det handlar om att de rekat inför rån då blir det riktigt pinsamt.