2019-12-17, 08:24
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hex30
Det är knappast en trolltråd när det finns på film
Ska du försöka skylla på svenskar i tråden nu om den där svarta säcken?

Lol, jag skrev om vad som hänt utanför vårt sophus, inte vad som hände utanför någon väggren. Själv bor jag i ett område med 35+ procent med invandrarbakgrund, så det kan mycket väl varit en invandrare som dumpade den svarta sopsäcken utanför vårt sophus, men jag har inget bevis för det.
Citera
2019-12-17, 08:45
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
att vi invandrare inte kan sköta sophanteringen korrekt osv.

Men ärligt talat, vad spelar det för roll om vi i Sverige sorterar korrekt när hela indien och kina som är 40 % av jordens befolkning skiter i det och bajsar på jorden? Varför ska jag komma till ett sånt där stort sopställe och behöva slösa min tid på att tömma en fet stor svart påse del för del i rätt container?

Du som invandrare kan väl åka tillbaka till det råtthål som du krälat fram ifrån och återgå till det du är bäst på dvs skita ner och fortsätta uppträda svagbegåvat.

I det här landet är vi glada för att kunna gå ut i skog och mark utan att va rädd för att bli av med ett ben för att det finns minor nedgrävda eller att det är en bilkyrkogård mitt ute i ingenstans.

Att ha det som på Balkan eller valfri nation i Afrika är inget att sträva efter.
Citera
2019-12-17, 08:45
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ni svenskar städar aldrig hemma och låter katt och hundhår ligga kvar.

Visst, det ser stökigt ut med katt-och hundhår men det skadar ju inte naturen.
Du kan ju inte jämföra djurhår med kemikalier.
Citera
2019-12-17, 08:55
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Sopsotering är bara en jävla bluff, eftersom allt bränns hos kommunen. Men att dumpa skit ute i det fria är inte ok. Det ser man problemet i no go zonerna, många resturanganger använder t.ex vanliga papperskorgar för att slänga sin sopor och illegal dumping i Rinkeby är ett jätteproblem.

Men nånting återvinns väl? Metall ,glas, elektronik etc.
Ja, inte bara Rinkeby, utan alla shitholeförorter.
Jag har jobbat svart på en turkpizzeria och en arabpizzeria och dom älskar att använda kemikalier, dom.
Alternativ kom inte ens på fråga.
Nån enstaka invandrare är miljövän men de flesta är riktigt dumma okunniga grobianer som tycker att miljövänligt är irrelevant trams.
Citera
2019-12-17, 09:37
Medlem
TheHmms avatar
Jag tror innerligen du trollar, men om andra invandrare råkar läsa det du skriver så kanske de inte förstår det.

Det fungerar så att växthusgaser inte bryr sig om var de släpptes ut, utan åker iväg i luften, medans sopor stannar där du lämnar dom, så skräpa ner hus mycket du vill hemma hos dig, men när du börjar elda inomhus och öppna fönstret, då blir det jobbigt.
Citera
2019-12-17, 09:59
Medlem
Citat:
Är det inte lite paradoxalt att Sverigedemokrater är klimatförnekare och gärna häver ur sig argumentet att Sverige inte kan rädda miljön och att Kina samt Indien ändå fuckar upp allt, men sen blir sura över att vi inte sorterar?
Är ju skillnad på klimat och sopor.

Sopor ser man och skulle alla kasta var de ville likt många uländer så skulle vår egen bakgård vara smutsig och se för jävlig ut.
Klimatet är globalt och luftburet, där spelar det inte någon roll om det är Sverige eller Kina som sprutar ut växthusgaser. Du kan heller inte se det, det är därför det finns så många lågintelligenta som är klimathotsförnekare.
Citera
2019-12-17, 10:12
Medlem
Sopor som vill dumpa sopor. Fascinerande. Men de vill väl känna sig som hemma.
Citera
2019-12-17, 10:13
Medlem
Citat:

Och där kom de RASISTISKA fördomarna.. Nej det stämmer inte. . dessa import-rasister asså bara FÖR mycket. .
Citera
2019-12-17, 10:22
Medlem
Citat:
Har du varit hemma hos en svensk? Jag känner ingen som inte städar hemma? De som. Inte gör det brukar betala för städning.
Det är långt ifrån alla som har katt eller hund. Bland annat beroende på att de hårar. Men de som har djur brukar nog försöka hålla rent.
Citera
2019-12-17, 10:28
Medlem
bullet^s avatar
Jag tycker att det kan vara trevligt att kunna sätta sig i en soffa och ta en andlig paus när man vandrar i skogen....
Citera
2019-12-17, 10:39
Medlem
judisk-oligarks avatar
Citat:
Efter att en video blivit viral där en invandrare dumpade något vid vägrenen
så såg jag att många blev sura och menar att vi invandrare inte kan sköta sophanteringen korrekt osv.

Men ärligt talat, vad spelar det för roll om vi i Sverige sorterar korrekt när hela indien och kina som är 40 % av jordens befolkning skiter i det och bajsar på jorden? Varför ska jag komma till ett sånt där stort sopställe och behöva slösa min tid på att tömma en fet stor svart påse del för del i rätt container?

Är det inte lite paradoxalt att Sverigedemokrater är klimatförnekare och gärna häver ur sig argumentet att Sverige inte kan rädda miljön och att Kina samt Indien ändå fuckar upp allt, men sen blir sura över att vi inte sorterar? Jag betalar en massa skatt för att kommunen ska sköta det där. Därför dumpar jag vid sidan om och slipper slösa min tid!

En gång i tiden när jag faktiskt sorterade så kom det en svensk gubbe och sa "Det är inte meningen att den där påsen ska ligga där". Men det enda jag gjorde var att ha svarta påsen på marken då jag hade en massa skräp i handen som jag först skulle kasta. Meningen var inte att jag skulle dumpa den svarta påsen! Det betyder att han är rasist och utgick ifrån att jag skulle dumpa påsen bara för jag var invandrare. Det är klart vi blir sura när vi inte ens får beröm när vi faktiskt sorterar!

För att vi bor här. Det är redan provocerande att invandrare kommer hit för att via bidrag bestjäla oss. Att ni dessutom skitar ner, med denna jävla attityd att "om Kina gör det är det ok" är verkligen droppen. Lata jävla råttor utan ryggrad är ni, och ni bevisar med all önskvärd tydlighet att rasismen är berättigad. Åk hem till öknen eller ännu hellre, ta livet av er.
Citera
2019-12-17, 10:58
Medlem
Dom vet inte bättre. Deras hemland ser ut som en soptipp för att de är så lågintelligenta och egoistiska. Äckliga människor helt enkelt. De torkar sig inte ens med papper. man hittar spår av avföring på kebabhak titt som tätt.

Jag förstår att man har svårt tstt utvecklas när man är i deras bajsländer men varför lär de sig inte av oss som vet hur man gör? Är de kanske inte kapabla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in