2019-11-20, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeataVonYxkull
Nej, han gräver sig sannerligen bara djupare ner genom att bete sig på det där sättet. Att han hotat med att just söka upp och komma hem till folk verkar vara genomgående i de flesta av fallen..

Att han gick ut i gruppen och kommenterade och påstod att han ”inte menade att hota” etc har jag missat, det inlägget såg aldrig jag. Bra Powerpunani att du kompletterar och förtydligar! Det inlägget verkar dock vara borttaget från gruppen nu, eller?

Japp, inlägget här tagits bort.

Jag vet i allafall 4 Pers, inkl jag själv, som han hotat med att komma hem till.
Citera
2019-11-22, 18:25
Medlem
Jag är en av de som blivit hotad och tycker fortfarande att det är fruktansvärt obehagligt, jag har aldrig träffat honom men han är uppenbarligen helt sinnesrubbad och saknar verklighetsuppfattning samt empati för andra människor. Men tråden handlar om GM och jag vill tipsa om en sida som heter Nätverket mot pedofiler där det bara är en tidsfråga innan GM hängs ut med dom etc. Snälla gå med och Dela så fort han dykt upp så folk kan hålla ett öga på aset och inga fler barn kommer till skada!!
Citera
2019-11-22, 18:56
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluke19
Jag är en av de som blivit hotad och tycker fortfarande att det är fruktansvärt obehagligt, jag har aldrig träffat honom men han är uppenbarligen helt sinnesrubbad och saknar verklighetsuppfattning samt empati för andra människor. Men tråden handlar om GM och jag vill tipsa om en sida som heter Nätverket mot pedofiler där det bara är en tidsfråga innan GM hängs ut med dom etc. Snälla gå med och Dela så fort han dykt upp så folk kan hålla ett öga på aset och inga fler barn kommer till skada!!
Länk?
Citera
2019-11-22, 19:44
Medlem
Sök på nätverket stoppa pedofilerna på Facebook finns en grupp där finns länken till deras hemsida med!
Citera
2019-11-23, 14:10
Medlem
Någon som har bild på GM?
Citera
2019-11-25, 00:53
Medlem
Citat:
Någon som har bild på GM?
Bara en gammal från när han var typ 10. Inte sig så lik mot nu direkt. Kolla morsans fb. Där finns det några men han var som sagt liten där.
Citera
2019-11-25, 18:48
Medlem
vad heter morsan?
Citera
2019-11-27, 21:19
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Citat:
vad heter morsan?

Morsan heter Car*na S*bb

* = i, ä

Om du söker på användarnamnet robin_boeing på instagram så ser du en liten bild på honom som är ganska ny. Han/någon har dock skrivit ”Robin knopplund” på profilen...
Citera
2019-11-27, 23:27
Medlem
Citat:
Morsan heter Car*na S*bb

* = i, ä

Om du söker på användarnamnet robin_boeing på instagram så ser du en liten bild på honom som är ganska ny. Han/någon har dock skrivit ”Robin knopplund” på profilen...

Hahaha, den bilden är så liten så inte ens jag som vet hur han ser ut känner igen honom 😂
Citera
2019-11-29, 21:33
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerpunani
Hahaha, den bilden är så liten så inte ens jag som vet hur han ser ut känner igen honom 😂

Jag vet, det är värdelöst..
Men det är den enda jag känner till som är relativt aktuell tidsmässigt.
Citera
2019-12-15, 23:26
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Det beklämmer mig lite att den här tråden har tystnat. Visst, den sjuka råttan Robin Säbb Hjerth sitter där han sitter. Och beträffande själva fallet finns kanske inte så mycket mer att diskutera.

Men vi behöver ha järnkoll på när han kommer ut och var han då beger sig.

Och vad pappa Stefan har för sig, fortsätter han att hota människor?

Behövs en till tråd om dessa individer?
Som tillåter lite generösare diskussioner...?
Citera
2019-12-16, 00:43
Avslutad
Citat:
Det beklämmer mig lite att den här tråden har tystnat. Visst, den sjuka råttan Robin Säbb Hjerth sitter där han sitter. Och beträffande själva fallet finns kanske inte så mycket mer att diskutera.

Men vi behöver ha järnkoll på när han kommer ut och var han då beger sig.

Och vad pappa Stefan har för sig, fortsätter han att hota människor?

Behövs en till tråd om dessa individer?
Som tillåter lite generösare diskussioner...?
Jag undrar över hur en hel familj kan vara så kass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in