Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Självklart blir unga blattar upprörda när det dyker upp en massa poliser och swishjournalister med kameror osv överallt där de umgås.
Det finns ju en jävla massa saker här i livet som man kan bli "upprörd" över.

Men är de inte intresserade av att delta i några spektakel är det väl bara att gå hem till mamma?

Jag ser inte problemet. Lamotte uppehöll sig på allmän plats, vilket han har all rätt i världen att göra. Snacka om sjukligt kontrollbehov om jag själv skulle bli vansinnig så fort någon jag inte gillar går runt på torget i min hemstad, liksom. Man har daltat med denna skabbinfekterade drägg under alltför lång tid, den saken är klar.
Citat:
Sett från deras perspektiv så har de givetvis helt rätt i att bli upprörda också.
Det har de säkert, men de borde ändå ha fått pannbenen inslagna, så jävligt som de uppförde sig mot Lamotte.
Citat:
De vill liksom bara softa och röka en joint på sin fritid
Det finns mycket man vill ha här i livet, men det är inte alltid man kan få det. Och kan man inte uppföra sig förtjänar man stryk, så enkelt är det.
Citat:
Samtidigt så skämmer dessa blatteungar ut sig själva och de gör inte direkt bra reklam för deras sak.
De kan faktiskt brinna i helvetet, så långt mig anbelangar.