Citat:
Att diskutera det du tog upp med en vänsterbliven katt är ju meningslöst, men att diskutera det med någon intellektuellt hederlig människa ger ibland frukt. Därav mitt val av "träd".
Om vänsterblivenhet är ett resultat av låg IQ, då är Sverige kört. Jag ser dock att vänsterblivenhet snarare är rädslostyrd, och rädslan beror mer på saknad ryggrad, heder och andlighet.
Mitt perspektiv blir då att Sverige inte är förlorat så länge vi lever.
"Vi" är vi som inte drivs av rädsla, utan av kärlek till landet och sanningen.
Om vänsterblivenhet är ett resultat av låg IQ, då är Sverige kört. Jag ser dock att vänsterblivenhet snarare är rädslostyrd, och rädslan beror mer på saknad ryggrad, heder och andlighet.
Mitt perspektiv blir då att Sverige inte är förlorat så länge vi lever.
"Vi" är vi som inte drivs av rädsla, utan av kärlek till landet och sanningen.
Ja ok, det då klarnar det.
Jo jag förstår, givetvis hårdrar jag när jag skriver, men har även en känsla av att jag ändå har rätt, kanske inte fullt ut och givetvis gäller inte detta alla.
Men håll med, är det inte skrämmande att vänstern/kommunister är så korkade att de inte klarar av att studera vilka som ligger bakom deras ideologi? Det är ju enkelt, men globala makter gör det svårare då dokumentärer och dokument försvinner och raderas från internet.
Snart kan kommunisterna andas ut för då slipper de se ut som efterblivna psykopater, för snart kan ingen gräva fram sanningen om massmorden som de globalt rikaste kapitalister dolt genom privatägd massmedia.
Det är ju helt otroligt att kommunister själva fortfarande tror på lögnerna om deras ideologi, hur bra den är. Hur är det möjligt att de missat hundratals-miljoner med avrättade civila människor, och hela länder satt i svält för att ledarna och skaparna av denna ideologi ska göra sig själva rika?
Man måste ju vara efterbliven för att inte begripa.
Folk är för lata för att resa till länder och gräva fram dokument ur olika arkiv, och snart är väl även de dokumenten borta då de försvinner på löpande band. Och de fåtal som verkligen levt i dessa arkiv och läst samt sammanställt rapporter har judar och deras privatägda massmedia beskyll för att vara nazister, och idioter på vänstersidan tror på detta utan tillstymmelse av eftertanke.
Lågt IQ som sammanfaller med nepotism och sadistisk lycka att skada andra har gjort att vissa av dem klättrat upp i höga positioner. Och mord har väl hjälpt till att bereda väg.
Senast redigerad av Skithyvel 2019-12-15 kl. 15:19.
Senast redigerad av Skithyvel 2019-12-15 kl. 15:19.