2019-10-30, 19:54
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Nej, mammor "försöker inte göra om sina barns kön" i Sverige eller någon annanstans. Sluta överdriva som en jäkla Drama King. Jag har fullt förtroende för att majoriteten av alla mammor känner sina barn bäst, vill deras absolut bästa i livet och jobbar utefter det. Medan många pappor är egoister som jobbar utefter eget perspektiv och sitt eget bästa.
Pappan ska inte göra någonting utan istället låta barnets klokare förälder hantera detta och fatta de beslut som krävs.
Har du bevis för att mamman alltid är klokare än pappan?
Citera
2019-10-30, 20:04
Medlem
brianmolkos avatar
Blir säkert fördelar när personen blir äldre och slutar leka med leksaker
Citera
2019-12-15, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Dessa manshatiska feministers iver att oåterkalleligen förändra barn från hur de är födda har liknelser med neurosedynskandalen.

Båda har gemensamt att man gör medicinska ingrepp i tron man gör nåt bättre men i själva verket massproducerar man missbildade folk.

Människor föds ju "missbildade" då de inte passar inte i ideologin. Därför måste man konstla om människor för att passa in i ideologin. Den feministiska utopin är bara ett ingrepp (på alla människor) bort.
Citera
2019-12-15, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L
Hur mycket droger har du i kroppen just nu? Nu är jag radikalhöger så det måste ju vara något du knaprar på, uppenbarligen ligger det stora tolkningssvårigheter bakom din problematik.

Återigen - könskorrigering är inget för bondluppar som inte förstår och då ska man ge fan i ämnet.

Man ska bli erbjuden hormonblockerare i samband med puberteten och göra sin kirurgi vid ett senare tillfälle.

Men parallellen mellan att i ett land där omskärelse är vardagsmat kan vara toleranta kring ingrepp i könsorgan var tydligen för komplex för dig och du antog jag stödjer det.

Hur många fel fick du in på ett inlägg? 3? 4?

De gör ju det och de har fel därför måste vi göra det värre än dem för att vi har rätt.
Citera
2019-12-15, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musik.mannen
Alltså jag blir faktiskt rent av mörkrädd när jag läser den här tråden då det här är helt sjukt att mamman som inte är den biologiska vill byta kön på lillpojken som bara är 7år.

Att en jury ger mamman rätt att utföra detta ingrepp på ett försvarslöst barn som inte är fullt utvecklat låter som om man kan misstänka en jäv situation.

Någon borde ha gjort en orosanmälan till Socialtjänsten mot mamman för detta då det här är inte okej!

Hon använder barnet för att straffa pappan för att...patriarkatet.
Citera
2019-12-15, 14:09
Medlem
Herrgud vad sjukt.

Inte ens vid 18 tycker jag man är mogen för ett sånt beslut.
Citera
2019-12-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulkis
I en mer neutral tidning, vars artikel Lifesitenews har saxat ur ganska friskt, står det ju faktiskt att ”the mother is not seeking a medical transition, including puberty blockers and cross-sex hormones” utan att det handlar om ”social transitioning”, dvs gå till förskolan som en tjej, bli kallad Luna osv.

Lifesitenews drivs av lobbyorganisationen Campaign Life Coalition.

https://thetexan.news/dallas-custody...ume-next-week/

Självklart kommer ju hon att sluta där. Det finns inte en chans att hon fortsätter driva på detta. Alla vet att så fort kvinnor får det de påstår sig vilja ha så slutar de tjata och blir evigt lyckliga?
Citera
2019-12-15, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Handlar ju inte om ”kroppen” utan om hjärnan.
Riktiga transors hjärnor är ju mer likt det könet de önskar att de var.
Samma grej med homosexuella som har avvikelser i hjärnan jämfört med heterosexuella.

Kalla det missbildning, avvikelser etc men det är biologi precis som andra beteenden som avviker från det ”normala”.
Man säger ju inte att folk med downs syndrom går att göra normala, inte än i alla fall...

Ang pojken så tycker jag att det borde va sjävklart att denne får vänta tills att han blir myndig samt genomgår en djupare undersökning.
Hjärnan är ju långt ifrån färdig när man är 7 år samt att det inte finns så mycket att ”jobba ” med på en 7 åring.
Dvs gör snoppen till en slida.
Den kommer ju inte växa så som vuxen så kommer ju slidan vara som för en liten flicka..

Kanske vore på sin plats med arrangerat äktenskap där de med "fel" kön får leva med varandra och kan se nån som är det de vara lida av att vara just det de vill vara. Kanske blir man lite tacksam att ens helvete inte är likt den andres.
Citera
2019-12-15, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undrarson
tedtalk på 12 min. Hon är en transa som lagt HELA sitt liv på detta. att studera varför trans finns.

https://www.ted.com/talks/karissa_sa...a_to_the_brain

podd
https://poddtoppen.se/podcast/470623...sa-sanbonmatsu

om hon: Jäkligt utbildads och erkänd i vetenskapliga samanhang

https://en.wikipedia.org/wiki/Karissa_Sanbonmatsu

En kommunist kan göra många studier som visar hur bra kommunismen är.

In 2006, Sanbonmatsu was the first woman at Los Alamos National Laboratory to be awarded the Presidential Early Career Award for Scientists and Engineers.[13]
Det är som att vinna kommunistpriset och få det utdelat av Stalin.

Det är tråkiga är väl att hennes hjärna som klarar av att forska på det där viset är en manlig hjärna. En manlig hjärna som räknade ut att ett feminint utseende ger mer uppmärksamhet, priser och utmärkelser för mindre ansträngning.
Citera
2019-12-15, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 07dec41
Precis

Jag tyckte dinosaurer var coolt när jag var liten, Om möjligheten att operera min kropp till dinosaur-liknande fanns jag hade sagt ja utan tvekan. Idag jag hade ångrat mig som fan om jag genomgått förvandling-operationen.

Kanske med de korta armarna och klorna som gör onani lite jobbigt, annars ser jag bara vinst med att operera sig till dinosaurie.
Citera
2019-12-15, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwight.Schrute
Här "intervjuar" pappan sin son (scrolla längst ner på sidan):

https://www.thesun.co.uk/news/101972...im-in-dresses/

Det är ju uppenbart att det är morsan som intalat ungen att han är en tjej. Helt jävla bisarrt. Snacka om att traumatisera barnet för livet. Han kommer vara totalt förvirrad när han kommer in i puberteten.

Mamman borde spärras in på livstid, alternativt hängas.

Unge beter ju sig feminint, som ett barn. Barn är sådana, de är närmare kvinnor till naturen. Det tolkar mamman som att pojken är en kvinna och då kvinnor är bäst så är det ju bäst för ungen att vara kvinna. Det är ju logiskt när man tar bort rationalitet ur ekvationen.
Citera
2019-12-15, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Tidigare fanns det en åldersgräns på 25 år för att få sterilisera sig. Det ansågs som ett så livsavgörande ingrepp att yngre inte ansågs tillräckligt mogna.

Att barn inte får exakt som de vill exakt när de vill det är ju förtryck. Barn ska alltid få göra som de känner för i stunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in