2019-12-15, 04:44
Bannlyst
Är det bara jag som slogs av hur djävulskt djuriskt babberluringarna beter sig?

Bildar flock runt bytet, står och hugger till som ett gäng hyenor, upprepar ord som "knolla svennehora" "ska hugga dig" "knolla mamma", precis som djur står och fräser runt fienden.

Lamotten hade slagits ihjäl av flocken om polisen inte varit där...

Vad är det för jävla människor vi släppt in i vårt land? Man blir ju rädd på riktigt, vilka jävla primitiva vildar
Senast redigerad av BarackNobama 2019-12-15 kl. 04:48.
Citera
2019-12-15, 05:42
Medlem
MrsVanity1s avatar
SVAR till BarackNobama (blev fel när jag skrev) :
Dom beter sig direkt obehagligt.

Jag som tjej har utrustat mig med pepparspray och en schäfer.
Det är fördjävligt hur dom i flock och ensamma gör en otrygg med sitt sätt.
Att man ska behöva vara rädd i sitt eget land.

Och jag hoppas verkligen Lamotte fortsätter för verkligheten behöver visas!
Citera
2019-12-15, 06:00
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarackNobama

Bildar flock runt bytet, står och hugger till som ett gäng hyenor, upprepar ord som "knolla svennehora" "ska hugga dig" "knolla mamma", precis som djur står och fräser runt fienden.

Vad är det för jävla människor vi släppt in i vårt land? Man blir ju rädd på riktigt, vilka jävla primitiva vildar

Så där är dom i flock. Dom gråter, bedyrar och spelar flykting när dom anländer till migrationsverket...sedan på gatan så börjar dom visa sitt rätta jag,,, dvs hatet till alla som inte är såna där mahammudar .
Citera
2019-12-15, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarackNobama

Jag hade precis samma känsla när jag såg det.
De var som vildhundar på savannen, om en hund börjar gny började alla gny högt samtidigt.... otroligt djurliknande..
O polisen står bara där o glor..... som om flocken vore några smålustiga ungar som roade sig...
Istället för o sätta in tårgas o vattenkanoner o massarrestera avskrädet.
Sedan borde de utvisas till apberget de kommer ifrån....
Citera
2019-12-15, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Så där är dom i flock. Dom gråter, bedyrar och spelar flykting när dom anländer till migrationsverket...sedan på gatan så börjar dom visa sitt rätta jag,,, dvs hatet till alla som inte är såna där mahammudar .
En sak kan man säga med 100% säkerhet - att dom här männen som flänger runt Lamotte där i centrum, hatar Sverige och svenskarna av hela sina hjärtan.
Citera
2019-12-15, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsaklart
En sak kan man säga med 100% säkerhet - att dom här männen som flänger runt Lamotte där i centrum, hatar Sverige och svenskarna av hela sina hjärtan.
Jag menar att det inte bara är dom. Det är 100tusentals människor som är helt samhällsfarliga.
Citera
2019-12-15, 06:09
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
SVAR till BarackNobama (blev fel när jag skrev) :
Dom beter sig direkt obehagligt.

Jag som tjej har utrustat mig med pepparspray och en schäfer.
Det är fördjävligt hur dom i flock och ensamma gör en otrygg med sitt sätt.
Att man ska behöva vara rädd i sitt eget land.

Och jag hoppas verkligen Lamotte fortsätter för verkligheten behöver visas!

Dom är hatiska mot oss för att vi vägrar transformera om vårat samhälle till en smutsig bajshåla {kalifat 🕌}.

Ja! Joakim är Sveriges enda upplysningsman. Mha mobilen har han ensam fått hela världen Sverige att se verkligheten. Det är ju en helt makalös prestation han gjort.

För det skulle säkert ta gammelmedia tusen år att göra en liknande bedrift. 😖👎
Senast redigerad av Feministerna 2019-12-15 kl. 06:18.
Citera
2019-12-15, 06:17
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsaklart

Ja, jag tror dig.

Det verkar som dom alla lider av en stark mindervärdighets komplex...som triggas fullt ut när dom är i närheten av hederliga {svenska} medborgare som ex Joakim Lamotte.
Citera
2019-12-15, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Jag menar att det inte bara är dom. Det är 100tusentals människor som är helt samhällsfarliga.

Öh nej rasist. Då hade sverige sett helt annorlunda ut. De flesta flydde från just sådana individer som tar till våld först och tänker sedan.
Citera
2019-12-15, 06:55
Medlem
Fred Friendlys avatar
Det här är ju intressant från många aspekter.

https://www.ttela.se/åsikt/ledare/polisen-stör-inte-killarna-med-böcker-i-ryggsäcken-från-kronogården-1.21553446?fbclid=IwAR11UzAjKfts t6KwGh6mqy5j-AD824QJrauh6n4EBzBxhmaOhnr1PYOKy6c

Jockibois gärning förklarad. Men det gav bra med deg iaf.
Citera
2019-12-15, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johqn
Öh nej rasist. Då hade sverige sett helt annorlunda ut. De flesta flydde från just sådana individer som tar till våld först och tänker sedan.
Varför ser vi då 100tusentals invandrare som inte respekterar Sverige och dess lagar?
Citera
Pojken med guldbyxornas avatar

Moderatormeddelande

Postat av Pojken med guldbyxorna 2019-12-15, 07:41
Moderator
Försök vänligen hålla ett M&J-relevant perspektiv i tråden. Använd denna tråd för diskussioner om de polisiära insatserna. Använd andra trådar för mer allmänna diskussioner om svensk invandringspolitik, situationen i svenska förorter etc.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in