Citat:
Nja, så uppfattade jag det inte alls. Inte att hundföraren hindrades att gå just dit och leta efter Lena, utan snarare att gruppen skulle lägga ner för dagen. P.S kanske ville hem och packa
Han åkte ju på semester nån eller ett par dar senare.....Be mej nu inte leta upp och verifiera de uppgifterna OCKSÅ men detta faktum är jag säker på att flera känner till. Det är INTE en trådsanning.
Han fick även intern kritik för att han åkte iväg på just semester. Blandat med en del annat tjafs blev han sen förflyttad. Och nu fick han en fet summa pengar för att gå i tidig pension - 63 år gammal. (Be mig inte om hans födelseattest för att bevisa hans ålder också
)
Han åkte ju på semester nån eller ett par dar senare.....Be mej nu inte leta upp och verifiera de uppgifterna OCKSÅ men detta faktum är jag säker på att flera känner till. Det är INTE en trådsanning.Han fick även intern kritik för att han åkte iväg på just semester. Blandat med en del annat tjafs blev han sen förflyttad. Och nu fick han en fet summa pengar för att gå i tidig pension - 63 år gammal. (Be mig inte om hans födelseattest för att bevisa hans ålder också
)Så du uppfattade det inte så, inte alls? Att hundföraren hindrades att söka bakom planket då hunden markerade ditåt?
Okej.
Men känns följande citat ev lite bekant?: ”Ja, hundföraren berättade att hunden drog ivrigt åt det håll där man senare hittade Lena, men att han blev återkallad och fick inte söka på hundens markering.”
Men förresten, vart åkte Springare på sin semester, och hur mycket fick han i avgångsvederlag? Frågor nu lika relevanta som hundarnas rörelsemönster under söken.
Citat:
Men för böfvelen!
Vem snurrar till vad? Har jag nu påstått att någon civilist ute på promenad skulle vara denne hundförare vars existens nu är så svårbevisad?
Vänligen läs Rosamundans inlägg igen, och igen. Hen försökte försåtligt blanda ihop korten. Vilket tydligen i viss mån gick hem.😐