2019-12-14, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Och om trettio år är problemet löst, då finns det inga riktiga svenskar längre.

Kanske några i norrländska inlandet.

Ja det är ett sorgligt faktum. Vi förlorar vårat land nu, inte bara Trollhättan.
Citera
2019-12-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Som sagt imamer och hijab-mammor kan vara lösningen, billigare för skattebetalarna också.

Inga brott händer i dessa områden utan imamers tillstånd. Begrip.
Citera
2019-12-14, 15:24
Avstängd
HarryScheinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turistparadiset
Du skrev något om att ett mynt har två sidor, och jag frågar vad som gömmer sig på den andra sidan, svara på det nu i stället för att påstå att jag inte förstår vad du skriver.

För övrigt så skriver du klart och tydligt att Lamotte får skylla sig själv. Hur kan man tolka det på något annat sätt än att du tycker att det är okej att kasta smällare på honom? Är det helt enkelt så att du inte själv förstår vad du skriver?

Tro mig, det är inte så svårt som du tror, prova. Lyft på topplocket och låt tankarna flöda fritt ett par sekunder?

Att det finns problem och "utmaningar" med den enorma invandringsvågen är väl ingen hemlighet? Att mångkultur inte enbart handlar om exotiska och "spännande" möten är väl också välkänt?

Lamotte gör ingen faktisk nytta, eller ens en journalistisk gärning när han ränner omkring likt en knattereporter i Kronogården. De flesta människor i Sverige 2019 VET redan hur situationen är ute i arbetarklass- och utanförskapsområdena, det Lamotte gör är en slags politisk aktivism och valarbete för SD, AFS, etc. precis som swish-tiggaren Janousch med kollegor på högerflanken. Inga konstigheter. Det handlar om två utanförskapsgrupper som skaver och utnyttjar situation. Det gör bra med pengar på att "elda på" folks oro, etc.

Är det konstigt att ingen "vanlig" eller "normal" människa vill ta i Janousch och Lamotte (med flera) med tång ens?
Senast redigerad av HarryScheinen 2019-12-14 kl. 15:27.
Citera
2019-12-14, 15:28
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Fortfarande försvunnen? Förväntar mig en lång arg bilharang. Någon som vet hur han tog sig därifrån??
Citera
2019-12-14, 15:30
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Varsågod.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/efter-stenkastningen-i-trollhattan-barnen-bad-om-ursakt

Menar du att du att stenkastarna alltid ber om ursäkt men att media är dåliga på att rapportera om det?
Citera
2019-12-14, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Och då är det okej eller???

Ja, precis det jag försöker säga. Det är alltid OK att slänga flaskor på polisen så länge som Lamotte inte är närvarande.

Hoppas inte att du är orsaken till Sveriges dalande PISA-resultat.
Citera
2019-12-14, 15:36
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivsta
Detta skedde några dagar tidigare. Inte under Lamottes besök.

Märkligt, Lamotte var ju inte där då. Då faller ju vänstermupparnas teori att Lamotte är orsaken till alla bilbränder och övriga våldsamheter i förorten.
Citera
2019-12-14, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivsta
Jag har ungefär samma gener, när jag var 14 så var jag 175cm. Nu är jag 199cm.

Om personerna i filmklippen är 14 så har det tagits en hel del anabola. Skäggväxt fanns inte ens på kartan för en normal 14-åring på min tid. Men det kanske har förändrats.

Bland mina vänner när vi var 14 så var INGEN så storväxt som på filmerna. De gungar fram som om de är tränade i kampsport, Lamotte är tränad i kampsport så han såg dessa attacker direkt. Därav hans direkta feedback så fort som han blev attackerad men undvek direkta slag.

Du är en pissluffare, kan du göra mig en tjänst och hålla dig borta ifrån diskussioner där dina ståndpunkter ej håller?

Tack och kram.

LOL, "storväxt som på filmerna..." Har du ens levt i verkligheten? Dessa glin är fan tanigare än den vandrande pinnen klasskamraten visade på fredagens "roliga timmen" i lågstadiet. Hur i helvete tycker du att de är "storväxta"? Är det för att en snubbe visade moppemustasch och lite skäggväxt?
Hade du endast tjejkompisar eller? Var minst 5-6st i min klass i 8an som hade mer ansiktshår än vad denna lille skiten hade i videon... Han kollar uppåt mot JL som inte är längre än 175... Det som är skrämmande i situationen är inte storleken på någon, utan antalet...

Att du sen går till personangrepp bevisar igen att du kanske når upp till vasken i köket om du har tur. 199, haha. Mina ståndpunkter håller 100% då det var så det såg ut när jag var 14-15.
Citera
2019-12-14, 15:41
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Menar du att du att stenkastarna alltid ber om ursäkt men att media är dåliga på att rapportera om det?

Läs vad jag svarade på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
LOL, "storväxt som på filmerna..." Har du ens levt i verkligheten? Dessa glin är fan tanigare än den vandrande pinnen klasskamraten visade på fredagens "roliga timmen" i lågstadiet. Hur i helvete tycker du att de är "storväxta"? Är det för att en snubbe visade moppemustasch och lite skäggväxt?
Hade du endast tjejkompisar eller? Var minst 5-6st i min klass i 8an som hade mer ansiktshår än vad denna lille skiten hade i videon... Han kollar uppåt mot JL som inte är längre än 175... Det som är skrämmande i situationen är inte storleken på någon, utan antalet...

Att du sen går till personangrepp bevisar igen att du kanske når upp till vasken i köket om du har tur. 199, haha. Mina ståndpunkter håller 100% då det var så det såg ut när jag var 14-15.

Herrejävlar vilket långt personangrepp. Mår nästan dåligt för din skull plutten.

Det är inga 13-14 åringar på Lamottes videosnuttar, det förstår även jag här nedanför vasken.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Aftonbladet borde skicka dit nån okänd ensam vit journalist med en kamera en kväll och bevisa hur enkelt det är att jobba journalistiskt där.
Bör icket vara några problem.
Bra initiativ. Jag nominerar Anders Lindberg. Kanske även Wolodarski kan göra något liknande.

Detta hade kunnat bli hur dråpligt som helst. Lämplig filmmusik till det hela är självklart Yakety Sax.

Inte omöjligt att detta spektakel även skull kunna bli "Årets bild".
Citera
2019-12-14, 15:42
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryScheinen
Tro mig, det är inte så svårt som du tror, prova. Lyft på topplocket och låt tankarna flöda fritt ett par sekunder?

Att det finns problem och "utmaningar" med den enorma invandringsvågen är väl ingen hemlighet? Att mångkultur inte enbart handlar om exotiska och "spännande" möten är väl också välkänt?

Lamotte gör ingen faktisk nytta, eller ens en journalistisk gärning när han ränner omkring likt en knattereporter i Kronogården. De flesta människor i Sverige 2019 VET redan hur situationen är ute i arbetarklass- och utanförskapsområdena, det Lamotte gör är en slags politisk aktivism och valarbete för SD, AFS, etc. precis som swish-tiggaren Janousch med kollegor på högerflanken. Inga konstigheter. Det handlar om två utanförskapsgrupper som skaver och utnyttjar situation. Det gör bra med pengar på att "elda på" folks oro, etc.

Är det konstigt att ingen "vanlig" eller "normal" människa vill ta i Janousch och Lamotte (med flera) med tång ens?

Nä det där stämmer ju inte alls.

Jag tycker visst man kan tjäna pengar på att informera svenskarna om hur "tacksamma " dessa aggresiva fejkflyktingar är.

Filmande visar också hur systematiskt MSM ljugit om att dom här vidriga Löfven kriminella slöddena skulle vara några pensionräddare.

Sverige har inte tagit emot några riktiga flyktingar { UNHCR läger} ... istället så har dom där korrupta karriärspolitikerna dammsugit hela världen på kriminella kvinnohatande muslimska bestar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in