2019-12-14, 15:13
Medlem
Soterns avatar
Vad händer när polisfackets skyddsombud säger samma sak? "Det är för farligt för våra medlemmar". Då står vi där.
Citera
2019-12-14, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Kan inte ni vänsterhjärnor som i snitt har iq 72 bara samlas för er själva så slipper vi höra på ert ologiska trams. Ni fattar inte hur dumma ni framstår er att vara. Ni sa att SD aldrig kunde bli större än 5 procent. Nu ser ni att SD är ut att vara Sveriges största parti. Vänsterpartiet har en gräns runt 10 procent. Så dumma är inte vi övriga 90 procent

I västvärldens samhällen så finns det 10% av befolkningen som ligger under 85 i IQ.
Jag är tämligen säker på vilken sida av den politiska skalan dessa 10% ligger i.
Och den sidan är den jävla hjärndöda som blir aktiverad av allt massmedia eller hörsägen säger till dem.
Citera
2019-12-14, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lohnjennon
Jag gillar det arbete Lamotte gør, och jag gillar att han åker ut och snackar med riktiga svenskar som lever i helvetet. Jag har sedan 2 år lämnat Sverige och läser/ser videos från Svergistan med fasa.
De där i Trollhättan, varfør var de sura på Lamotte? Var var alla riktiga svenskar?

Det fanns kanske inga riktiga svenskar som vågade vara där.
Citera
2019-12-14, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Då blev det galet att citera mig, eller så visar min knäppa browser fel.

Hur som haver talar du uppenbart i okunskap nu. Detta problem har uppstått även i områden dominerade av ickemuslimska invandrare, tex ägs Södertälje av Syrianer. Släpp propagandan kära du!

Syriens befolkning består af 87% sunni og shiamuslimer:

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Syrien
Citera
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Vad händer när polisfackets skyddsombud säger samma sak? "Det är för farligt för våra medlemmar". Då står vi där.

Berättigad fråga.
Citera
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon

Och om trettio år är problemet löst, då finns det inga riktiga svenskar längre.
Citera
2019-12-14, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Kanske spelar IQ in, men doktriner har vi alla.

Det går att avprogrammera människor, därför tror jag snarare att det handlar om uppväxt snarare än IQ.

Allas våra hjärnor styrs av våra doktriner. Det är steg ett att inse detta, om förbannelsen över detta folk ska kunna brytas.
Bryter vi inte hjärntvätten kommer inget konstruktivt att göras.

Det krävs IQ för att faktiskt filosofera, och kan man filosofera så använder man hjärnan och filosoferar man så ställer man frågor och har man IQ så klarar man även av de enklaste självstudier, och det krävs inte så mycket för att faktiskt öppna ögonen och mata hjärnan med information i frågor som man står kritisk till.

Sväljer man allt med hull o hår då är man korkad, och går man då inte och lär sig sina egna agendor ens då är man oerhört korkad. All information finns där ute för vi lever i ett informationssamhälle, och klarar man inte av att faktiskt vuxet ta reda på sanningar och lögner då är man.. Korkad. Och är man korkad då har man lågt IQ.
Senast redigerad av Skithyvel 2019-12-14 kl. 15:21.
Citera
2019-12-14, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Sant, det är så jävla tragiskt och jag gnuggar mina ikke existerande geniknølar, førsøker førstå hur det kan ha gått så här långt... Vi som såg problematiken många år sen blev tystade och kallade rasister... hmm...
Citera
2019-12-14, 15:19
Medlem
Fortfarande inget nytt om. Lamotte? Är det en ny Bechir vi är med om?
Citera
2019-12-14, 15:19
Medlem
Citat:
Och om trettio år är problemet löst, då finns det inga riktiga svenskar längre.

Nej då har finnen tagit över efter att babben har slaktat svensken och finnen gått in och räddat dagen..
Denna gång blir det en holocaust på riktigt för fler och fler förstår vilka som är skyldiga.

I guds namn ska de äkta Israels 12 stammar slå ner dessa satans avkommor som låtsas vara oss.
Citera
2019-12-14, 15:20
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Fortfarande inget nytt om. Lamotte? Är det en ny Bechir vi är med om?

Allt aschberg rör får hjärtattacker.
Citera
2019-12-14, 15:21
Medlem
Citat:

Som sagt imamer och hijab-mammor kan vara lösningen, billigare för skattebetalarna också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in