2019-12-14, 10:56
Medlem
fejsetnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PubMix
Just nu enligt Aftonbladet så inför skyddsombudet för väktarna skyddsstopp och slutar patrullera i området...
Sjukt att detta ens kan inträffa i sverige ,,, Ingen som verkar tycka det är konstigt i regeringen heller. Suck,,,,,,
Citera
2019-12-14, 10:56
Medlem
Ornus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Jag trög? Det är du som är norrman, inte jag.
Da må du bruke ditt overlegne svenske intellekt til å prøve å forstå dette svært enkle konseptet. Folk flest blir ikke sjokkert av at Lamotte drar for å provosere eller fordi han tigger penger på swish. De blir sjokkert når de ser oppførselen til de han filmer, at de blir provosert i det hele tatt og ikke minst hvordan politiet håndhever det.

Har du noen kommentar til de tre tingene, eller vil du bare snakke om hvor fryktelig Lamotte er? For en efterbliven norrman som meg virker det som om du desperat prøver å flytte fokus på debatten fra denne gjengen som terroriserer området sin oppførsel til personligheten til Lamotte.
Citera
2019-12-14, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SopperoGossen
Hur vet vi att Lamotte inte har typ skrikit fucking blatteungar eller något sådant innan han började filma för att helt enkelt hetsa upp ungdomarna och få det han vill ha på film?

Men är du helt jävla dum i huvudet? Mammaknullarna i videon tål inte närvaron av vita män i deras miljonghetton.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Har inte sagt att det är ok att ta till våld eller menar att han "hyrt in" någon - säger bara att det är precis den effekten han söker med sina så kallade live-sändningar! Han när sig på den här typen av konflikter.
Vad menar du med "så kallade live-sändningar"? Är det inte live?

Den här typen av "konflikter" = invandrarvåld mot svenskar, sker hela tiden överallt. Skillnaden är att detta filmas & sprids. Det måste väl vara bra att verkligheten skildras & sprids? Eller bör det fortsätta förtigas?
Citera
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ornu
Om det er politikerne er nå et spørsmål for seg selv, men man kan vel ikke legge hele skylden på vanlige svensker heller? Når man lever i et land med ekstrem propaganda og straff for feil meninger så kan man jo ikke forvente at demokratiske metoder fungerer. Er akkurat det samme her. Norge og Sverige må vel sies å være mer bananrepublikker (har dere dette ordet?) enn faktiske demokratier.

Politikerklassen og den resterende globalist-eliten har da helt klart sin del av skylden, selv om folk selvsagt også har et ansvar for å bryte sin egen hjernevask i en utopisk verden.
Förstår hur du menar men håller inte med. Jag är mycket kritisk till hur regeringen sköter Sverige. Men jag har ändå eget ansvar och är inte ute och kaosar för att visa mitt missnöje.
Det räcker med att läsa såkallad propaganda media för att se vad som händer då inte ens de kan mörka så hårt utan måste rapportera vad som händer.

Ja, vi använder ordet bananrepublik men det lilla jag läser i svensk media av Norge så verkar ni inte lika illa som Sverige utan lär er av vårat misstag vad man inte ska göra.
Citera
2019-12-14, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SopperoGossen
Hur vet vi att Lamotte inte har typ skrikit fucking blatteungar eller något sådant innan han började filma för att helt enkelt hetsa upp ungdomarna och få det han vill ha på film?
För att det hade resulterat i stormning av Lamotte, oavsett om Polisen varit där eller ej. Dom hade inte bara snackat om att han skulle sluta filma heller. Har du någonsin gjort ett IQ test? Om inte så skulle jag nog bespara mig besvikelsen.
Citera
2019-12-14, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Du är precis som vänstern. Du försöker lägga ord i mun på folk och misstolka saker med flit.

Nej, jag är inte arg för att någon "bytt sida". Och i ditt tidigare inlägg kallade du sådana som mig för "loosers". Då vedergäller vi genom att kalla dig för en loser.

Trots flera långa inlägg, så förstår du inte vad det egentligen handlar om - eftersom du är lågintelligent. Du är uppenbarligen en tonåring, så sluta citera mig är du snäll.

Som jag tidigare sa, du skulle förlåta självaste Mona Sahlin om hon röt till mot en invandrare i kön på ICA.

Hehe, det var 30 år sedan jag var tonåring. Och inte har jag kallat just dig looser heller. Utan det var en slev till alla bittra satar. Det var inte ens dig jag citerade i det inlägget.

Men om du är så högbegåvad, så bör du ju kunna känna in min låga nivå, och klara av att förklara vad du egentligen har på hjärtat. Tala ur skägget helt enkelt.

Så vad handlar det om, som är så komplicerat, så endast du förstår? Berätta det, så lovar jag ers höghet att aldrig mer citera dig.
Citera
2019-12-14, 11:00
Avstängd
Citat:
Mitt jobb är inte att provocera människor.

EDIT: Eller det där kanske inte är helt sant.

Lamottes jobb är inte heller att provocera, utan att med lugn ton ställa sakliga frågor.

Om någon blir provocerad av det är det nog fel på den personen.
Citera
2019-12-14, 11:01
Medlem
Segmentet när albanfjanten dyker upp och ska hävda sig någonting. Vet inte om jag ska skratta eller cringe-a.
"Det är OK, jag är Alban" säger han till orkerna, som ska ge han något slags skydd från att bli attackerad eller få dom att lyssna på han.

Vilket jävla skämt. Han ska tydligen vara välintegrerad också. "Egen företagare"

Visar bara att segregationsbeteende ALLTID kommer att finnas i sverige, spelar ingen roll hur bra dessa blir integrerade eller assimilerade.
Inte ens "halv-svenskarna" under min uppväxt har valt att luta sig mot sitt svenska arv utan väljer det utländska istället.

Till skillnad från i amerika finns det fördel att vara amerikan. I sverige finns det bara nackdelar med att vara svensk
Citera
2019-12-14, 11:02
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaos
Ditt resonemang på hur han driver en affärsidé.
Så jag är vänster för att jag konstaterar att Lamotte har en affärsidé?

Citat:
Du tycker inte han ska bedriva en verksamhet med innehåll att intervjua folk på gatorna.
Jag har aldrig sagt att han inte ska bedriva en verksamhet. Varför ljuger du?

Citat:
Det skulle jag säga är ett vänster kritiserande begrepp och ett sett att tysta det som verkligen sker ute i samhället.
Mitt bland alla dina stavfel och särskrivningar, så är det här resonemanget ändå ganska häpnadsväckande. Du har försökt få min uppmärksamhet länge nu, och det här är allt du kunde producera? Du är som ett barn..

Du vet inte vad vänster- och högerskalan är för något. Du vet inte vad en affärsidé är för något. Du ljuger och tillskriver mig åsikter jag inte har.

Jösses..
Citera
2019-12-14, 11:02
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Man måste ha en viss begåvnings- o kulturell nivå för att FÖRSTÅ huur man skall uppföra sig o uppträda-
Flintfeldt Mp - Morgan MygelMan o RumpNisse m fl har bjudit in personer under dessa nivåer o därför ser landet ut som det gör idag.

Ankdammen har aldrig varit tryggare - hur kan det då vara brist på fängelseplatser - förvarsplatser -
o häktesplatser
Det du pratar om är att de bugar och vi skakar hand när man hälsar. Det är något man lär sig när man flyttar. Men annat är universiellt som att inte gå i arga gäng som rabiata hundar och attackera folk.
Ja, man har bjudit in dessa till full försörjning medans välfärden monteras ner och det är varför jag röstade SD igen förra året. Men oavsett så anser jag att dessa män är rasister som väljer att gå runt och begå övergrepp och de vet precis vad de gör. Att de fortsätter är för att så många cucks sitter och skyller på allt annat utom de själva.
Citera
2019-12-14, 11:03
Medlem
Citat:
Det är viss skillnad på journalistik i allmänhet och journalister som bedriver en kampanj och en agenda i ekonomiskt syfte.

Nej det er der ikke.

Journalister i allmänhet bedriver PK kampanj och en agenda i ekonomiskt syfte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in