Citat:
Ursprungligen postat av
Kissdroppe
Du är precis som vänstern. Du försöker lägga ord i mun på folk och misstolka saker med flit.
Nej, jag är inte arg för att någon "bytt sida". Och i ditt tidigare inlägg kallade du sådana som mig för "loosers". Då vedergäller vi genom att kalla dig för en loser.
Trots flera långa inlägg, så förstår du inte vad det egentligen handlar om - eftersom du är lågintelligent. Du är uppenbarligen en tonåring, så sluta citera mig är du snäll.
Som jag tidigare sa, du skulle förlåta självaste Mona Sahlin om hon röt till mot en invandrare i kön på ICA.
Hehe, det var 30 år sedan jag var tonåring. Och inte har jag kallat just dig looser heller. Utan det var en slev till alla bittra satar. Det var inte ens dig jag citerade i det inlägget.
Men om du är så högbegåvad, så bör du ju kunna känna in min låga nivå, och klara av att förklara vad du egentligen har på hjärtat. Tala ur skägget helt enkelt.
Så vad handlar det om, som är så komplicerat, så endast du förstår? Berätta det, så lovar jag ers höghet att aldrig mer citera dig.